Ebay ja minoxidil

stibbis

Tässä kun suomikin liittyi ebay.fi muodossa maailmanlaajuiseen nettihuutokauppaan niin kokeilin esim. haulla minoxidil mitä löytyy. Tässä esimerkkejä:

6 MONTHS KIRKLAND MINOXIDIL 5% MENS HAIR LOSS REGROWTH 13,06€ toimitus maailmanlaajuinen
12 MONTHS KIRKLAND MINOXIDIL 5% MENS HAIR LOSS REGROWTH 25,91€ toimitus maailmanlaajuinen

Kertokaa mikä tässä on se asia mitä en tajua? Vaikka laskisi hinta toimituskulut verot, minun logiikalla hinta jää silti murto-osaan apteekin rogainesta. Onko jotain muttia tilaukselle?

4

2608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juho kuula

Lääkkeiden tilaaminen USA:sta vaan on laitonta (myös omaan käyttöön), joten paketti saattaa jäädä tulliin. Itselleni kävi juuri näin ja jouduin menemään tullipostiin avaamaan paketin virkailijan silmien alla. Rogaine Foamit palautettiin myyjälle, rahat sentään sain postikuluilla vähennettynä takaisin. Periaatteessa tuosta olisi voinut saada sakotkin, mutta virkailija oli armollinen. Toista kertaa en kuitenkaan uskalla yrittää.

Minoksidilia saa tilattu aika halvalla (ei tosin noin halvalla) myös EU-alueelta, lähinnä UK:sta. EU:n sisältä saa lakien mukaan tilata omaan käyttöön kolmen kuukauden annoksen, mutta tuskin isommankaan annoksen kanssa tulee ongelmia, koska paketit eivät käsittääkseni mene tullin läpi.

• Nimimerkki-Erkki

Mulla on käyttämättömiä Rogaine Foam purkkeja 3 kpl. Ostettu ulkomailta. Käytän itse Revivogenia menestyksekkäästi, joten en tarvitse Rogainea. Pistä s-postiosoite jos kiinnostaa. Ei ole apteekin hinnat.

• juho kuula
        Nimimerkki-Erkki kirjoitti:

Mulla on käyttämättömiä Rogaine Foam purkkeja 3 kpl. Ostettu ulkomailta. Käytän itse Revivogenia menestyksekkäästi, joten en tarvitse Rogainea. Pistä s-postiosoite jos kiinnostaa. Ei ole apteekin hinnat.

Ei oo tarvetta kun just tilasin UK:sta (Biovea) satsin.

Käytätkö mitä tuotteita tuosta Revivogen-sarjasta ja käytätkö myös finaa?

• Nimimerkki-Erkki
        juho kuula kirjoitti:

Ei oo tarvetta kun just tilasin UK:sta (Biovea) satsin.

Käytätkö mitä tuotteita tuosta Revivogen-sarjasta ja käytätkö myös finaa?

En käytä finaa. Harkitsin sitä aiemmin mutta nyt hiusten kasvu semmoisella mallilla, että ei ole viimeiseen 10 vuoteen ollut näin hyvä. Käytän shampoota ja sitä ruskeaa hoitonestettä. Vai pitäisikö sanoa sotkunestettä. No niin kauan kun se toimii, niin ei haittaa. Käytän lisäksi Nizoralia 2 x viikko.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      36
      4686
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      481
      1413
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      47
      736
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe