Missä tällaisiin miehiin tutustuu?

"se oikea"<3

Olisi enemmän kuin ihanaa löytää ja tutustua miehiin, jotka:

-treenavat salilla useita kertoja viikossa tai liikkuvat yleensäkin ja tykkäisivät liikkua myös naisensa kanssa
-omaavat vähintään ammattikorkeakoulututkinnon tai opiskelevat vasta
-ovat terveen itsevarmoja
-ovat kunnianhimoisia ja uteliaita sekä avoimia uusia asioita kohtaan
-etsivät vaimoa eikä mitään hengailuhupia pelkästä sänkykaverista puhumattakaan
-haluavat joskus lapsia ja naimisiin
-ovat eläinrakkaita
-ovat sosiaalisia ja reippita luonteita, mutta osaavat myös rentoutua ja rauhoittua
-ovat hyväsydämisiä ja osaavat ajatella asioita vähän syvällisemminkin sekä omaavat tietynlaiset arvot kuten itsestäänselvyytenä uskollisuus parisuhteessa ja rehellisyys ja avoimuus muutenkin
-pystyvät keskustelemaan tunteista ja myös riitelemään oikein, jos tarvetta
-arvostavat perhettään ja haluavat tukea sitä
-huolehtivat ulkonäöstään
-eivät ryyppää ryyppäämisen ilosta ja kailota suurella äänellä alkoholin juomisesta edes kyseisellä junttisanalla vaan juovat viihteelläkin kohtuullisesti
-ovat valmiita ottamaan tilanteita haltuun ja tuomaan tietynlaista turvan tunnetta niin ettei naisen tarvitse käyttäytyä kuin mies -> tarkoittaa tietynlaista itsevarmuutta ja ikäänkuin johtaa hankaliakin tilanteita eikä mykistymistä ja vetäytymistä ja kiemurtelua...
-omaavat tilannetajua: tietyissä tilanteissa ja tiettyjen ihmisten seurassa ei vain käyttäydytä ja lauota samoja juttuja kuin esimerkiksi joidenkin toisten
-omaavat käytöstapoja (liittyy myös aika paljon tilannetajuun)
-osoittaa naiselleen rakkautta ja kertoo arvostuksestaan. Vastaavasti myös jos jokin on huonosti, kertoo siitä eikä vain sivuuta asioita
-arvostavat ja etsivät naisesta samankaltaisia asioita kuin luettelin

Te miehet, jotka tunnistatte itseänne, missä teihin voi tutustua ja miten?

31

1766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen rupsahtanut

Jos nuo löytäisin jostain miehestä niin naama sais olla vaikka kuin petolinnunperse, kuten täällä on joskus asia ilmaistu. En kyllä usko, että semmoista naamaa on edes olemassa ;)
      Mulle kanssa yks tuommoinen. Tosin mua ei kiinnosta koulutus pätkääkään, eikä tartte treenata salilla monta kertaa viikossa, 1 - 2 riittää kun päälle tulee esim. kävelylenkkejä MUN kanssa!

• Eräs tuollainen

ei voi saada, koska olemme kaikki av(i)oliitossa.

• sssssss22

1. kuntosali, jossa treenataan tosissaan
      2. klubeilla olen alkanut käymään. oma kokemukseni on että 95% näissä paikoissa kävijöistä on juntteja, mutta tehtävä onkin bongata se 5% joka siis ei vedä perskännejä, on ulkoisesti hyvässä kunnossa, osaa keskustella jne... noiden ulkoisten vihjeiden perusteella tutustut sitten paremmin niin selviää mitä seuraa hlö X on sitten hakemassa jne

hymyä kasvoille ja avoimuutta niin missä tahansa (paitsi kotikoneella) voit sen oikean tavata. mitä enemmän aktiviteetteja elämässä, sitä paremmat mahdollisuudet.

• Varghar

Ei tuo nyt niin mahdoton lista ollut, toisaalta rehellisesti sanoen osa noista ei ainakaan vastaa täysin itseäni mutta aika moni kohta taas vastaisi ihan täysin :D
        Tosin mites esim. se käy jos treenaa kotonaan kun on aika paljon tilaa ja laitteitakin. Toki salilla pääsisi ehkä paremmin harjoittamaan eri lihasryhmiä, mutta menee se kotikonsteinkin, kun ei ole tarkoitus kehittää mitään ammattibodarin kroppaa kuitenkan. Lisäksi itse ainakin hölkkään ja pyöräilen aktiivisesti. Voisin väittää, että yleiskunto onkin ns. normaalia parempi.

Tutkinnosta sen verran, että mihin tässä tähdätään (tai miksi siis hyvät paperit)? Löytyy ammattikorkeakoulututkinto, mutta vähänpä olen sille on löytänyt toistaiseksi käyttöä. Teen kuitenkin muita duuneja ja voisi sanoa, että osaamista löytyy muihinkin töihin. Harva nuorempi ihminen taitaa nykyään pärjätä vaan yhdellä koulutuksella. Minusta on pääasia, että on töissä ja että tekee edes jossain määrin itsensä mielestä mielekästä työtä. Lisäksi tuo koulutus ei vielä takaa sitä, että mies ei olisi täysi ääliö ;) Ja itselläni on mm. "amis" ystävä jonka ÄO on muistaakseni ihan mitattu jossain testeissä kun hänellä todettiin lukihäiriö. Hänen älykkyytensä on keskivertoa paljon korkeampi, vaikka ihan asentaja ammatiltaan onkin. Uskon että vastaavia tapauksia löytyy paljon muitakin. Toisaalta mitä parempi koulutus, niin sitä enemmän fyrkkaa. Rahalla tuntuu olevan välillä suurikin rooli, vaikka olisi ehkä hyvä muistaa, että jos mies on joku uraohjus ja kovasti kiinni siinä työssään, niin jokin toinen puoli siinä kärsii. Kun luodaan uraa, niin siinä voi moni muu asia, kuten se avioliitto unohtua. Näinkin voi nimittäin joskus käydä. Kenenkään ei tietysti tarvitse sietää mitään pummia miestä joka vaan haluaa hyötyä rahallisesti toisesta. Sellainen on hyvin iljettävää.

Hassua sinänsä, että olen mm. maininnut profiilissani monet noista samoista seikoista mitä tuohon laitoin, mutta kumman vähän se herätti ihan oikeaa kiinnostusta. Ja kun herätti, niin yleensä vähän vääränlaisten naisten kiinnostuksen (ei pidä luulla heti, että viittaan tässä ulkonäköön). En minä vain ole saanut hommaa toimimaan täällä (ainakaan toistaiseksi).
        Naamastani on paha mennä sanomaan mitään yleispätevää. Siis voin sanoa, että olen varmasti joidenkin mielestä komea ja miellyttävän näköinen, mutta en varmaan kaikista. En sentään petolinnun perseeltä näytä. On minua komeaksi ja söötiksikin kutsuttu. Jälkimmäinen on ehkä vähän nolo termi minusta, mutta sallittakoon sen käyttö kun se tulee naisen suusta :D Ja siis eihän aloittajakaan niin tarkasti määritellyt noita ulkoisia ominaisuuksia, paitsi että olisi liikunnallinen ja siten ei varmaan mikään kovin pullero kaveri. Mutta vaikka kuinka esim. treenaa, niin eivät ne jotkut ulkoiset seikat kuitenkan muutu. Kuten esim. pituus tai naamavärkki noin muuten. Luulen itse nimittäin, että tuon kaiken lisäksi tämä unelmamies pitää kans näyttää juuri tietynlaiselta ja siksi häntä ei varmaan koskaan sitten löydykään.

Mutta mutta...Kaipa meihin voisi törmätä vaikka täällä jos vain jaksaa lukea noita profiileja läpi ja etsiä. Minulla sitä oli paljon, mutta osa tuntui vaan rämppäävän sitä flirtti nappia, sen kummempaa miettimättä. En nyt varsinaisesti siitä pahastunut, mutta vähän turhia yhteydenottoja ne osa oli.
        Muutoin minuun ei ainakaan törmää usein baareissa. Missähän muulla sitten törmäisi...hmmmm...pururadalla tai jossain muussa paikassa missä ihmiset tykkäävät harrastaa ulkoliikuntaa. Minun aktiviteettina taitavat olla vähän yksinäisiä. Pitäisi kai siirtä esim. kuntonyrkkeilyn pariin.

• Klubeilla on melkein mahdoton puhua, eli ei kannata ees yrittää, siel on tarkoitus iskeä kivannäköin pano jos mitään.
        Punttisalilla jossa treenataan tosissaan niin siel keskitytään treenaamiseen ei vastakkaiseen sukupuoleen.

Kaksi asiaa jotka kannattaa tiedostaa.

• bdfadfg

Ihan näin arvauksena heitin.

• mies30+

Muut kohdat osuvat paitsi nämä:

"-etsivät vaimoa eikä mitään hengailuhupia pelkästä sänkykaverista puhumattakaan"
      ---Niin, vaimoa ei löydy niin vain eikä välttämättä ensisilmäyksellä; siksi ensi hupi, semminkin kun tyypillinen seksikäs suomalainen nainen on muutenkin joskus irtosekstaillut. Avoimin mielin kuitenkin, eli voihan se mennä toisinkin, kukaties.

"itsestäänselvyytenä uskollisuus parisuhteessa ja rehellisyys ja avoimuus muutenkin"
      ---Niin, tyypillinen seksikäs nainen ajattelee, että muiden kahden aikuisen seksi ei kolmannelle kuulu, "menneisyys on menneisyyttä" yms., joten uskollisuus ei välttämättä ole ensisijainen valinta, semminkin kun moni joka tapauksessa on uskoton, lupasi jotain eli ei. Toiseksi moni ei äärirehellisyydestä tykkää, joten rehellisyyttä on parempi on sellaisten kanssa parempi harrastaa vain "soveltuvin osin".

Mutta kuten sanoin, muuten kaikki osuu aika kivasti. Ja ettäkö mistäkö löytää. Vastaamalla tähän ja olemalla tarkkana esim. nettideittimaailmassa. :-)

• M28Vantaa

Allergian takia tuo eläinrakkauskohta ei toimi. Täytyy etsiä vähempikriteerinen nainen.

• Uomo ideale

Minuun täsmää kyllä kaikki nuo paitsi, että en ole mikään kova punttisali -karju.

Jos nainen on esittämässä tuonkaltaisia vaatimuksia niin olettaisin, että hänellä itsellään olisi myös "kaikki kunnossa". Eli naisten kannattaa miettiä tarkkaan mitä haluavat.

• Kunnianhimoisia ihmisiä aina etsitään ja unohdetaan että se sama kunnianhimo pitää ihmisen ettiis parempaa aina vaan. En miä välittäis kunnon kurkunleikkaajasta joka joka asias vaihtaa jos jokin on hetkellisesti parempi. Ihmissuhteissa se tarkoittaa pettämistä ja muus elämäs sitä että on vaikea asettua minnekään. Punttisalilla kunnianhimosesta taas voi tulla lihaksillaan pullisteleva kusipää.

• Se väärä

Et mistään. Itse en täytä listatuista näitä ominaisuuksia:

En ole kovin itsevarma. Mikä sitten on tervettä?

En ole kunnianhimoinen. Utelias olen kyllä ehkä liikaakin.

Haluaisin vakituisen parisuhteen, mutta en käsitä miksi pitäisi mennä naimisiin.
      Tuskin haluan lapsiakaan.

-ovat eläinrakkaita
      En ole eläinrakas.

-ovat sosiaalisia ja reippita luonteita, mutta osaavat myös rentoutua ja rauhoittua
      En ole kauhean sosiaalinen. Pidän enempi yksinolemisesta ja asioiden pohdiskelusta
      ja puuhailusta.

Liikun melkein joka päivä, mutta sitä lukuunottamatta en huolehdi ulkonäöstäni mitenkään.

-ovat valmiita ottamaan tilanteita haltuun ja tuomaan tietynlaista turvan tunnetta niin ettei naisen tarvitse käyttäytyä kuin mies -> tarkoittaa tietynlaista itsevarmuutta ja ikäänkuin johtaa hankaliakin tilanteita eikä mykistymistä ja vetäytymistä ja kiemurtelua...
      -omaavat tilannetajua: tietyissä tilanteissa ja tiettyjen ihmisten seurassa ei vain käyttäydytä ja lauota samoja juttuja kuin esimerkiksi joidenkin toisten
      Näitä en oikein ymmärrä. Saattaa olla etten suoriudu.

En tietenkään etsi sellaisia asioita naisesta, joita en itsekään halua.

• vävymatskua

Käyn 4 krt/vko firman kuntosalilla töiden jälkeen ja sieltä suoraan kotiin. Pari kertaa viikossa pelaan sulkapalloa/tennistä tai käyn lenkillä. Liikun aika harvoin Suomessa ihmisten joukossa huvikseni, lähinnä kaupassa, ravintolassa tai joskus baarissa. Matkustelen aika paljon. Joten harvassa paikassa loppujen lopuksi minuun voi törmätä. Ei ihmekään että olen sinkku. Jos minut kuitenkin yhyttää jostain ja haluaa tehdä lähempää tuttavuutta, niin perinteinen hymyllä säestetty kahville/lauantailounaalle/päivälliselle/drinkille pyyntö toimii varmasti. Jos ujostuttaa ja haluaa minun lähestyvän, niin hymy ja moikkauskin tepsii. Ehkä saattaa joutua tuon toimenpiteen joskus toistamaan, olenhan kuitenkin suomalainen mies. Riippuu tietysti siitä moikkauksesta, onko se tuttavallinen (tulee mieleen että tunnetaan jostain), vai flirttaileva.

Mutta kerrohan missä tuollaisiin 25-30 vuotiaisiin naisiin sitten törmää?

• s

Oon tollanen. Mut löytää lenkiltä tai salilta, muttei koskaan kapakasta. Jostakin syystä satun tutustumaan vaan naisiin joilla on sama harrastus.
      Jos elämäntapa on urhilupitoinen, nii ei oikein taho eukkoo joka vaan kyhjöttää kotona.

• *Nostaa käden ylös*
      Tuo salikohta ei kyllä osu ja terveestä itsetunnosta en ole varma.
      Tiedä sitten kuinka oikeassa olen, vai onko puhdasta ylimielisyyttä. :D

• kainuu.

lapistako? kainuustamie. hgissä asun.

• mies32vee

Kaltaisiani miehiä (=mainitut kriteerit)on vaikka kuinka, mutta koska terve itsetunto heijastuu myös realismina ja rehellisyytenä, emme ainakaan deittisivustojen kautta herätä kiinnostustanne, koska sisimmissänne haette pelimiestä ja hurmuria. Toisaalta kaltaiseni miehet vaativat vastaavaa tasoa naiselta eikä sellaisiakaan tunnu olevan vapailla juurikaan.

Näin ainakin omasta kokemuksesta.

M32

• joku ysäri bändi...

No kaikki kriteerit kyllä täyttyy, paitsi tuo "eläinrakas", kun useimmille niille olen allerginen ja koiria olen pelännyt lapsena ihan hirveästi, eikä tuo pelko ole vieläkään kokonaan pois mennyt, vaikka ikää on jo 28.

Mutta vaikka nuo kaikki muut ominaisuudet täyttyvät, niin olen siltikin sinkku. Syynä tähän ei suinkaan ole se ettenkö olisi kenellekään naiselle kelvannut, vaan lähinnä se että ne naiset jotka ovat olleet minusta vähänkään vakavammin kiinnostuneita ovat olleet joko minua painavampia (painan 79kg) tai sitten heillä on ollut jo lapsia hankittuna. Joku taso se on minullakin mitä tulee naisten suhteen, ainakin mitä tulee noiden jo hankittujen lapsien tai ylipainon suhteen. Harvassa ovat kuitenkin ne normaali painoiset naiset joita en heidän ulkonäkönsä suhteen voisi huolia, joten mitkään kauhean korkeat standardit tai haavekuvat minulla ei naisen ulkonäöstä ole.

Normaali näköisille naisille en tunnu oikeastaan kelpaavan kuin lähinnä vain johonkin lyhyempään suhteeseen tai pelkkään hauskanpitoon. Toki se hauskanpito on aina joskus ihan mukavaakin, mutta tosimielellä tässä olen parisuhdemarkkinoilla jo useamman vuoden ollut, ja vastaanotto on kyllä ollut melko heikkoa. Tavis ja varsinkin vähän paremman näköisille naisille on yleensä sitä miestä jonossa useampiakin ja kun minä itse olen vähän sitä keskimääräistä rauhallisempaa ja hitaammin etenevää sorttia, niin yksinhän sitä useimmiten on jäänyt ja naiset ovat joko kadonneet tai sitten joku muu mies on ehtinyt ennen minua. Aloitteita teen kyllä n. 1-4 kuukaudessa, mutta usein naisia ei kiinnosta, he ovat jo varattuja tai sitten parin tapaamisen jälkeen tulee joko se "ollaan vain kavereita" tai "en halua mitään vakavampaa". Myös se seikka että haluan jossain vaiheessa elämää lapsia (monikossa) on tuntunut karkottavan joitakin muuten melko hyviä ja kiinnostuneita tapauksia, lapset kun eivät enää nykypäivänä kovin monen akateemisen naisen suunnitelmiin tunnu mahtuvan, myös pääkaupunkiseudulta poismuutto on ollut joillekin liian suuri asia käsittää.

