Hiiren kanssako naimisiin?

kednah

Olipa tosiaan aikanaan lähellä.
Olin todella mennä avioon 154 senttisen naisen kanssa.
Hän kuitenkin petti minua armeijan aikana ja sain sitten klassisen kauniit 171 ja 174 senttiset tytöt.
169 naisen myötä.

20

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anjaniina.

pienillä naisilla on menekkiä.
      Moni mies kun haluaa sellaisen taskuveenuksen?
      Mut joo, jos mies on 2 metrinen, niin suosittelisin kyl amatsoonin hankintaa, että olis edes jotensakin tasavertainen pari.
      Pitkille naisille, onkin vaikeampaa löytää mies...

• Anjaniina.

tietoisesti ilkeä naisille?
        Haluat seksiä, muttet oikeastaan pidä naisista.
        Vai kuinka?
        Ilmankaan et silti voi olla?
        Pitäisikö oikeasti, harkita sitä kunnioitusta kumppania kohtaan?

• arvostella koska viestini on poistettu.
      Joka tapauksessa koira on kus....u, kaljalle menen vähän myöhemmin.
      Ehkä tuonne bi-paikkaan, tytöt on myös kivoja, pienetkin menettelee.

• Sellaisen pienen 157cm naisen ja vielkin menee varpaat kippuraan kun muistelen.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Sellaisen pienen 157cm naisen ja vielkin menee varpaat kippuraan kun muistelen.

myös pienistä. Sorry, mutta minä olen 180 senttinen ja melko roteva, mutta naisista minäkin pidän.

• tinnarella kirjoitti:

myös pienistä. Sorry, mutta minä olen 180 senttinen ja melko roteva, mutta naisista minäkin pidän.

Meillepäin käymään ,mentäis nakkarille kun siel on yks ikävä tyyppi,mä voisin härnätä sitä ja sä oisit kulman takana.
        Matkat ja majoitus maksettais.

• GloriaJoy
        koti-kiusattu kirjoitti:

Sellaisen pienen 157cm naisen ja vielkin menee varpaat kippuraan kun muistelen.

senttinen on just oikean pituinen :-)

• koti-kiusattu kirjoitti:

Meillepäin käymään ,mentäis nakkarille kun siel on yks ikävä tyyppi,mä voisin härnätä sitä ja sä oisit kulman takana.
        Matkat ja majoitus maksettais.

ilmoita mihin ja koska otan susikoirani mukaan, pannaan ukko kuriin.
        Koiraa kus....aa taas mun pitää mennä, samalla voin pistäytyä pubissa, se on moro.

• GloriaJoy kirjoitti:

senttinen on just oikean pituinen :-)

Semmonen kämmenel kannettava.

• ,.,.
        tinnarella kirjoitti:

ilmoita mihin ja koska otan susikoirani mukaan, pannaan ukko kuriin.
        Koiraa kus....aa taas mun pitää mennä, samalla voin pistäytyä pubissa, se on moro.

Älä anna koiran odottaa. Missään.

• ,.,. kirjoitti:

Älä anna koiran odottaa. Missään.

sen aikaa, kun on tarpeen. Ei yhtään pitempään.

• väliä sillä pituudella olisi,jos muuten vain on mukava ihminen.

• Hymy:))

En tiedä onko muille käynyt näin. Itselleni oli yllätys. Olin luullut että, olen edelleenkin 168 cm. Yllätys kuitenkin kun pituudesta oli mennyt -3 cm. alaspäin. Eli nyt tuo pituuni on 165 cm. Olisikohan mahdollista että, jossain joskus on tehty mittausvirhe?;))) Eihän sillä väliä. Koska, mies minua kuitenkin nyt 10 cm. Pidempi. Eli voin käyttää korkokenkiä hyvällä omalla tunnolla. Miehelle saattaa olla kovempi paikka jos, nainen on muuten pidempi kuin hän itse.....Mistäköhän tämäkin johtuu. Jostain kummallisesta biologiasta ehkä. Naisen täytyy olla jotenkin pienempi ja muutenkin sellainen jota voi jotenkin ohjailla olkapäästä tai kädestä....;))) tai yrittää ohjailla kulkemaan jotenkin. Johonkin suuntaan. Miksiköhän?

tsau:Friidu

• .................

...muuttamassa 60 palstalle.
      Voitko viedä muuttotavaratkin?

• ssssssssssssssssssss

mihin ihmeeseen ihmisen pituus korreloi!

Sinulle ei tunnu ihmisellä merkitsevän mikään muu, kuin ihmisen pituus, joka taas ei sano mitään esim. ihmisen älykkyydestä.

• 174¤85¤?

Miehelle lienee mulkunmitta merkittävämpi, ja tietenkin naisista pitää löytää niin itseensä kyllästynyt
        joka suostuu seksiin tämän tumpelon kans . Parisuhteet syntyvät vahinkojen myötä . siitä seuraa
        itku ja hammastenkiristely loppuelämäksi , tai elatusapujen maksu .

• 174¤85¤? kirjoitti:

Miehelle lienee mulkunmitta merkittävämpi, ja tietenkin naisista pitää löytää niin itseensä kyllästynyt
        joka suostuu seksiin tämän tumpelon kans . Parisuhteet syntyvät vahinkojen myötä . siitä seuraa

Päivän mietelause tulikin,noin valoisalla elämänkatsomuksella on kiva höllötellä täs elämäs.

• 174¤85¤? kirjoitti:

kuus jalkaa,!

Jos mies on 'täys m tai k', niin ei ole minkäänmittainen mies.

• s_a
        koti-kiusattu kirjoitti:

Päivän mietelause tulikin,noin valoisalla elämänkatsomuksella on kiva höllötellä täs elämäs.

että muikun mittainen.
        Meikä ei ole koskaan älynnyt kunnioittaa ihmista pelkän mitan takia, ja miksi olisikaan..

Iso pää, ja harvassa korvia, tuskin sekään niin hienoa on.

• s_a kirjoitti:

että muikun mittainen.
        Meikä ei ole koskaan älynnyt kunnioittaa ihmista pelkän mitan takia, ja miksi olisikaan..

Iso pää, ja harvassa korvia, tuskin sekään niin hienoa on.

Kyl se on se mitä ihmine ite on ,jos pimiäs tulee vastaan joku jolla silmien väli on yli metrin niin pikkasen kunnioitetaan,eiks vaan.
        Mä kunnioitan sellast joka ei kieroile mulle on niin sanottuna vieres silloin kun tarvitaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe