Myydänkö tupakkaa kioskeissa / kaupoissa ihan niinkuin Suomessakin? Tuliaiseksi pitäisi tuoda kartonki ja mietin, että mistä ostan?
Tupakkaa?
5
513
Vastaukset
- Mäh
Esim. pharmasyssä (ei ihan kuin meidän apteekkimme :) myydään tupakkia.
Mutta hinnat... Ihan pilvissä. Noin 10 taalaa toppa. - kioski?
Ei taalla mitaan kioskeja ole. Kaupasta tai bensa-asemalta ostat tai sitten ihan tupakkakaupasta missa on yleensa halvimmat hinnat. New Yorkissa on kallista, muualla halvempaa.
- .........
Tupakkamyyjää on yllättävän vaikea löytää Nykistä. Jotkut delit ja pikkukaupat, josta saa jotain elintarvikkeita, myyvät tupakkaa. Hinnat ovat tosiaan pilvissä, eikä sitä röökiä joka nurkalta saa. Ei mikään ihme, ettei katukuvassa näkynytkään montaa paikallista tupakoitsijaa, kun röökiäkään ei mistään meinaa löytää. Mekin etsimme jokusen korttelin verran myyjää.
Jos nyt perutupakkaa meinasit ostaa, niin älä nyt sieltä hanki. Itse otin monta askia tupakkaa mukaan omiin tarpeisiin, koska Suomessa on yli puolet halvempaa. Ja minun merkkiäni ei siellä edes myydä. Mies juoksikin sitten Marlboro-askiensa perässä... - dext
Osta lentokentän taxfreestä. Varmasti halvin eikä tartte koko matkaa stressata ja etsiä röökiä.
- eija-82
eikö kannattaisi ostaa jotain muuta kun tupakkaa? tupakka on nycissä kallista enkä tiedä onko muutenkaan kummoinen tuliainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764