Netistäkin koetin etsiä tuossa toissa kesänä naista, mutta melko nopeasti huomasin sen olevan vielä vielä normaali elämää vaikeampaa ja pinnallisempaa. Ne harvat naiset jotka olivat kiinnostuneita olivat juuri noita ylipainoisia tai sitten yksinhuoltajia ja tätä kautta tuli vastaan sitten myös niitä ääritapauksia; pelkän peruskoulun käyneitä, useita lapsia omaavia ja sadan kilon painon jo ajat sitten saavuttaneita naisia. Normaali kokoiset ja näköiset naiset olivat taas niin kiireisiä että vain pari ehti treffeille kanssani ja silloinkin sitä sai kuulla olevansa pelkkä numero naisen deittikalenterissa jolle ei aikaa löydy, tai ettei nainen etsi mitään vakavampaa. Myös tuota oman aktiivisuuteni rajoja nettideittailu koetteli melkoisesti, sillä kohtasin useita naisia joiden mielestä kaikki yhteydenotot ja jopa keskustelut olivat pelkästään miehen vastuulla.

• Varghar

Se on tosiaan välillä melko hankalaa osoittaa naiselle olevansa tuollainen mies kun eihän monilla tunnu liikenevän aikaa edes sen vertaa tutustua, että asia selviäisi. Tai sitten ei halutakaan tutustua, vaikka aluksi annetaan niin ymmärtää. Tai siis vähän tällaisia kokemuksia minullakin on ainakin nettitreffailusta. Siis eihän moni noista listatuista jutuista vaan voi selvitä mitenkään, ellei jaksa ja malta tutustua toiseen ihmiseen. Jos jaksaisi, niin silleen tuollainen mies voisikin löytyä:D

Ja siis en itsekään nyt ole niin kranttu mies, että pitäisi olla muka joku bikinimalli tms. vaan ihan normi nainen kelpaa ja jopa hieman pyöreämpikin. No mikä nyt sitten on toisaalta normaalin näköinen ja kuka ei. Jokseenkin nämä riippuu aina vähän siitä, että keltä kysyy.

• jljkjojljkj

Kuntosalilla käyminen nyt ole aika neitimäistä, mua ainakin vähän hymyilyttää tuo salipelleily.
      Itse omistan aikamoiset muskelit ja kunto on kova mutta salilla en ole koskaan käynyt..

• w54y6j7e5yt5ky

Juu, ammattilaisbodarithan on varsin tyttömäisiä..

• 10+5

Satukirjoista noita löytyy.

• mutta mutta

-en halua lapsia
      -en halua naimisiin
      -en huolehdi ulkonäöstäni (ei komian tarvii huolehtia mistään)

Sitten taas viina ei maistu nykyään oikeen koskaan (ehkä kerran vuodessa enemmän kuin 2 kaljaa), tupakkia en polta ja pidän itseni kunnossa fyyysisesti.

• 300

Ei me mitään satua olla, mutta osa on naimisissa ja osa ei ole kokenut vielä löytäneensä arvoistaan naista.
        Mut kannattaa toki olla sit sen verta realisti, että ymmärtää sellaisen pikkuseikan, että harva on siltikään täydellinen. Se joka etsii vaan täydellistä miestä (tai naista), jää kyllä todennäköisesti ihan yksin. Mut sehän on tietty ihan oma asia jos tykkää olla yksin.

• Kuvausta vastaava

Kaikki muut kohdat täsmäävät, paitsi treenaus salilla ja eläinrakkaus. Olen normaalivartaloinen, mutta liikun jaksaakseni, en siksi, että näyttäisin siltä, että liikun. Eläimiä vastaan minulla ei muuten ole mitään, mutta koirista en innostu, ja koira lieneekin yleisin syy ohittaa muuten mielenkiintoinen nettideittiprofiili.

