Nyt tarjotaan tuotetta, jossa olisi osakkee, rahastott ym samassa kuoressa
jolla pystyy tekemään parhaat sijoitukset milloin minnekkin "kuoren sisällä"
markkinatilanteen mukaan.. eli Ideahan on kaiketi hyvä, mutta onko jollain kokemuksia?
Toki pelinhenki on sama, eli palveluista menee aina rahaa, mutta jos se tuotta minulle niin kai siitä
osaavalle hoitajalle maksaakin.
Suurin kysymys onkin se lopetus, jolloin kaikki sijoitus loppuu aikanaan ja jokseenkin huomaa, että
"kädet sidotaan" niin ettei ihan helpolal eroon pääse halutessaan ..
Pähkinänsärkijä
"Samassa kuoressa" Finlandia
Pähkinänkuoressa
2
660
Vastaukset
- sijoitusvakuuttaja
Sijoitusvakuutuksesta varmaan puhutaan? Toimii hyvin jos on aktiivinen sijoittaja, rahat saa huipulla osakkeista korkoihin ilman veroja ja pohjilla koko summa takaisin taas ilman veroja. Kuluja varmasti tulee, mutta etenkin jos osinkoverotusta rukataan niin maksaa äkkiä itsensä takaisin.
Minkä firman vakuutusta muuten tarjoavat kun ei nettisivuilla näkynyt? Kuinka pitkäksi aikaa minimissään?- åpesr
vai oliko kyseessä PS-tili, Finlandian oma malli??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712