Minuun voi törmätä monessakin paikassa, mutta koska olen terveen itsevarma, en näe tarvetta tuoda itseäni esiin mitenkään erityisesti. Et siis välttämättä päälle päin näe, millainen olen. Jos lähestyn naista, niin lähestyn ystävällisesti, en suoraan iskumielessä, ja toivon ja odotan avointa mieltä ilmentävää reaktiota.

Odotan mielenkiintoisen naisen uskaltavan tulla tekemään tuttavuutta itsekin. Se lähestyköön, jota kiinnostaa enemmän.

Niin, vastaavanlaiset vapaat naiset, mistä teidät löytää?

• Elämää oppinut

Kuin myös naisiin jotka:

- Käyttäisivät asunnon yhdessä makuuhuoneessa olevaa "minikuntosalia".
      -Tykkäisivät pyörälenkeistä, ja mielellään edes hölkkäämisetä.
      - Olisivat vapaita sukulaistensa mielipiteistä.
      -Eivät olisi lasiin sylkijöitä, mutteivat joisi liikaa.
      - Arvostaisivat miestä, joka pärjää julkisessa ammatissaan.
      - Arvostaisivat pyykinpesemistä, tiskaamista,siivoamista ja ompelutaitoa.
      - Arvostaisivat hellyyttä ja ilman erityisestä syystä saamiaan kukkia.
      -Pystyisivät nauttimaan seksistä, jolloin sitä ei tarvitsisi kerjätä.
      - Eivät jatkuvasti jankkaisi olevansa ujoja, vaikka juttelevat luontevasti vieraidenkin kanssa.
      - Eivät jatkuvasti arvostelisi ihmisten ulkonäköä.
      ( Bonuksena: pystyisivät keskustelemaan ongelmatilanteissakin kertomalla mikä tuntuu pahalle, ilman että omaa pahaa oloaan tarvitsisi tuoda julki toista syyttäen )

Te naiset, jotka ette tunnista itseänne, missäs minä sitten tutustuisin teihin. Heh.

• sopisi melkein

Kaikki muut kävisi, mutta en halua lapsia. Haluan nimittäin elää vapaana siitä vastuusta ja säästää ne monet sadattuhannet eurot, mitä lasten kasvattamiseen syntymästä täysi-ikäisyyteen kuluisi.

• M28v

"-ovat valmiita ottamaan tilanteita haltuun ja tuomaan tietynlaista turvan tunnetta niin ettei naisen tarvitse käyttäytyä kuin mies -> tarkoittaa tietynlaista itsevarmuutta ja ikäänkuin johtaa hankaliakin tilanteita eikä mykistymistä ja vetäytymistä ja kiemurtelua..."

Miten naiset uskovat tunnistavansa tämän ominaisuuden?

En erityisesti halua olla joka tilanteessa alpha-uroksena, minulle ei ole mitään tarvetta sellaiseen. Pysyn mieluummin taka-alalla tarkkailemassa tilannetta. En kuitenkaan hetkeäkään epäröi otta tilannetta haltuuni, jos näyttää siltä, että voin ihan oikeasti vaikuttaa asioihin positiivisesti, ja eipä ole toistaiseksi tullut vastaan tilannetta, jossa en olisi pärjännyt. Enkä nyt tarkoita väkivaltaa, vaan asioiden hoitamista tyylillä.

"-arvostavat ja etsivät naisesta samankaltaisia asioita kuin luettelin "

Miten naiset mielestään viestittävät olevansa tuollainen?

Ja tarkoituksenanihan ei ole nyt mitenkään mollata ketään, vaan kyselen ihan mielenkiinnosta, kun jotenkin tuntuu, että kysyntä ei kuitenkaan ole päätä huimaavaa.

• aenppu

Kuten monet jo ovatkin sanoneet, keskustelun aloittajan kriteerit tosiaan sopivat monen naisen unelmamieheen. Niin myös minun. :D Aika paljon kyllä pystyn kriteereistäni joustamaan. Mutta tuntuu tosiaan olevan lähes mahdottomuus löytää mies, joka on kiinnostunut pitämään itsensä kunnossa, on sosiaalinen, omaa edes jonkinlaisen koulutuksen eikä ole juntti.
      Vaikka en todellakaan ole neljän seinän sisällä odottamassa että unelmamies tulisi minut täältä noutamaan, en todellakaan tiedä mistä sellainen voisi löytyä. Nettideittailu ei ole minun juttu ja baareista ei mitään vakavaa suhdetta tule löytymään. Ja muualla se on sitten vain tuurista kiinni jos sattuu kivoja ihmisiä kulkea ohi...

• ...

Olisi enemmän kuin ihanaa löytää ja tutustua miehiin, jotka:

-treenavat salilla useita kertoja viikossa tai liikkuvat yleensäkin ja tykkäisivät liikkua myös naisensa kanssa
      - nou salia, enempi mettiä ja pöheikköjä

-omaavat vähintään ammattikorkeakoulututkinnon tai opiskelevat vasta
      - jes

- jes

- almost, minä en siitä kunnianhimosta niin hirveesti... olen jo töissä kadehtittavassa duunissa ja kouluja on koluttu parissakin ulkomaisessa korkeakoulussa

- palaan tähän tuonnempana...

- jes

-ovat eläinrakkaita
      - jes

- aika hillitty oon

-ovat hyväsydämisiä ja osaavat ajatella asioita vähän syvällisemminkin sekä omaavat tietynlaiset arvot kuten itsestäänselvyytenä uskollisuus parisuhteessa ja rehellisyys ja avoimuus muutenkin
      - jes

-pystyvät keskustelemaan tunteista ja myös riitelemään oikein, jos tarvetta
      - no joo

-arvostavat perhettään ja haluavat tukea sitä
      - jes

- pyrin säilyttämään pottunokkani

-eivät ryyppää ryyppäämisen ilosta ja kailota suurella äänellä alkoholin juomisesta edes kyseisellä junttisanalla vaan juovat viihteelläkin kohtuullisesti
      - jes

- minä en mitään lahkeessa roikkujia kattele, kiitos vaan

- halussa

- jes

-osoittaa naiselleen rakkautta ja kertoo arvostuksestaan. Vastaavasti myös jos jokin on huonosti, kertoo siitä eikä vain sivuuta asioita
      - jes

- jes

Te miehet, jotka tunnistatte itseänne, missä teihin voi tutustua ja miten?
      - ei voi tutustua mitenkään, kas kun olen jo varattu. Kun olin sinkku joskus kauan sitten niin eipä tuntunut ketään kiinnostavan, tosin silloin oli vielä koulut kesken ja rahat finito. Ei varmaan kiinnosta köyhä akateeminen opiskelija joka luuhaa puolet ajastaan ulkomailla reppu selässä, mitä? Kannattaisi varmaan olla ns. kaukaa viisas ja valkata joku semmoinen ukko joka on vielä "kehitysvaiheessa". Kun sitten opiskeluaikojen loppupuolella lykästi niin en ole tuntenut enää tarvetta vaihtaa. Ja jos jostain syystä sinkuksi taas päätyisin niin muuttaisin mieluummin erakoksi korpeen, sen verran on naisista opittu.

• oma aa

versio. Moni asia täsmäsi. Mikään ylisosiaalinen tapaus en ole. Työ opiskelu liikunta ynnä muut harrastukset vievät aikaa ja siksi joka bileisiin ei kiinnosta lähteä. Sellainen facebook hössötys tuntuu naisten jutulta. Komeaksi kehuttu, mutta huono pelimies. Olen huono markkinoimaan itseäni, enkä jaksa pitää tekopyhää kulissia yllä tullakseni hyväksytyksi.

• Kiitosta vaan

Ei kukaan oikein kiinnostunut. Ei kukaan pätkääkään välittänyt. Elin epäsuosiossa. Nyt olen hyvin harvoja noista asioista. Eläinrakas olen tietysti yhä, koska eläimet rakastavat ehdoitta, toisin kuin naiset. Olen yhä epäsuosiossa, paljon vanhempi, vähemmän komea, näytän surullisemmalta ja jotenkin pettyneeltä. Minua kartetaan aivan samalla tavalla kuin ennenkin, mutta joudun yrittämään vähemmän. Tyhjän saa yrittämättäkin.

Älä etsi täydellistä miestä. Jos löydät sellaisen, muutat hänet kuitenkin vuodessa joksikin muuksi ja maailmassa on jo liian vähän kunnollisia miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe