"Kansanedustaja Pertti "Veltto" Virtasen mukaan kansalla on eduskunnasta väärä kuva. Vaikka joukossa on fiksuja ja asiansa osaavia poliitikkoja, mukana on myös niitä, jotka manipuloivat toisia ja ajavat häikäilemättä omaa etuaan".
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1212379/veltto-virtanen-kansanedustajien-joukossa-psykopaatteja
Jokaisessa puolueessa 25–30 prosenttia kansanedustajista on psykopaatteja. Jokaisessa kansanedustajassa on niitä piirteitä. Helppoheikit käyttävät psykologiaa saadakseen valtaa, Pertti Virtanen sanoo.
Virtanen selittää, että psykopaatti on sellainen ihminen, joka muun muassa suostuttelee ihmisiä, lukee helposti toisten ihmisten tunteita ja käyttää toisiaan hyväkseen. Psykologina hän on yrittänyt paljastaa psykopaattien aikeita, mutta onkin itse saanut nenilleen.
Kansanedustajien joukossa
96
2423
Vastaukset
- tuntuu siltä vaan
Onko heitä kokoomuksessa eniten ?
- khäh
Aivan selvästi tämä on totta. Ei epäilystäkään...
- liisa...
khäh kirjoitti:
Aivan selvästi tämä on totta. Ei epäilystäkään...
Että jokaisessa edustajassa on näitä piirteitä, ei kukaan vaatimaton ihminen edes varmaan hakeutuisi kansanedustajaksi, valtaa ja huomiota nämä ihmiset haluavat, tietysti monet heistä, ehkä kuitenkin suurin osa ottavat tosissaan tämän kansanedustajan työn, mutta onhan siellä ollut näitä julkkiksia joilla ei ole ollut mitään aikaisempaa kokemusta poliitiikan alalta.
- Kummallista on
ovat oikeistossa, uskoisin.
Heitä on n1% väestössä ja on kummallista kuinka noin pieni määrä ihmisiä saa hallita isoa enemmistöä ja estää kaiken solidaarisen kehityksen ja rauhan.
- luin myös
Rohkea lausunto ja ammattilaiselta vielä.Vaikka olen maallikko niin rohkenen siitä huolimatta epäillä.
Olen ymmärtänyt,että psykopaatin tunnistamiseen tarvitaan perusteellinen tutkimus edes psykologi tai psykiatri ei kykene tunnistamaan psykopaattia tuollaisessa normaalissa keskustelu tilanteessa pitkälläkään aikavälillä.Tähän tarvitaan ymmärtääkseni perusteellinen tutkimus,joka sekin on vaikeaa koska psykopaatti osaa harhauttaa ihmisiä hyvin taitavasti.Kumma,että ammatti-ihminen menee puhumaan tuollaista julkisesti muilta psykologian asiantuntijoita olen saanut lukea juuri edellä mainitsemani kaltaisia näkemyksiä psykopaattien diagnosoinnista.Tosin elämänkokemus on varmaan tuonut Virtesellekin ns pelisilmää,joka auttaa ihmisen hahmottamisessa hänen koulutuksensa lisäksi.- 'Hanu
tarkkaillaan, eikä siihen tarvita edes psykologia.
- hyvää toisillekkin
Tässä nähdään kuinka rappiolla on tämä käyttäytyminen tässä yhteiskunnassa. Ei yksittäinen kansanedustaja tai päättäjä ole syyllinen. Nyt vain näyttää siltä, että näperrellään niitä pieniä asioita, eikä suuria asioita kuten työllisyys, lastenhoidon, koulutus ja vanhustenhoidon asioissa. Puhumattakaan miten tästä lamasta päästäisiin poissa sekä miten tästä tämä euro sitten saataisiin liikkumaan pusseihimme. Pitääkö sitä näperellä pieniä kun ei ole muuta. Nuo on suuria kysymyksiä ja noilla on suuret siivet kun ne hoidetaan kuntoon. Ei enää mollata ketään vaan ruetaan töihin, että mekin työttömät saadaan jo vihdoin töitä. Olen muuten työtön joten ei ole herkkua kun olen laman myötä joutunut työttömäksi. Jokaisen mielipide on muuten arvokas ja sitä pitää kunnoittaa ja siitä rakentaa tulevaisuutta eikä lyödä ja pahasti.
Älykkyyttä on kasvotusten jutella joten ollaan rehtiä kansaa ja ahkeria toiveissa saadessa töitä - jhgjygj
Niinpä. Suurin osa tähän ketjuun kirjoitetusta on aivan ..anteeksi nyt vain, sairasta sälää minun silmissäni, mitä nyt lukaisin. Tuolla alempana jokukin höpötti jostakin Robert D. Haresta ja hyvin huomasi, ettei tyyppi tajua hevon kukkua tieteestä. Psykologin koulutus on melko kapea, oikeasti. Ja ennen kaikkea he eivät ole lääkäreitä tai mitään "maagista" "yliluonnollista tietoa" omaavia poppamiehiä, kuten eivät ole lääkäritkään, mutta lääkärit ( psykiatrit) sitten korkeintaan voivat diagnosoida vaikkapa "psykopatiaa", toisin kuin psykologit.
Psykologin minä ainakin miellän ihmisten arjen ongelmien ammattiauttajaksi ja siinä hommassa tavispulliaista pätevämmäksi, koska psykologilla on tietty harjoiteltu ja tarkasti opiskeltu koulutuspohja - mikä ei tarkoita ehdotonta tiedon varmuutta, kuten ei missään tieteessä- harjaantua tarkemmin huomaamaan ihmisten mielentiloja ja erilaisia luonnetyyppejä. Nykypsykologien koulutuksessa ehkä keskeisintä ja painotetuinta on tilastotiede ja sen tulkinta ja tuon lisäksi erityisalat, joiden taitajiksi sitten itse kukin psykologi erikoistuu. Mielenkiintoista olisi tietää herra V. Virtasen spesifi erikoistumisala, koska esimerkiksi "psykopatian erotteluun", ei käsittääkseni kukaan psykologi ainakaan Suomen maassa vielä ole voinut erikoistua tai kertokaa mulle se yliopisto, jos jossakin Suomen maassa muka sellainen mahdollisuus on ja eiks Virtasen tutkinto ole Suomesta(?)...
Minua ärsyttää, että monilla ihmisillä menee täysin niinsanotusti "puurot ja vellit sekaisin" käsitteiden kanssa. "Narsismi" taitaa olla yksi raiskatuimmista sanoista. Onhan se varmaan joidenkin mielestä mukavampaa ja mahtavammalta kalskahtavampi sana kutsua jotakin tyyppiä, josta henkilökohtaisesti ei vain ei pidä tai jota kadehtii tai jolta on kokenut väärinkohtelua vaikka "psykopaatiksi", vaikka oikeampi ja korkeintaan korrekti termi siinä ja sellaisilla aika usein voisi olla vaikkapa "pyrkyri" tai "itsekäs", jos realismissa pysytään... Itse henkilökohtaisesti mieltäisin psykopaateiksi mieluummin niitä, joilla on pakkomielle helpolla käyttää ihmisistä sellaisia sanoja, kuin "psykopaatti". Ne todelliset psykppaatit ovat aikas harvassa ja valtaosalla ihmisistä on ihan tavallinen tunne- elämä ja empatian taju. Sille taas ei voi mitään, että jos kaikkien henkilökemiat eivät satu yhteen ja sitäkin asiaa voisi ajatella ihmisyyden rikkauden kautta, että ihmiset ovat erilaisia keskenään, kuin niputtaa sakkeja joukkoihin, että "noi on psykopaatteja" ja "noi ei"...
Voi jessus, miten lapsellinen lausunto Veltto Virtaselta. Jo eilenkin taivastelin samaa, heittäessäni kommenttini tähän ketjuun. - sitähän se
jhgjygj kirjoitti:
Niinpä. Suurin osa tähän ketjuun kirjoitetusta on aivan ..anteeksi nyt vain, sairasta sälää minun silmissäni, mitä nyt lukaisin. Tuolla alempana jokukin höpötti jostakin Robert D. Haresta ja hyvin huomasi, ettei tyyppi tajua hevon kukkua tieteestä. Psykologin koulutus on melko kapea, oikeasti. Ja ennen kaikkea he eivät ole lääkäreitä tai mitään "maagista" "yliluonnollista tietoa" omaavia poppamiehiä, kuten eivät ole lääkäritkään, mutta lääkärit ( psykiatrit) sitten korkeintaan voivat diagnosoida vaikkapa "psykopatiaa", toisin kuin psykologit.
Psykologin minä ainakin miellän ihmisten arjen ongelmien ammattiauttajaksi ja siinä hommassa tavispulliaista pätevämmäksi, koska psykologilla on tietty harjoiteltu ja tarkasti opiskeltu koulutuspohja - mikä ei tarkoita ehdotonta tiedon varmuutta, kuten ei missään tieteessä- harjaantua tarkemmin huomaamaan ihmisten mielentiloja ja erilaisia luonnetyyppejä. Nykypsykologien koulutuksessa ehkä keskeisintä ja painotetuinta on tilastotiede ja sen tulkinta ja tuon lisäksi erityisalat, joiden taitajiksi sitten itse kukin psykologi erikoistuu. Mielenkiintoista olisi tietää herra V. Virtasen spesifi erikoistumisala, koska esimerkiksi "psykopatian erotteluun", ei käsittääkseni kukaan psykologi ainakaan Suomen maassa vielä ole voinut erikoistua tai kertokaa mulle se yliopisto, jos jossakin Suomen maassa muka sellainen mahdollisuus on ja eiks Virtasen tutkinto ole Suomesta(?)...
Minua ärsyttää, että monilla ihmisillä menee täysin niinsanotusti "puurot ja vellit sekaisin" käsitteiden kanssa. "Narsismi" taitaa olla yksi raiskatuimmista sanoista. Onhan se varmaan joidenkin mielestä mukavampaa ja mahtavammalta kalskahtavampi sana kutsua jotakin tyyppiä, josta henkilökohtaisesti ei vain ei pidä tai jota kadehtii tai jolta on kokenut väärinkohtelua vaikka "psykopaatiksi", vaikka oikeampi ja korkeintaan korrekti termi siinä ja sellaisilla aika usein voisi olla vaikkapa "pyrkyri" tai "itsekäs", jos realismissa pysytään... Itse henkilökohtaisesti mieltäisin psykopaateiksi mieluummin niitä, joilla on pakkomielle helpolla käyttää ihmisistä sellaisia sanoja, kuin "psykopaatti". Ne todelliset psykppaatit ovat aikas harvassa ja valtaosalla ihmisistä on ihan tavallinen tunne- elämä ja empatian taju. Sille taas ei voi mitään, että jos kaikkien henkilökemiat eivät satu yhteen ja sitäkin asiaa voisi ajatella ihmisyyden rikkauden kautta, että ihmiset ovat erilaisia keskenään, kuin niputtaa sakkeja joukkoihin, että "noi on psykopaatteja" ja "noi ei"...
Voi jessus, miten lapsellinen lausunto Veltto Virtaselta. Jo eilenkin taivastelin samaa, heittäessäni kommenttini tähän ketjuun.psykopaattihan on ihminen joka tietoisesti haluaa käytöksellään aiheuttaa suurta ja tuntuvaa haittaa. KÄyttää jotain etua, tietoa ym. hyväkseen jne.
Eduskuntatalossa nyt ei ihan sellaisia taida olla, pyrkyreitä ja omanedun tavoittelijoita varmaan kylläkin. Voivat olla helposti johdateltavissakin, ajautuvat vallankiemuroiden harhoihin, menevät toiminnoissaan ja ehdottomuudessaan kuin psykoosiin, niin voihan sellainen äkkiseltään psykopaattisuudelta vaikuttaa, vaikka niin ei suoranaisesti ole, vaan menevät liiallisesti sen sisälle, miten odotetaan toimivan ja mihin on valtuuksia, vaikkei olisikaan. Ja jälkeenpäin ihmettelevät, että miten he nyt siitä kiinni jäivät tai kuten perinteisesti, muisti katoaa ja sekin voi johtua siitä, että ei ole ollut tapana ottaa vastuuta tekemisistään, koska politikointi nyt vaan on sellaista, että todellisuutta voidaan hämärtää saavuttaakseen tavoitteita, joihin uskotaan ja jos sokeasti uskotaan jälki tietysti voi olla pahaa. (nykypäivän valtamedian toimia voisi joskus myös samalla tapaa kriittisemmin arvioida, ne mekanismit on niin selkeät, mitä he käyttävät).
Maallikkojen ja kaikkien muidenkin tietysti pitäisi pitää se raja selkeänä. Psykopaatteja ovat vain ne, jotka selkeästi ja tunnistettavasti ensimmäisenä aiheuttavat tuntuvaa haittaa, vahingoa jne.
Narsisteja ovat ne jotka eivät välitä, mutta pahantekeminen ja sen haluaminen ei ole niin hallitsevaa.
Itsekeskeiset ihmiset ovat vain itsekeskeisiä ja toimivat omien intressien mukaisesti muut normi käytöksien mukaisesti kuitenkin huomioiden, muista juurikaan välittämättä ja tuohon kategoriaan rupeaa suurin osa ihmisistä tippumaan, näillä maailman arvoilla.
Jos poliitikoista puhutaan, tämän maan kulttuuri ei salli heille vastuunottamista, koska lehdistön toimet ovat niin rajuja ja käynnistävät niin pienistä ajojahteja, kuin talebanit ikään osoittaakseen että kuinka väärin on taas tehty jne. Avoimet toimien tunnistamiset, ymmärtämiset puuttuu kokonaan.
Tv-ohjelmissakaan ei ole maltillista "keskustaa" mukana, aina ääripäät saadaan hyökkimään toistensa kimppuun.
Elämässä sattuu ja tapahtuu, vain se määrittelee ihmisen, mitä tekee toisille ja mitä tekee sen jälkeen, jos huomaa väärin tehneensä (onko edes kykyä ymmärtää tehneensä väärin toista kohtaan). Onko kykyä ymmärrykseen, anteeksipyyntöihin, vastuunottoihin jne. joten oikein on sanoa vain selkeissä tapauksissa kuka millainen on luonteeltaan. - pelottaako?
jhgjygj kirjoitti:
Voi jessus, miten lapsellinen lausunto Veltto Virtaselta. Jo eilenkin taivastelin samaa, heittäessäni kommenttini tähän ketjuun.Sinusta voi kuule tuntua aivan miltä tahansa mutta sillä ei ole mitään merkitystä kun aletaan puhumaan faktoista.
Hare on sentään tutkinut asioita 35v ja tietää mistä puhuu. Kaikki perustuu pitkään kliiniseen työhön.
http://www.hare.org/scales/
jos yrität mitätöidä psykologiaa tieteenä niin kerrot jo silloin, että omaat ehkä itsekin tarpeen kieltää jotain itsessäsi ja ehkä jopa sen, että jos sinut tutkittaisiin tarkemmin niin kenties voisi löytyä sinustakin pieni psykopaatti, joka ei ollenkaan tykkää siitä, että asia paljastuisi muille.
Tuollainen tarve vakuutella ja kieltää totuutta selvittävät tutkimukset on aina merkki oman mielenterveyden täpäryydestä. Ei normaali ihminen vastusta totuuden selvittelyä. - jhgjygj
sitähän se kirjoitti:
psykopaattihan on ihminen joka tietoisesti haluaa käytöksellään aiheuttaa suurta ja tuntuvaa haittaa. KÄyttää jotain etua, tietoa ym. hyväkseen jne.
Eduskuntatalossa nyt ei ihan sellaisia taida olla, pyrkyreitä ja omanedun tavoittelijoita varmaan kylläkin. Voivat olla helposti johdateltavissakin, ajautuvat vallankiemuroiden harhoihin, menevät toiminnoissaan ja ehdottomuudessaan kuin psykoosiin, niin voihan sellainen äkkiseltään psykopaattisuudelta vaikuttaa, vaikka niin ei suoranaisesti ole, vaan menevät liiallisesti sen sisälle, miten odotetaan toimivan ja mihin on valtuuksia, vaikkei olisikaan. Ja jälkeenpäin ihmettelevät, että miten he nyt siitä kiinni jäivät tai kuten perinteisesti, muisti katoaa ja sekin voi johtua siitä, että ei ole ollut tapana ottaa vastuuta tekemisistään, koska politikointi nyt vaan on sellaista, että todellisuutta voidaan hämärtää saavuttaakseen tavoitteita, joihin uskotaan ja jos sokeasti uskotaan jälki tietysti voi olla pahaa. (nykypäivän valtamedian toimia voisi joskus myös samalla tapaa kriittisemmin arvioida, ne mekanismit on niin selkeät, mitä he käyttävät).
Maallikkojen ja kaikkien muidenkin tietysti pitäisi pitää se raja selkeänä. Psykopaatteja ovat vain ne, jotka selkeästi ja tunnistettavasti ensimmäisenä aiheuttavat tuntuvaa haittaa, vahingoa jne.
Narsisteja ovat ne jotka eivät välitä, mutta pahantekeminen ja sen haluaminen ei ole niin hallitsevaa.
Itsekeskeiset ihmiset ovat vain itsekeskeisiä ja toimivat omien intressien mukaisesti muut normi käytöksien mukaisesti kuitenkin huomioiden, muista juurikaan välittämättä ja tuohon kategoriaan rupeaa suurin osa ihmisistä tippumaan, näillä maailman arvoilla.
Jos poliitikoista puhutaan, tämän maan kulttuuri ei salli heille vastuunottamista, koska lehdistön toimet ovat niin rajuja ja käynnistävät niin pienistä ajojahteja, kuin talebanit ikään osoittaakseen että kuinka väärin on taas tehty jne. Avoimet toimien tunnistamiset, ymmärtämiset puuttuu kokonaan.
Tv-ohjelmissakaan ei ole maltillista "keskustaa" mukana, aina ääripäät saadaan hyökkimään toistensa kimppuun.
Elämässä sattuu ja tapahtuu, vain se määrittelee ihmisen, mitä tekee toisille ja mitä tekee sen jälkeen, jos huomaa väärin tehneensä (onko edes kykyä ymmärtää tehneensä väärin toista kohtaan). Onko kykyä ymmärrykseen, anteeksipyyntöihin, vastuunottoihin jne. joten oikein on sanoa vain selkeissä tapauksissa kuka millainen on luonteeltaan.Tuossa sanoit hyvin, että "narsisteille" pahantekeminen ja sen haluaminen ei ole hallitsevaa, koska kuten herra Veltto Virtanenkin ( Maikkarin uutisoinnin mukaan, josta aloitukseen oli joku laittanut linkin) havaitusti haluaa käsitteen "psykopaatti" täydellistä maallistamista, missä kentieskö(?) melkein ketä tahansa voisi sohia "psykopaatiksi", jos toiminnot eivät miellytä, vaikka lain mukaisia olisivatkin, niin siinä kyllä juurikaan "narsisti" ei ole kriminaali, eikä edes "psykopaatti", siinä määritelmässä. Minä kyllä ajattelisin, että säälittävää, todella säälittävää(!), Virtaselta vedota psykologin ammattitaustaansa, kun ja jos kalastelee ääniä. Vai onks se tulossa ehdolle seuraaviin vaaleihin ( en ole perehtynyt)?
Mä en ole psykologi ja se oli mulla vain sivuaine, mutta kun nyt tiedän tonkin alan ihan todelliset referenssit ja sen, että mihin se kouluttaa, veikkaan, että ei kansanedustaja V. Virtanen ihan kauheella ihan kaikilta välttämättä sympatiaa saa, jos tuolla linjalla jatkaa lausunnoissaan, kuin esim. tuo Maikkarin uutisoima.
"Psykopaatti" maalaisjärjellä on tyyppi tyyliin joku Charles Manson tai jokin ihminen, jolle ei minkäänasteista tunnon tuskaa tuota ryöstää vaikka jonkun koko omaisuus tai lahdata massoittain ihmisiä. En usko, että yksikään "psykopaatti" pystyisi istumaan eduskunnassa. Eiks niillä ole aika alhainen aggression hallinnnan kyky, esim.? Ja jostakin olen lukenut, että ovat usein myös keskivertoa tyhmempiä, yleisesti keskittymiskyvyltään vajavaisia ( eli eivät pysty luomaan esim. uraa, jne.), eivätkä suinkaan noiden maallikko - psykopatia- kiihkoilijoiden mukaisia "älyköitä", jotka hyväksikäyttäisivät manipuloinnilla muita.
Narsku ts. itsetietoinen ihminen taasen, voi manipuloida, mutta manipulatiivisuudestaan huolimatta nasrsku ei välttämättä aina ole paha ihminen ja sana narsismi on kansan mielisssä täysin vääristynyt, koska käsittääkseni kaikissa ihmisissä on Narsismi, mutta ainoastaan sen puutteet ja häiriöt siinä aiheuttavat jonkun poikkeavuuden tai eriävyyden, mistä syystä narsistisesti reaalisesti häiriintynyt ei voi elää yhteiskunnan kanssa sovussa. - jhgjygj
pelottaako? kirjoitti:
Sinusta voi kuule tuntua aivan miltä tahansa mutta sillä ei ole mitään merkitystä kun aletaan puhumaan faktoista.
Hare on sentään tutkinut asioita 35v ja tietää mistä puhuu. Kaikki perustuu pitkään kliiniseen työhön.
http://www.hare.org/scales/
jos yrität mitätöidä psykologiaa tieteenä niin kerrot jo silloin, että omaat ehkä itsekin tarpeen kieltää jotain itsessäsi ja ehkä jopa sen, että jos sinut tutkittaisiin tarkemmin niin kenties voisi löytyä sinustakin pieni psykopaatti, joka ei ollenkaan tykkää siitä, että asia paljastuisi muille.
Tuollainen tarve vakuutella ja kieltää totuutta selvittävät tutkimukset on aina merkki oman mielenterveyden täpäryydestä. Ei normaali ihminen vastusta totuuden selvittelyä.En ole mies ja olen lukenut sen tässä ketjussa naurettavasti höpöttämänne Harenkin kirjan joskus. Samaten olen lukenut yliopistotasolla psykologiaa minimissä, joskin oma alani on sen lähialoilta. Hare muistaakseni puhui, että noin prosentin luokkaa on psykopaattien määrä väestössä. Ja kiitti älä tule kivalle naiselle höpöttämään psykopatioistasi... Opiskele mieluummin faktoja, jos olet jotenkin höhlä. Tosin ymmärrän, että olinhan minäkin kuusitoista- vuotiaana tietämätön. Psykologiksi en lukisi siksi, etten usko minusta olevan siihen työhön; se vain ei ole mun juttuni, joskin ihmistieteet muuten kyllä. Ja kaikella kunnioituksella psykologeja kohtaan, koska asiallisia ja käsitteitä sotkemattomia sellaisia arvostan suuresti. Ystävvissänikin on sen alan tutkimusta tehneitä.:) Mites sinulla?
- x9x
jhgjygj kirjoitti:
Tuossa sanoit hyvin, että "narsisteille" pahantekeminen ja sen haluaminen ei ole hallitsevaa, koska kuten herra Veltto Virtanenkin ( Maikkarin uutisoinnin mukaan, josta aloitukseen oli joku laittanut linkin) havaitusti haluaa käsitteen "psykopaatti" täydellistä maallistamista, missä kentieskö(?) melkein ketä tahansa voisi sohia "psykopaatiksi", jos toiminnot eivät miellytä, vaikka lain mukaisia olisivatkin, niin siinä kyllä juurikaan "narsisti" ei ole kriminaali, eikä edes "psykopaatti", siinä määritelmässä. Minä kyllä ajattelisin, että säälittävää, todella säälittävää(!), Virtaselta vedota psykologin ammattitaustaansa, kun ja jos kalastelee ääniä. Vai onks se tulossa ehdolle seuraaviin vaaleihin ( en ole perehtynyt)?
Mä en ole psykologi ja se oli mulla vain sivuaine, mutta kun nyt tiedän tonkin alan ihan todelliset referenssit ja sen, että mihin se kouluttaa, veikkaan, että ei kansanedustaja V. Virtanen ihan kauheella ihan kaikilta välttämättä sympatiaa saa, jos tuolla linjalla jatkaa lausunnoissaan, kuin esim. tuo Maikkarin uutisoima.
"Psykopaatti" maalaisjärjellä on tyyppi tyyliin joku Charles Manson tai jokin ihminen, jolle ei minkäänasteista tunnon tuskaa tuota ryöstää vaikka jonkun koko omaisuus tai lahdata massoittain ihmisiä. En usko, että yksikään "psykopaatti" pystyisi istumaan eduskunnassa. Eiks niillä ole aika alhainen aggression hallinnnan kyky, esim.? Ja jostakin olen lukenut, että ovat usein myös keskivertoa tyhmempiä, yleisesti keskittymiskyvyltään vajavaisia ( eli eivät pysty luomaan esim. uraa, jne.), eivätkä suinkaan noiden maallikko - psykopatia- kiihkoilijoiden mukaisia "älyköitä", jotka hyväksikäyttäisivät manipuloinnilla muita.
Narsku ts. itsetietoinen ihminen taasen, voi manipuloida, mutta manipulatiivisuudestaan huolimatta nasrsku ei välttämättä aina ole paha ihminen ja sana narsismi on kansan mielisssä täysin vääristynyt, koska käsittääkseni kaikissa ihmisissä on Narsismi, mutta ainoastaan sen puutteet ja häiriöt siinä aiheuttavat jonkun poikkeavuuden tai eriävyyden, mistä syystä narsistisesti reaalisesti häiriintynyt ei voi elää yhteiskunnan kanssa sovussa.asiaa on tutkittu perusteellisesti kymmeniä vuosia.
http://www.trutv.com/library/crime/criminal_mind/psychology/robert_hare/index.html
- Al Hambra
Laadi meille lista eduskunnan psykopaateista ja eduskuntaan pyrkivistä, jotta osaamme kiertää heidät tulevissa vaaleissa - kiitos!
- turinaa
äänestäjien iloksi
- persuttulee
turinaa kirjoitti:
äänestäjien iloksi
Perus S:läiset ei ainakaan sitä tee.Ne ovat aidosti huolissaan mitä tälle maalle tapahtuu,koksut, demarit ja kepulikonsti maalaiset pitää JYRÄTÄ.Ainoastaan persuomipuolue tarjoaa tähän mahdollisuuden.Valtapuolueet pitää palauttaa "maanpinnalle",muuten luulevat olevansa joitain suuriakin herroja tässä maassa.Täysin korruptoituneita kommareita myöten,oma napa on lähempänä kun naapurin.
Soinin puolue ei tosiaankaan ole mikään populisti tai protestipuolue!Näinhän kaikki valtaa pitävät haluaa mollata Timon puoluetta,oikeasti,ottakaa omat aivonne käyttöön ja menkää äänestämään Timon puoluetta keväällä!Saataisiin joku roti tähänkin "kuningaskuntaan".Eikä muuten jotai "roomaa"yhdessä päivässä rakennettu! persuttulee kirjoitti:
Perus S:läiset ei ainakaan sitä tee.Ne ovat aidosti huolissaan mitä tälle maalle tapahtuu,koksut, demarit ja kepulikonsti maalaiset pitää JYRÄTÄ.Ainoastaan persuomipuolue tarjoaa tähän mahdollisuuden.Valtapuolueet pitää palauttaa "maanpinnalle",muuten luulevat olevansa joitain suuriakin herroja tässä maassa.Täysin korruptoituneita kommareita myöten,oma napa on lähempänä kun naapurin.
Soinin puolue ei tosiaankaan ole mikään populisti tai protestipuolue!Näinhän kaikki valtaa pitävät haluaa mollata Timon puoluetta,oikeasti,ottakaa omat aivonne käyttöön ja menkää äänestämään Timon puoluetta keväällä!Saataisiin joku roti tähänkin "kuningaskuntaan".Eikä muuten jotai "roomaa"yhdessä päivässä rakennettu!POISTATTEKO KANSANEDUSTAJIEN KANSAEDUSTAJIEN ERIKOISEDUT JA PALKANKOROTUSAUTOMAATIT?eI MITÄÄN KAVERI KOMITEOITANOSTAMAANEDUSTAJIEN PALKKOJA.JAMINISTEREIDEN AVUSTAJAT VALTIOSIHTEERITJA KANSAEDUSTAJIEN AVUSTAJAT JOTKA TEKEVÄT EDUSTAJIEN TYÖTHEOVAT VAIN ÄÄNESTÄMÄSSÄ SALISSA. jA MITÄ NÄMÄ MAKSAVAT VERONMAKSAJILLE TÄLLÄ RAHALLAKIN VOISI PARANTAA VAIKKA TYÖTTÖMYYSTURVAA. JA TÄMÄ NYK.HALLITUS ON VELKAANNUTTANUT SUOMEN ON HELPPO ELÄÄ VELAKSI NIIN KAUAN KUN ON KONKURSSI JA UUSI VELKAKRIISI EDESSÄ
- Näi on, KOP, KOP
persuttulee kirjoitti:
Soinin puolue ei tosiaankaan ole mikään populisti tai protestipuolue!Näinhän kaikki valtaa pitävät haluaa mollata Timon puoluetta,oikeasti,ottakaa omat aivonne käyttöön ja menkää äänestämään Timon puoluetta keväällä!Saataisiin joku roti tähänkin "kuningaskuntaan".Eikä muuten jotai "roomaa"yhdessä päivässä rakennettu! - taivas on täällä
persuttulee kirjoitti:
Soinin puolue ei tosiaankaan ole mikään populisti tai protestipuolue!Näinhän kaikki valtaa pitävät haluaa mollata Timon puoluetta,oikeasti,ottakaa omat aivonne käyttöön ja menkää äänestämään Timon puoluetta keväällä!Saataisiin joku roti tähänkin "kuningaskuntaan".Eikä muuten jotai "roomaa"yhdessä päivässä rakennettu!Sun Timo on kyllä ihan Animal Farmia.
- jhgjygj
Kyllä nyt Velton maine sai silmissäni kolauksen, viitaten linkittämääsi uutiseen. Jo se keväinen ja uutisoitu ns. "hottentottilaulelu" oli minusta aika omituista, mutta nyt menee jo yli. Millaisenhan "tutkimuksen" kansanedustaja herra V. Virtanen muka tuon aiheen perusteella on teettänyt? Minusta on hieman ehkä mautonta vedota "psykologin" taustaansa, jos puhuu omia mielipiteitään, mutta kukin sitten kai tavallaan. Psykologi ei ole mikään ylijumala ja luulisi Virtasellakin sen verran ammattiylpeyttä olevan, että kun ymmärtääkseni ei vuosikausiin ( vaiko miten asia on, en kovin hyvin ole perillä?) ole edes harjoittanut ammattitoimeaan, vaan istunut eduskunnassa eli samassa sakissa, jota arvostelee, alkaa haista populismilta.
Voihan se olla, että siellä eduskunnassa olisi muutama Loka Laitisenkin ns. "kauppakamarinulikoiksi" nimittämä, mutta minä henkilökohtaisesti luulen, että valtaosa kansanedustajiksi pääsevästä sakista on vain poikkeuksellisen lahjakasta ja usein sikäli myös hyvästä taustasta, että heitä on jo nuoresta pitäen kannustettu opiskelemaan ja terveisiin harrastuksiin, mistä sitten usein seuraa myös vaikutusvaltaa aika loogisesti. Eikä rahapussin paksuuskaan ole ainakaan näihin päiviin asti ollut ainakaan keskeisin este sille, että pääseekö joku eduskuntaan vaiko ei, vaan edustuslaitokseen on päässyt aivan persaukisiakin, talvipakkasilla vaalimainoksia kaduilla ja toreilla jaelleita ja itsensä rohkeasti kritiikille altistaneita fiksuja, vaikuttamishaluisia tavallisia ihmisiä. Toki monikin fiksu joka vaaleissa jää siellä ns. rannalle ja moni fiksu, jonka eduskunnassa pitäisi humaaniutensa ja fiksuutensa ja kansalaisista välittämisensä vuoksi olla, ei ehkä siellä ole, mutta kyllä minä luottaisin kansanedustajiin. Ainoa häpeätahra on nuo vaalirahasotkut ja ne tietysti ovat syntyneet pääosin kokkari-kepu- hallituksen aikana, mutta persuja en silti äänestäisi.
Veltto Virtasen kannattaisi pitää varansa, ettei pian satu omaan nilkkaan tuo ikävä populismilla ratsastaminen. Mulle ainakin aika monikin ihminen on sanonut, että pitää häntä järkevänä ts. on ajatellut järkevänä ihmisenä, mutta että ihmettelee Virtasen monia viimeaikaisia lausuntoja mediassa. - psyk0
Jonkin arvion mukaan 1% ihmisistä on psykopaatteja tai sosiopaatteja. Tämä ei tarkoita että 1% ihmisistä heiluu moottorisahojen kanssa ihmisviidakossa tai muuten vaan lahtaa ihmisiä, vaan sitä että ajavat omaa etuaan häikäilemättömästi...tarvittaessa he ampuisivat kenet tahansa vaikkapa ministeriksi päästäkseen.
Tarkemmin ajatellen 25-30% 200 kansanedustajasta on yllättävän vähän ottaen huomioon että suomessa on noin 50 000 psykopaattia. - 453543543353
Esimerkiksi M. Vanhanen on tyypillinen psykopaatti. Kuvittelee olevansa aina oikeassa, ylimielinen, tarvittaessa tekonöyrä, manipuloija.
- eipäs ole
hän on demokraatti, ei psykopaatti. Hän kannatta kansanvaltaa mitä psykopaatti ei koskaan tee.
- näin minusta
ehkä löytyisi myös psykopaattisia piirteitä tarekemmin tutkittaessa.
Oli häpeä maallemme, että sai toimi noin korkeassa visrassa niinkin pitkään.
- pyllypaatti
Komeasti kukkoilevat arkadianmäen pyllypaatit ovat suurennuslasin alla Pyllykirjassa http://www.pyllykirja.fi
- Late Lapista.
Veltto Virtanen osuu useasti oikeaan kommenteissaan! taanoin hän sanoi mm, näin eduskunta salissa pitämässään puheessaan, " hallituksen edustajat tekevät kuprujaan ja pöljyyksiään, ihan tahallaan jotta saisivat tavalliset ihmiset jäämään pois äänestystilaisuuksista, sen jälkeen politikot voivat tehdä keskenään ihan miten tahtovat, kun kansa ei enään mitenkään puutu heidän valintoihinsa " !
Taisipas Veltto Virtanen laukoa tuossakin kommentissaan pelkää totuutta !
Late Lapista.- ¨6666666666666699999
tarvita.....onhan sen käytös ja kyyti kylmää.
- ewrwqrqwer
On oltava psykopaatti jotta pystyy elämään sairaalloisessa maailmassa, jossa ihmiset voivat huonosti.
- Psykovasara
Kun niitä on tarpeeksi nähnyt, ei tunnistaminen ole vaikeaa. Löytyy kumpaakin sukupuolta ja kaikista sosiaaliryhmistä. Joku on työtön kaljankittaaja, joka valitsee itselleen herkän tyttöystävän, jonka elämästä vähitellen tehdään silkkaa painajaista. Lopulta tyttö tulee joko hulluksi tai tappaa itsensä. Takuuvarmasti psykopaatti saa tyttönsä syyttämään itseään kaikesta pahasta, mitä psyko hänelle tekee. Toinen psyko asuu 350 neliöisessä talossa, on mestari kehittämään riitoja ihmisten välille, kiusaa alaisiaan, naapureitaan sekä kotieläimiään ja haaveilee vielä korkeammasta asemasta, jossa saisi pilattua useamman ihmisen elämän. Kolmas psyko on vähän tyhmä eikä osaa manipuloida ihmisiä, mutta nauttii ympäristönsä pelottelusta ja aina tilaisuuden tullen luiden murskaamisesta. Tätä varten hän on käynyt nyrkkeilysalilla ja voimanostossa. Neljäs on nainen. Hän opetti alakoulussa kunnes jäi eläkkeelle. Pitkän uran varrelle jäi monta luokan silmätikkua ja varoittavaa esimerkkiä. Erityistä nautintoa tämä ihminen sai sammuttaessaan yksilöllisyyksiä, persoonallisuuksia, lahjakkuuksia, herkkyyksiä ja älyjä. Hänelle keskinkertaisuuden edistäminen oli kunnia-asia. Viides omistaa firman. Henkilökunnan vaihtuvuus on ilmiömäistä. Kukaan ei jaksa tässä porukassa pitkään tulematta hulluksi, masentumatta, ratkeamatta ryyppäämään tai ottamatta pitkää sairaslomaa. Apuna pomolla on yksi uskollinen työntekijä, jolla on yhtä psykopaattiset taipumukset kuin pomollaankin. Yhdessä tämä pimeyden voimakaksikko varmistaa, että sen hetkisellä silmätikulla on edessään loputon sarja mahdottomia tehtäviä, tahallisen vääriä työohjeita, mahdottomia aikatauluja, varmoja epäonnistumisia, syytöksiä pomon tai tämän kätyrin omista omista virheistä, aiheettomia ja odottamattomia haukkuja sekä toistuvia julkisia nöyryytyksiä. Mitään ei tietenkään voida kenellekään sanoa huutamatta tai loukkaamatta ja syyllisiä metsästetään sellaisiinkin asioihin, joihin kukaan ei voisi edes teoriassa vaikuttaa. Lopareita annetaan ja otetaan tässä firmassa useammin kuin vaihdetaan sukkia. Kuudes ihminen on taas nainen. Hän on jo vanha, mutta miehiä ja viinaa kuluu kuin nuorena. Kukaan täysjärkinen mies ei hänen kanssaan suotuisi olemaan, koska agressiivisuus, ketjupoltto, viinan ryystäminen, lasten pelottelu ja rivot puheet eivät useimpien miesten mielestä ole kovinkaan naisellisia ominaisuuksia, vaan sopisivat paremmin juopolle merirosvolle. Siispä hän ympäröi itsensä alkkiksilla ja linnakundeilla, jotka joko ovat hirvittävässä puutteessa häkkireissun jälkeen tai eivät vain kelpaa kenellekään muulle naiselle. Ystäviä hän hankkii tarvittaessa vaikka väkisin, mutta pian kaikki jostain syystä muuttuvat joko vihollisiksi tai uhreiksi. Kun hän haluaa oikein pitää hauskaa, usuttaa hän ihmisiä toistensa kimppuun valheilla ja juonittelulla. Sitä on kiva seurata. Jos joku sattuu kiinnostumaan hänen puuhistaan, on hän hyvä näyttelemään viatonta, jopa avutonta. Tiettävästi riidankylvön satona on ainakin yksi kuolonuhri. Lapsia pitäisi näin sukupuolisesti aktiivisella ihmisellä olla useitakin, mutta tiettävästi yhtään ei ainakaan elävänä ole havaittu. Vihollisia tällä ihmisellä on omasta mielestään kaikkialla, mikä kylläkin on hieman liioiteltua. Oikeasti niitä on paljon, mutta useimmat ovat henkisesti niin raunioina, ettei heistä oikeaa vaaraa ole.
Listaa voisi jatkaa esim. kaikilla armeijassa tapaamillani psykopaateilla, mutta eiköhän tuo yleiskuva tullut jo selväksi. Paljon on nähty ja koettu eikä luettelo ikinä tule olemaan valmis. Varmaan kuitenkin jo huomasitte minun olevan varsin pätevä psykopatian amatööridiagnostikko. Itseoppiminen onkin psykopatian kohdalla paras oppimismenetelmä, vaikkakin kallis ja kivulias. Diagnoosi on loppujen lopuksi helppo tehdä kokemuspohjaisesti. Kirjasta lukemalla taas kukaan ei opi tunnistamaan psykoja. Voi yrittää, mutta koskaan ei voi olla varma ilman pitkällistä ja kallista diagnosointiprosessia. Tyhmiä ja keskinkertaisen älykkäitä ihmisiä psykot huijaavat tietysti mennen tullen. Kiinnostus valtaan, valehtelu, itsekkyys, systemaattinen manipulointi ja ympärillä oirehtivat ihmiset kuitenkin johtavat tarkkanäköisen havainnoitsijan oikeaan suuntaan. Kuinka ollakaan, manipulointikyky, itsekkyys, valehtelutaito ja vallanhimo ovat jokaisen poliitikon tärkeimpiä työkaluja, joten lienee vain loogista olettaa korkeaan valta-asemaan päässeiden ihmisten tavallista useammin olevan psykopaatteja. Psykopaatit ohjautuvat kohti valtaa automaattisesti ja he ovat hyviä eliminoimaan kilpailijoita ilman omantunnonvaivoja, joten heidän pitämisensä poissa vallasta on vaikeampaa kuin valtaan pääsy. Stalin lienee loistoesimerkki tällaisesta ihmisestä. Kun tarkastellaan eduskunnan viimeaikaisia päätöksiä, ei ole epäilystäkään, että monet niistä ovat peräisin täysin sairaasta mielestä.- Oletko homo
Eli luokittelit koko kansamme psykopaateiksi, laskitko itsesikin heidän joukkoon ?
- 21+4
tuo on kuin oppikirjoista. Ja kerrot asian kansantajuisesti.
HYVÄ JUTTU, OIKEIN HYVÄ.
Ja varmasti sitä vastaan hyökkäävät juuri ne, joihin se puree eli joissa asuu tuo samas psykopaatti. - ltkrydydydd
Psykovasara kirjoittaa asiaa, kirjoitus on fiksu ja niin totta.
- jhgjygj
ltkrydydydd kirjoitti:
Psykovasara kirjoittaa asiaa, kirjoitus on fiksu ja niin totta.
Miten niin sen ( nimimerkin "Psykovasara") kirjoitus on totta? Minä nimittäin ainakaan en vielä koskaan elämässäni ole tavannut yhtäkään psykopaattia, joten en oikein yhdy nimimerkin "Psykovasara" sanoihin. Toki olen tavannut ihmisiä, jotka ovat ikäviä, mutta psykopaatteja.. no, no. Luulen, että sellaisia tapaavat eniten poliisit työtehtävissään ja lisäksi ehkä kriminaalimielisairaalan lääkärit, mutta ei esim. mikään Veltto Virtanen eduskunnassa istuessaan.
Kakarana tunsin esim. yhden tytön, joka musta oli kauhean ikävä. Itse olin kiltti ja aina hyvää tahtova, mutta se kyseinen tapasi pahansuovasti ja juoruilla minulle esim. mulle tyystin puolituntemattomista ihmisistä kiusallisesti, missä kiemurtelin inhosta, kun hän haukkui ja naureskeli mielestäni epäasiallisesti, nauroi epäonnistumisilleni päin naamaa, vaikka väitti ts. esitti itseään jopa paremmaksikin tutukseni tai ystäväkseni ja lisäksi mm. tilaili postimyynnistä nimissäni omiin nimiinsä tavaraa, eli hyväksikäytti minua. Silti en häntäkään sanoisi "psykopaatiksi", vaan pääsin inhostani häntä kohtaan ja ymmärsin, että hän oli vain erityyppinen ja erilaisen maailmankuvan kasvatti, kuin minä. En osaisi ajatella häntä "psykopaattina", koska tuskin hän on sitä, vaan varmasti omille läheisilleen ja välittämilleen ihmiselle aivan varmasti ihan Ihminen Ihmiselle. Minusta hän vain ei pitänyt tai kadehti minua. Elämää.
Toinen tuntemani oli menstynyt, sanoisinko hyvin menestynyt... Hän kyykytti ihmisiä menestyksellään, tietäen, että jotkut voivat olla alisteisia ja kokea tarvetta näkyä hänen silmissään positiivisesti. En ajattelisi häntäkään "psykopaattina", vaan ajattelisin, että hänellä oli hassu, joskin musta tyystin eroava huumorintaju ja lisäksi hän oli epävarma, hyvin epävarma ihminen. Ei "psykopaatti".
Ihan naurettavaa, että tavallisia ihmisten elämäntilanteita medikalisoidaan.
THANK YOU - KYSEENALAINEN THANK YOU, myös sinulle kansanedustaja Veltto Virtanen, ettet näe ihmistä yhteiskunnan medikalisaatiopakkomielteessä! Sanoisinko kuitenkin, että mieluummin lukisin vaikkapa Ilkka Taipaleen määritelmiä psykopatiasta, kuin sinun! - 3+21
jhgjygj kirjoitti:
Miten niin sen ( nimimerkin "Psykovasara") kirjoitus on totta? Minä nimittäin ainakaan en vielä koskaan elämässäni ole tavannut yhtäkään psykopaattia, joten en oikein yhdy nimimerkin "Psykovasara" sanoihin. Toki olen tavannut ihmisiä, jotka ovat ikäviä, mutta psykopaatteja.. no, no. Luulen, että sellaisia tapaavat eniten poliisit työtehtävissään ja lisäksi ehkä kriminaalimielisairaalan lääkärit, mutta ei esim. mikään Veltto Virtanen eduskunnassa istuessaan.
Kakarana tunsin esim. yhden tytön, joka musta oli kauhean ikävä. Itse olin kiltti ja aina hyvää tahtova, mutta se kyseinen tapasi pahansuovasti ja juoruilla minulle esim. mulle tyystin puolituntemattomista ihmisistä kiusallisesti, missä kiemurtelin inhosta, kun hän haukkui ja naureskeli mielestäni epäasiallisesti, nauroi epäonnistumisilleni päin naamaa, vaikka väitti ts. esitti itseään jopa paremmaksikin tutukseni tai ystäväkseni ja lisäksi mm. tilaili postimyynnistä nimissäni omiin nimiinsä tavaraa, eli hyväksikäytti minua. Silti en häntäkään sanoisi "psykopaatiksi", vaan pääsin inhostani häntä kohtaan ja ymmärsin, että hän oli vain erityyppinen ja erilaisen maailmankuvan kasvatti, kuin minä. En osaisi ajatella häntä "psykopaattina", koska tuskin hän on sitä, vaan varmasti omille läheisilleen ja välittämilleen ihmiselle aivan varmasti ihan Ihminen Ihmiselle. Minusta hän vain ei pitänyt tai kadehti minua. Elämää.
Toinen tuntemani oli menstynyt, sanoisinko hyvin menestynyt... Hän kyykytti ihmisiä menestyksellään, tietäen, että jotkut voivat olla alisteisia ja kokea tarvetta näkyä hänen silmissään positiivisesti. En ajattelisi häntäkään "psykopaattina", vaan ajattelisin, että hänellä oli hassu, joskin musta tyystin eroava huumorintaju ja lisäksi hän oli epävarma, hyvin epävarma ihminen. Ei "psykopaatti".
THANK YOU - KYSEENALAINEN THANK YOU, myös sinulle kansanedustaja Veltto Virtanen, ettet näe ihmistä yhteiskunnan medikalisaatiopakkomielteessä! Sanoisinko kuitenkin, että mieluummin lukisin vaikkapa Ilkka Taipaleen määritelmiä psykopatiasta, kuin sinun!niin, kyllä koira koiran tuntee. Sehän kertoo, että itse taidat olla siinä samassa sarjassa.
Eihän varmaan jonkun ollilan mielestäkään joku lilius tai vaalruusi ole psykopaatti vaan vain ihmisten auttaja ja tyällistäjä. - justjooooo
jhgjygj kirjoitti:
THANK YOU - KYSEENALAINEN THANK YOU, myös sinulle kansanedustaja Veltto Virtanen, ettet näe ihmistä yhteiskunnan medikalisaatiopakkomielteessä! Sanoisinko kuitenkin, että mieluummin lukisin vaikkapa Ilkka Taipaleen määritelmiä psykopatiasta, kuin sinun!...tavannut, koska et osaa niitä tunnistaa. Ei se tämän vaikeampaa ole. Psykovasara aivan ilmeisesti osaa. Sulla ei vaan oo sen vertaa elämänviisautta.
- ►☼◄
jokin psykopaattivuosipäivä meneillään. Ainakin samanlainen kirjoitus oli myös vuosi sitte.
Prosenttilukujen kertominen on kyllä minusta vähän arvelluttavaa, vaikka sinällään vois kuvitellakkin, että
psykopaatteja on enempi johtavissa asemissa kuin tavan ihmisissä.
Sanotaan, että psykopaattien osuus naisista on 1% ja miehistä 3%.eduskunnassa olis Pertin mukaan kymmenkertainen määrä sairaita mestari manipulaattoreita.
Hannu lauerman mukaan vankiloissa saatta tämä psykopaattien osuus ollakki 10 kertainen.
No joka tapauksessa kaikissa ammattiryhmissä tätä esiintyy ja onko mitään estettä etteikö Veltto itsekkin vois psykopaatti olla.- joka päivä
jos haluamme muutosta maan asioihin niin psykopaatit on saatava pois vallan kahvasta.
Ellemme siinä onnistu niin turha odotella yhteiskunnan kehitystä muuhun kuin väkivallan ja sekosorron suuntaan. - ►☼◄
joka päivä kirjoitti:
jos haluamme muutosta maan asioihin niin psykopaatit on saatava pois vallan kahvasta.
Ellemme siinä onnistu niin turha odotella yhteiskunnan kehitystä muuhun kuin väkivallan ja sekosorron suuntaan.Psykologia tulisi kuulua peruskoulu opetukseen ekaluokalta saakka.
Vaikuttaisi äänestyskäyttäytymiseen jos ihmistuntemus olisi paremmin hanskassa.
Ihmiseten tarvitsisi seurata suurena joukkona aktiivisesti valtaapitävien toimia. - liisa...
►☼◄ kirjoitti:
Psykologia tulisi kuulua peruskoulu opetukseen ekaluokalta saakka.
Vaikuttaisi äänestyskäyttäytymiseen jos ihmistuntemus olisi paremmin hanskassa.
Ihmiseten tarvitsisi seurata suurena joukkona aktiivisesti valtaapitävien toimia.Samaa mieltä nimim. joka päivä kanssa sekä seuraavan nimim. kanssa, psykologiaa pitäisi olla jo peruskoulussa. Ihmisten käyttäytyminen toisiaan kohtaan on suuri asia käytännön elämässä. Ja varsinkin tässä kylmässä nyky-yhteiskunnassa.
- 24
On se tavallisen hullu tuo narsisti virtanen, itse on pelkkä pelle jolla ei ole mitään tietoa todellisesta elämästä, elänyt koko ikänsä omissa harhoissaan.
Se varmasti on totta että siellä on myös psykopaatteja joukossa, virtanen unohtaa ainoastaan laskea itsensä siihen sakkiin mukaan.- diipadaapadaa
Ihminen on joko psykopaatti tai zombie, muunlaisia en ole oikeastaan tavannut.
Jos lammas (kansalainen, orja) ajattelee, eli käyttää omia aivoja, on hän silloin psykopaatti ja hänet passitetaan psykologiin vastaanotolle, eli toisen psykopaatin luokse. Tärkeää nimittäin on että ihmisiä voidaan viedä kuin pässiä narusta.
Jos lammas (kansalainen, orja) ei ajattele, eli menee virran mukana, on hän silloin zombie ja tällöin elämässä kaikki on hyvin kun jokainen päivä on mukava zombie orjanpäivä. - 3+21
sellaista ei psykopaatti koskaan tee.
- PPol...
>> Virtanen selittää, että psykopaatti on sellainen ihminen, joka muun muassa suostuttelee ihmisiä, lukee helposti toisten ihmisten tunteita ja käyttää toisiaan hyväkseen. >>
Politiikka itsessään toimii keinoilla, joita liitetään psykopatiaan. Ihmisiä yritetään käännyttää omien ajatusten kannalle, eikä se sinänsä ole pahasta. Sitä parempi poliitikko mitä paremmin suostuttelussa onnistuu. Kaikenlainen vaihtokauppa kuuluu myös olennaisena osana politiikkaan. Tässä auttaa paljon se, kuinka osaa lukea ihmisten tunteita. Politiikassa harvemmin tehdään maksuttomia palveluksia ikäänkuin hyväähyvyyttään.
Jokaisessa ihmisessä, joka toimii julkisessa tehtävässä on ripaus psykopaattia. Jos ihan tarkkoja ollaan, Veltossa saattaa olla itsessään ripaus narsismia.
Varsinainen puhtaasti omaa etuuaan härskisti tavoitteleva, muita ihmisiä vain välineenä käyttävä poliitikko ei kykene menestymään politiikassa koska hän ei yksinkertaisesti kykene peittelemään vaikuttimiaan riittävän hyvin ja riittävän pitkään.- viekas kettu
jokaisessa meissä asuu pieni psykopaatti ja narsisti mutta oleellisin asia on kuinka vahva tuo puolemme on ja kuinka sen hallitsemme. Normaali-ihminen ohjaa itsekkäitä pyrkimyksiään ja pitää ne aisoissa.
Menestyäkseen politiikassa psykopaatin on oltava ovela ja laskelmoiva: asioita on mietittävä pitkällä jännitteellä ja pystyttävä luomaan kuvioita, joilla vastapuoli hämätään tai saatetaan ansaan.
Esim. maamme vieminen EUn oli pitkä projekti ja sama pätee natottamiseen. Psykopaattiset voimat hääräävät taustalla ja ovat tietoisia, että hidas ja sitkeä työ tuo palkinnon. - newbranch
Et taida ymmärtää tunneälyä. Jos jonkin asian vastustajat ovat linjoilla mielipiteissään. Arvostelun kohde jos saa vastustajat jollakin asialla vastakkain, niin häneen kohdistuva arvostelu kiinnittyy muualle. Hajoita ja hallitse noin yksinkertaisuudessaan.
Toinen on tämä takin kääntämisestä puhuminen, kun joku tarkastelee asioita enemmän ja muodostaa vallitsevan tilanteen mukaan uuden mielipiteen. Silloin ollaan käännetty takkia. Paheksutaan sitä, eikä kukaan huomaa ettei arvostelijalla itsellä ollutkaan mitään mielipidettä, tai hän ei jostakin syystä uskaltanut vaihtaa mielipidettä, vaikka vallitseva tilanne oli toisenlainen kuin alkuperäisen mielipiteen muodostamisen yhteydessä. - PPol...
viekas kettu kirjoitti:
jokaisessa meissä asuu pieni psykopaatti ja narsisti mutta oleellisin asia on kuinka vahva tuo puolemme on ja kuinka sen hallitsemme. Normaali-ihminen ohjaa itsekkäitä pyrkimyksiään ja pitää ne aisoissa.
Menestyäkseen politiikassa psykopaatin on oltava ovela ja laskelmoiva: asioita on mietittävä pitkällä jännitteellä ja pystyttävä luomaan kuvioita, joilla vastapuoli hämätään tai saatetaan ansaan.
Esim. maamme vieminen EUn oli pitkä projekti ja sama pätee natottamiseen. Psykopaattiset voimat hääräävät taustalla ja ovat tietoisia, että hidas ja sitkeä työ tuo palkinnon.sitä ennen hänen on saatava murrettua demokratia. Yleensä siihen kuitenkin tarvitaan reippaasti tuuria ja poikkeuksellinen tilanne. Lisäksi asioiden pitää edetä joko nopeasti tai ainakin edetä ilman isompia takaiskuja kohti psykopaatin tavoitetta. Suomalainen konsensuspolitiikka tuskin on ollut kovinkaan sopiva alusta psykopaatille.
- 12+4
pääosin psykopaateista, joiden päätavoite on rikastua nukkuessa muiden maksamilla koroilla ja vallata maailma omaan palvelukseensa.
He pystyvät vain sotavoimien avulla toimimaan, eivät ilman näitä väkivaltakoneistoja voisi päästä tavoitteisiinsa.- 13+1
väkivallan näyttämöksi jolla he sitten voivat aseineen tuhota muita.
- PSYKOPAATIT ON
LISÄÄNTYNYT VALTAVASTI!
LISÄKSI OBAMALLA ON ENEMMÄN HOMOJA HALLINNOSSA KUIN KOSKAAN AIEMMIN!
AINAKIN 150 HOMOA AVUSTAJAA, ENTINEN ENNÄTYS OLI BILI CLINTONILLA 140!
VOIDAAN SANOA ETTÄ KYLLÄ OBAMA PÄRJÄÄ HOMOJEN KANSSA, MAAILMAA JOHTAA OBAMA HENKILÖKUNTINEEN!
HOMO-AKTIVISTIT OVAT OLLEET OBAMAN VAHVIMPIA TUKIJOITA!
Gay activists say the estimate of more than 150 appointments so far -- from agency heads and commission members to policy officials and senior staffers -- surpasses the previous high of about 140 reached during two full terms under President Bill Clinton.
Gay activists, among Obama's strongest supporters, had hoped he would be the first to appoint an openly gay Cabinet secretary. While that hasn't happened -- yet -- Obama did appoint the highest-ranking gay official ever when he named John Berry as director of the Office of Personnel Management, which oversees the nation's 1.9 million federal workers.
http://www.foxnews.com/politics/2010/10/26/obama-appoints-record-number-gay-officials/?test=latestnews - toimintamallina
13+1 kirjoitti:
väkivallan näyttämöksi jolla he sitten voivat aseineen tuhota muita.
”Muodollisen hallituksen taakse on linnottautunut näkymätön hallitus joka ei omaa mitään lojaalisuutta eikä vastuuta kansaa kohtaan”, sanoi Theodore Roosevelt, USAn 26. presidentti. Ja Noam Chomsky sanoo, että ”jos Nuernbergin natsioikeudenkäynnin lakeja sovellettaisiin Amerikan presidentteihin, niin kaikki maailmansodan jälkeiset presidentit olisi pitänyt hirttää”.
Nämä psykopaatit, joita hyvin kuvaa esim. ns. ’Rakosin nelikko’, joka häikäilemättömästi toteutti stalinista diktatuuriaan Unkarissa (Outi Lassin Jyväskylän yliopiston valtio-opin pro gradu tutkielma 1999:
https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/12604/1876.pdf?sequence=1
Kommunismi, ihminen ja isänmaa), ovat kyvyttömiä lojaalisuuteen ja solidaarisuuteen. Heitä ei ohjaa mikään muu kuin oma pohjaton vallanhalu, bonapartismi, ja valtaan päästäkseen he tekevät mitä vain. He ovat täysin vapautuneet ihmisyydestä, ns. ’lisko- tai reptiiliaivojen’ ohjaamia. - muahahahaahaaa
PSYKOPAATIT ON kirjoitti:
LISÄÄNTYNYT VALTAVASTI!
VOIDAAN SANOA ETTÄ KYLLÄ OBAMA PÄRJÄÄ HOMOJEN KANSSA, MAAILMAA JOHTAA OBAMA HENKILÖKUNTINEEN!
Gay activists say the estimate of more than 150 appointments so far -- from agency heads and commission members to policy officials and senior staffers -- surpasses the previous high of about 140 reached during two full terms under President Bill Clinton.
Gay activists, among Obama's strongest supporters, had hoped he would be the first to appoint an openly gay Cabinet secretary. While that hasn't happened -- yet -- Obama did appoint the highest-ranking gay official ever when he named John Berry as director of the Office of Personnel Management, which oversees the nation's 1.9 million federal workers.
http://www.foxnews.com/politics/2010/10/26/obama-appoints-record-number-gay-officials/?test=latestnewsMiksi se homous piti sitten tähänki keskusteluun vetää mukaan?
- ►☼◄
PSYKOPAATIT ON kirjoitti:
LISÄÄNTYNYT VALTAVASTI!
http://www.foxnews.com/politics/2010/10/26/obama-appoints-record-number-gay-officials/?test=latestnewson ilmeisesti vähempi psykopaatteja kuin heteroissa.
- näin faktat
ovat psykopaatit. He miehittävät kaikki tärkeät valta-asemat ja jarruttavat kaikkea solidaarista kehitystä yhteiskunnissa.
Avain muutokseen lähtee siitä, että heidät poistetaan johdosta. Muuta tietä ei ole. Onkin turha valittaa mistään ellei tätä muutosta saada tehtyä ja minusta se on yhteikuntien suurin tulevaisuuden haaste.
Siten saadaan myös rahamaailma uudistettua ja siirrettyä tai palautettua rahan painamisen oikeus valtiolle jollin yksityispankkiirit, jotka lähes poikkeuksetta ovat suurimpia psykopaatteja, menettävät valtansa.
psykopaatit: biologisia tappo- ja tuhokoneitako?
Robert D. Haren kirjassa Ilman omaatuntoa on arvio, että psykopaattien määrä on 1-2% väestöstä. Se on suuri luku: Helsingissä heitä olisi 5-10 tuhatta! Ja koko maassa 50-100.000. Kyse on aivobiologian häiriöstä. Se altistaa tunteettomuuteen, asosiaalisuuteen ja omantunnon puuttumiseen. Jos ajatellaan, että heistä joka sadas olisi erittäin älykäs, niin hyvillä älyn lahjoilla varustettuja kertyisi viisisataa-tuhat/koko maa.
Se on riittävä määrä kulissien takaisen todellisen vallan kaappaamiseen yhteiskunnassa.
Maailman tilanne lienee sama: globaalia imperiumia rakentava ’nwo-eliitti’ koostuu heistä, kuten bolshevikkien ja natsien ydinjoukko aikoinaan. Nämä Tsingis-kaanit rakentavat imperiumeja eivätkä siedä demokratiaa. Vain heidän bonapartisminsa on oikea tapa elää.
Kaikki maailmanvaltaa havittelevat ovat olleet ja ovat psykopaatteja, joille tappaminen on ’luonnollinen asia’, ainoa tapa olla maailmassa tai ottaa valta omiin käsiin.- The Movement
Siinä vahva kommentti jonka kanssa olen samaa mieltä.
- p.s.
Tällaista tutkimustietoa löytyy ’siististä tai herrasmies-psykopatiasta’:
”Kaikki psykopaatit eivät siis ole mitään villejä petoja, vaan usein asiallisesti käyttäytyviä, rauhallisia ihmisiä. Psykopaatti vaikuttaa ulospäin psyykkisesti ja fyysisesti täysin terveeltä, mutta kaiken takaa paljastuukin vain viekas näyttelijä, joka jäljittelemällä tunteita ja sosiaalisen käyttäytymisen normeja saa johdettua ihmiset harhaan.
Psykopaateille onkin tyypillistä ajautua talousrikollisiksi tai huijareiksi. Myös poliittisiksi tyranneiksi. Huomattava osa heistä sijoittuu hyviin asemiin yhteiskunnan eri alueille. Onkin mielenkiintoista, kuinka psykopaateille ominaiset luonteenpiirteet voivat olla eduksi esimerkiksi menestyville yritysjohtajille.”
Yleisesti psykopaatteja kuvataan tunteettomiksi ja pinnallisiksi. He eivät ymmärrä emootioiden merkitystä, eivät kadu tai masennu ja ovat usein vastuuttomia. He haluavat olla huomion keskipisteenä ja käyttävät toisia häikäilemättömästi hyväkseen.
Psykopaatin elämäntarkoitus on minän tarpeiden tyydyttäminen, joten ihmissuhteet ovatkin hänelle vain keino saavuttaa kyseinen päämäärä.
http://www.sampo2002.oulu.fi/psykopatit/johdanto.htm - mielenkiintoinen tut
p.s. kirjoitti:
Tällaista tutkimustietoa löytyy ’siististä tai herrasmies-psykopatiasta’:
”Kaikki psykopaatit eivät siis ole mitään villejä petoja, vaan usein asiallisesti käyttäytyviä, rauhallisia ihmisiä. Psykopaatti vaikuttaa ulospäin psyykkisesti ja fyysisesti täysin terveeltä, mutta kaiken takaa paljastuukin vain viekas näyttelijä, joka jäljittelemällä tunteita ja sosiaalisen käyttäytymisen normeja saa johdettua ihmiset harhaan.
Psykopaateille onkin tyypillistä ajautua talousrikollisiksi tai huijareiksi. Myös poliittisiksi tyranneiksi. Huomattava osa heistä sijoittuu hyviin asemiin yhteiskunnan eri alueille. Onkin mielenkiintoista, kuinka psykopaateille ominaiset luonteenpiirteet voivat olla eduksi esimerkiksi menestyville yritysjohtajille.”
Yleisesti psykopaatteja kuvataan tunteettomiksi ja pinnallisiksi. He eivät ymmärrä emootioiden merkitystä, eivät kadu tai masennu ja ovat usein vastuuttomia. He haluavat olla huomion keskipisteenä ja käyttävät toisia häikäilemättömästi hyväkseen.
Psykopaatin elämäntarkoitus on minän tarpeiden tyydyttäminen, joten ihmissuhteet ovatkin hänelle vain keino saavuttaa kyseinen päämäärä.
http://www.sampo2002.oulu.fi/psykopatit/johdanto.htmSamassa sivussa esitetään mielenkiintoinen kysymys.
"Pakottaako nykyaikainen kilpailuyhteiskunta olemaan välittämättä toisista ihmisistä, ajamaan pelkästään omaa etua ja kovettamaan oman sisinpänsä?"
- tinttixs46
Niinpä niin, psykopaatit yltävät korkeisiin virkoihin yliopistollakin, niin miksei myös eduskunnassakin. Luennoitsijoina mahtavia tyyppejä, mutta ihmisinä todellakin hyväksikäyttäjiä ja oman edun tavoittelijoita. Lupaavat vaikka mitä ja uskot sen, mutta todenperäisyys onkin huuhaata. Kuulostaako tutulta? Onko tämä politiikaa vai oletko joutunut psykopaatin uhriksi?
- L....
Kuulostaa tutulta! Aivan näin on allekirjoittaneelle käynyt, oli todella loistava opettaja ja pikkukaupungin virkamies ja noin yleensä muiden silmissä arvostettu ihminen, mutta ei ole ihme että puhtia riitti. Nimittäin kun totuus paljastui niin oli pelkkä naisten hyväksikäyttäjä.
- tosion...
L.... kirjoitti:
Kuulostaa tutulta! Aivan näin on allekirjoittaneelle käynyt, oli todella loistava opettaja ja pikkukaupungin virkamies ja noin yleensä muiden silmissä arvostettu ihminen, mutta ei ole ihme että puhtia riitti. Nimittäin kun totuus paljastui niin oli pelkkä naisten hyväksikäyttäjä.
Opettajat ovat yksi ammattiryhmä joissa näitä psykopaatteja esiintyy keskimääräistä enemmän. Ja johtajissa toki myös. Kaikki missä saa valtaa, upseerit, toimittajat jne...
- fagerön isäntä
Jep mulkkuja pikkupomopsykoja on paljon ja usein niillä on yksi luottoperseennuolija solutettuna sakkiin.
- oikeusmies
Ongelma hoituu helposti sillä, että edustajien palkat lasketaan 2000 e/kk niin ei psykot sinne halua.
- +++++++++++
silloin nähdään onko todella kiinnostusta yhteisiin asioihin vai vain rahan perässä juoksuun.
Päteviä tulijoita kyllä olisi. Kannatan silti vähän suurempaa palkkaa ja edustajien määrän pudotusta sataan.
- sdytrehgf
- ahneet,sairaat
asialla.
- hedelmistä puu...
ihan kuin tuholaiset olisivat olleet puikoissa.
Vallanhimon hedelmät ovat koko kansan nähtävissä.
- ++++10++++++
‘Sivistys’ tarkoittaa nykyisin menoa alaspäin, kohti henkistä primitivismiä… maailman puristamista tehokkuuden ja kilpailun disipliiniin jossa ihmiselämän tarkoitus on suorittaa, olla tehokas fasistisen helvetinkoneen ratas.
Kapitalismi on julistettu ’ainoaksi oikeaksi’ taloustieteeksi, jolla keinottelukuumeeseen sairastuneet kyltymättömät keräävät kaiken itselleen. ’Taloustiede’ on naamioitua imperialismia, peitenimi asiantunte-mukselle, joka mahdollistaa keinottelun.
Se myös antaa suuryrityksille luvan riistää kehitysmaita ja planeettaa, syödä pienyrityksiä, vaikka juuri niiden toimintaa pitäisi tukea.
Suuryhtiöt ovat kyvyttömiä toimimaan yhteisen hyvän pohjalta. Naomi Kleinin Tuhokapitalismin nousu on järkyttävää luettavaa paljastaessaan sen petomaisuuden, joka niitä ohjaa.
Noille pedoille ‘yhteinen hyvä’ on rasite, joka haittaa pörssikurssin nousua. Vain tehokkuus ja kilpailukyky merkitsevät, kestävä kehitys, planeetan hyvinvointi, demokratia ja ihminen ovat sivuseikkoja. Joel Bakanin mukaan ne ovat hain kaltaisia ahneita ja armottomia koneistoja, jotka on suunniteltu riistämään, tuomaan lisää niille, joilla jo on enemmän kuin tarpeeksi.
Ne ovat sitoutuneet vain omanedun tavoitteluun ja täyttävät psykopatian diagnostiset DSM-kriteerit, jotka ovat lyhyesti:
1. piittaamattomuus muiden tunteista (työntekijällä on vain välinearvo)
2. kyvyttömyys kestäviin suhteisiin (ei sitoutumista, kilpailu pyhittää keinot)
3. välinpitämättömyys muiden turvallisuudesta (työpaikkaa ei voi taata)
4. toistuva valehteleminen ja huijaaminen oman edun saavuttamiseksi
5. kyvyttömyys kokea syyl-lisyyttä (empatiakyky puuttuu)
6. kyvyttömyys sopeutua sosiaalisen normin ja lain vaatimaan toimintaan.- pääsinpäs pätemään
mutta virhe tuli tässä:
"Ne ovat sitoutuneet vain omanedun tavoitteluun ja täyttävät psykopatian diagnostiset DSM-kriteerit, jotka ovat lyhyesti:"
Psykopatia ei ole mikään lääketieteellinen käsite, vaan ainoastaan kansankielinen termi. Oikea termi on antisosiaalinen persoonallisuushäiriö. - +++++10++++++
pääsinpäs pätemään kirjoitti:
mutta virhe tuli tässä:
"Ne ovat sitoutuneet vain omanedun tavoitteluun ja täyttävät psykopatian diagnostiset DSM-kriteerit, jotka ovat lyhyesti:"
Psykopatia ei ole mikään lääketieteellinen käsite, vaan ainoastaan kansankielinen termi. Oikea termi on antisosiaalinen persoonallisuushäiriö.psykopatia on nimenomaan lääketieteellinen tai psykiatrinen häiriö.
Antisosiaalinen persoonallisuushäiriö ei ole sama asia. Siinä korostuu asosiaalisuus mutta psykopatiassa tuhoavuus.
http://www.sciencedaily.com/releases/2010/03/100314150924.htm
kannattaa olla varovainen mitä kirjoittelee tänne ettei paljasta tyhmyyttään. - itseoppinut myös
Ihan ens alkuun, toi psykovasaran kirjoitus oli hyvä. Etenkin se kun eriteltiin kirjoista oppimisen ja käytännössä oppimisen eroja. Kirjoistahan näitä juttuja ei voi oppia, toisin kuin käytännössä. Ja tätä jakoa voidaan oikeutetusti pitää jopa musta-valkoisena jaotteluna. Siis kirjoista ei voi oppia lainkaan, ja käytännössä voi oppia kaiken. Ja se pätee ihan kaikkeen oppimiseen. Tämä on tietysti esim. korkeasti koulutetuille(lue:luonnehäiriöisimmälle väestön osalle) ymmärrettävästi vaikea tunnustaa. Esim. sodan kauhuja ei voi oppia Tuntematonta sotilasta lukemalla. Ne kauhut oppii kokonaisvaltaisesti käymällä sodassa.
Yliopistoihin hakeutuu/päätyy ikäryhmänsä luonnevikaisin osa, tarkemmin sanottuna keskimääräistä luonnevikaisempi joukko. Tästä olen myöskin itseoppineena täysin vakuuttunut. Yliopistopolitiikkaan hakeutuu mukaan vielä sen porukankin luonnevikaisin osa. Siis niitä kaikista eniten minästään juopuneita, minä vaurioisia ihmisrääpäleitä. Ja sitten nämä "toiminnassa pitkään mukana olleet" päätyvät myös valtakunnanpolitiikkaan. Siis nämä kaikkein suurimmat kiipijät, joilla on sisäsyntyinen tarve olla itseään täynnä. Harva normaali sinne politiikkaan ees haluaa. Täytyy myös muistaa että nämä, sosiaaliseen normistoon mukautumisesta huolimatta, ovat todella pieniä ja kehittymättömiä ihmisiä. He ovat henkisesti n. viisivuotiaan tasolla. Todellisia kehittymättömiä ihmisrääpäleitä siis.
Se miksi nämä idiootit saa jatkaa touhujaan, johtuu tietysti ihmisistä itsestään. Kannattaa lopettaa se huoraaminen. Jos työpaikalla pikkupomo pompottaa, tylysti vaan kortistoon, kyllä elämä kannattelee. Kenellekkään ihmiselle, siis ei kenellekään, kannata antaa valtaa itsensä yli. Lääkäritkään ei oikeesti mistään mitään tiedä, jokainen tuntee oman tilansa parhaiten, niiltä idiooteilta siis mitään kannata käydä kysymässä.
Fuck authority!
All authority..?
Yep, all authority. - 12+4
itseoppinut myös kirjoitti:
Ihan ens alkuun, toi psykovasaran kirjoitus oli hyvä. Etenkin se kun eriteltiin kirjoista oppimisen ja käytännössä oppimisen eroja. Kirjoistahan näitä juttuja ei voi oppia, toisin kuin käytännössä. Ja tätä jakoa voidaan oikeutetusti pitää jopa musta-valkoisena jaotteluna. Siis kirjoista ei voi oppia lainkaan, ja käytännössä voi oppia kaiken. Ja se pätee ihan kaikkeen oppimiseen. Tämä on tietysti esim. korkeasti koulutetuille(lue:luonnehäiriöisimmälle väestön osalle) ymmärrettävästi vaikea tunnustaa. Esim. sodan kauhuja ei voi oppia Tuntematonta sotilasta lukemalla. Ne kauhut oppii kokonaisvaltaisesti käymällä sodassa.
Yliopistoihin hakeutuu/päätyy ikäryhmänsä luonnevikaisin osa, tarkemmin sanottuna keskimääräistä luonnevikaisempi joukko. Tästä olen myöskin itseoppineena täysin vakuuttunut. Yliopistopolitiikkaan hakeutuu mukaan vielä sen porukankin luonnevikaisin osa. Siis niitä kaikista eniten minästään juopuneita, minä vaurioisia ihmisrääpäleitä. Ja sitten nämä "toiminnassa pitkään mukana olleet" päätyvät myös valtakunnanpolitiikkaan. Siis nämä kaikkein suurimmat kiipijät, joilla on sisäsyntyinen tarve olla itseään täynnä. Harva normaali sinne politiikkaan ees haluaa. Täytyy myös muistaa että nämä, sosiaaliseen normistoon mukautumisesta huolimatta, ovat todella pieniä ja kehittymättömiä ihmisiä. He ovat henkisesti n. viisivuotiaan tasolla. Todellisia kehittymättömiä ihmisrääpäleitä siis.
Se miksi nämä idiootit saa jatkaa touhujaan, johtuu tietysti ihmisistä itsestään. Kannattaa lopettaa se huoraaminen. Jos työpaikalla pikkupomo pompottaa, tylysti vaan kortistoon, kyllä elämä kannattelee. Kenellekkään ihmiselle, siis ei kenellekään, kannata antaa valtaa itsensä yli. Lääkäritkään ei oikeesti mistään mitään tiedä, jokainen tuntee oman tilansa parhaiten, niiltä idiooteilta siis mitään kannata käydä kysymässä.
Fuck authority!
All authority..?
Yep, all authority.elämän- ja kantapäänkoulu on paras ja tarkin koulu, kirjoja voi käyttää apuna.
Psykopatia silti on lääketieteellinen diagnoosi koska psykiatria nykymuodossaan tekee diagnooseja tiettyjen oireiden tai käytösmallien pohjalta. Eli kun tietyt kriteerit täyttyvät niin sanotaan, että henkilöllä on se ja se häiriö.
Normaali ihminen kyllä tunnistaa psykopaatin pian ihan oman ns. paskatutkansa avulla: hän on falski ihmisenä. Tietysti peilaamme maailmaa oman persoonan kautta joten jos oma persoona ei ole ns. normaali niin silloin se vaikutta myös käsitykseemme muista. Esim. psykopaatti ei tunnista toista psykopaattia psykopaatiksi vaan hyväksi ja mukavaksi kaveriksi vaikka ns. normaalin mielestä tämä on falski.
Psykopaateilla onkin oma rinkinsä, joka tekee yhteistyötä ja ajaa porukan etuja kuten esim. rapparit tekevät.
En yleistäisi niin kuin teet mitä lääkäreihin tulee. Joukossa on myös paljon sellaisia, jotka eivät ole lääketeollisuuden renkejä. - cave usa
on hyvä esimerkki.
Amerikassa tuhotaan nyt koululaitosta ja sinne palkataan epäpätevää työvoimaa ja henkilöitä, joiden tehtävä on manipuloida lapsia sotilaallisia tarkoitusperiä varten. Mm. armeijan rekrytointia aletaan harjoittaa lapsesta pitäen.
Myös terveydenhoito on ajettu alas ja myös yliopistot toimivat yhä enemmän hallituksen propagandakoneistona.
Psykopaatit johtavat tätä toimintaa ja raha puhuu.
Kun sivistys saadaan poljettua maahan niin kansaa on helpompi hallita ja pitää sorron alla. Ja tämä malli on tarkoitus laajentaa globaaliksi. - Täältä pesee
itseoppinut myös kirjoitti:
Fuck authority!
All authority..?
Yep, all authority.Mielenkiintoista ja erittäin rohkeaa Veltto Virtaselta avata keskustelu psykopaatit keskuudessamme- aiheesta.
Tyypillistä ja ilmiöön kuuluvaa on,että henkilö joka uskaltaa puuttua ja tuoda päivänvaloon näitä narsistisia yksityisen hovin pitäjiä,joutuu vääjäämättä erilaisen uhkailun, pelottelun ja mustamaalauksen kohteeksi. Vahvoja henkisiä hauiksia tarvitaan.
Kun moni kuitenkin tuntuu täälläkin Velttoa vähättelevän niin suosittelen luettavaksi heille ja muillekin kiinnostuneille Marjaliisa Muurmannin kirjaa Kuvan kääntöpuoli ( Gummerrus 1987). Jatketaan sitten aiheesta.
Lukukokemus voi olla mielenkiintoinen siltäkin osin että tositapahtumiin perustuvan kirjan
päähenkilön työpaikka on sama kuin Veltto Virtasen.
Henkilökohtaisessa elämässäni sekä yksityisesti, että työelämässä olen kohdannut psykopaatin. Yksityiselämässä tarvittiin poliisi asettamaan henkilölle raamit. Työelämässä psykopaatti oli nainen, joka oli
vuosikymmeniä harjoittanut työpaikkakiusaamista ja manipulointia ja valehtelua.
Kun rohkenimme puuttua asiaan vastuuhenkilöt pesaisivat kätösensä, jouduimme eristetyiksi sekä laajan uhkailun, pelottelun ja kiristyksen kohteiksi. Rahasummat liikkuivat kymmenissä tuhansissa euroissa.
Kiristykseen emme suostuneet ja kävimme oikeudessa, minkä jälkeen uhkailijoiden suut menivät suppuun
ja ainakin minä henkilökohtaisesti vapautin itseni kirkollisveron maksamisesta. - Psykoosivapaa
cave usa kirjoitti:
on hyvä esimerkki.
Amerikassa tuhotaan nyt koululaitosta ja sinne palkataan epäpätevää työvoimaa ja henkilöitä, joiden tehtävä on manipuloida lapsia sotilaallisia tarkoitusperiä varten. Mm. armeijan rekrytointia aletaan harjoittaa lapsesta pitäen.
Myös terveydenhoito on ajettu alas ja myös yliopistot toimivat yhä enemmän hallituksen propagandakoneistona.
Psykopaatit johtavat tätä toimintaa ja raha puhuu.
Kun sivistys saadaan poljettua maahan niin kansaa on helpompi hallita ja pitää sorron alla. Ja tämä malli on tarkoitus laajentaa globaaliksi.Uskomatonta,noin paljon hulluja!
Tässä yksi>>
http://mave.foorumi.eu/index.php
- piste ja pilkku
Heh, juu...muistuttaisin vain hokemasta, jotta eduskunta on kansa pienoiskoossa. Ihan kaikessa.
- näin on marjat
eiköhän sinne ole kertynyt se porukka joka sinne itseään tyrkyttää eli kyse ei ole kansasta pienoiskoossa ollenkaan. Eduskuntalaisten henkinen rakenne ei vastaa kansan rakennetta. Se on helppo todistaa: jos kansa saisi päättää niin suurin osa asioista hoidettaisiin eri tavalla kuin nyt tehdään.
- tt435245tqwer
näin on marjat kirjoitti:
eiköhän sinne ole kertynyt se porukka joka sinne itseään tyrkyttää eli kyse ei ole kansasta pienoiskoossa ollenkaan. Eduskuntalaisten henkinen rakenne ei vastaa kansan rakennetta. Se on helppo todistaa: jos kansa saisi päättää niin suurin osa asioista hoidettaisiin eri tavalla kuin nyt tehdään.
Mielestäni kansa saisi päättää, mutta kun se ei halua päättää. Kansalaisia on >5 miljoonaa ja eduskunnassa vain 200 rääpälettä. Ja jos kansalaiset haluaisivat päättää, niin noi 200 rääpälettä ei mahtais mitään.
- vaaliehdokas
tt435245tqwer kirjoitti:
Mielestäni kansa saisi päättää, mutta kun se ei halua päättää. Kansalaisia on >5 miljoonaa ja eduskunnassa vain 200 rääpälettä. Ja jos kansalaiset haluaisivat päättää, niin noi 200 rääpälettä ei mahtais mitään.
Nämä 200 rääpälettä, vastustaa hamaan kuolemaansa saakka kansanäänestyksen käyttöön ottamista. Enemmistö ei saa päättää suomen asioista.
- nsvtfxi
vaaliehdokas kirjoitti:
Nämä 200 rääpälettä, vastustaa hamaan kuolemaansa saakka kansanäänestyksen käyttöön ottamista. Enemmistö ei saa päättää suomen asioista.
siksi he pelkäävät kansanäänestyksiä peruskysymyksissä.
- uguhjhb
Iltalehden johtaja Mauri Pelkonen ainakin selvä tapaus..
- hgjhj
- hhhhhhhhhhk
hgjhj kirjoitti:
$6.00 Welcome Survey After Free Registration!
- No kato nyt
totakin. http://static.iltalehti.fi/paakirjoitus/paakkari_katainan2510in_pk.jpg
- oojoojoo
psykopaatti...ihan selvästi!
- Diagnoosi on tehty
Tilatkaa ambulanssi arkadianmäelle?
- Late Lapista.
Suomen poliisikin joutuu jo ostamaan busseja, rosvojen kuskaukseen säilöön Arkadianmäen apinahäkistä !
Late Lapista.
- Puhtaat paperit
Jokainen voi itse tarkistaa oman psykopaattisuutensa.
http://www.testimaa.com/testi.php?t=psyko - Ars. Mars
lukeutuu tutkimuusten mukaan psykopaatteihin, tosin lievempään psykopaattiryhmään-- eivät siis halua tappaa/kiduttaa/vahingoittaa fyysisesti, mutta ovat tunneköyhiä, tykkäävät vallasta ja alaisten komentelusta/kyykyttämisestä.
Mielstäni Pekkarin kuuluu tuohon lievempään joukkoon. Ja Halonen tietysti.- Herätkääääääää
totuus on, että psykopaatit hallitsevat yhä maailmaa ja ihmiskunnan parempi tulevaisuus voi rakentua vain siihen, että heidät saadaan pikku hiljaa siirrettyä sivuun kun kansat valveutuvat eivätkä enää hyväksyä riistoa.
Onhan kummallista, että tämä pini 1-2% joukko voi hallita maailman 99% enemmistöä.
Kun näin on niin jossain on matoja ja paljon. - ►☼◄
Herätkääääääää kirjoitti:
totuus on, että psykopaatit hallitsevat yhä maailmaa ja ihmiskunnan parempi tulevaisuus voi rakentua vain siihen, että heidät saadaan pikku hiljaa siirrettyä sivuun kun kansat valveutuvat eivätkä enää hyväksyä riistoa.
Onhan kummallista, että tämä pini 1-2% joukko voi hallita maailman 99% enemmistöä.
Kun näin on niin jossain on matoja ja paljon.on nähty märkiä unia jo muutama tuhat vuotta. Onhan kansa nyt valveutuneempaa kuin ennen, mutta pitkä matka on suurempiin muutoksiin.
- koko ajan
►☼◄ kirjoitti:
on nähty märkiä unia jo muutama tuhat vuotta. Onhan kansa nyt valveutuneempaa kuin ennen, mutta pitkä matka on suurempiin muutoksiin.
Mutta sehän onkin eliitin tarkoitus. Tyhmiä lampaita on helppo jallittaa kun he istuvat telkun edessä BB-talon touhuja kiimaisina seuraten..
- Nimenomaan..
paha.
- jep 10+
Nimenomaan.. kirjoitti:
paha.
itse olen syvästi pettynyt hänen toimintaansa. Se että hän vasemmistolaisena ei ole tehnyt mitään kansan kahtiajaon estämiseksi on käsittämätöntä. Hänestä on valta paljastanut huonoimmat puolet.
- niinpä niin
Eikä tuo ihmetytä, että edustajissa psykopaatteja on. Lisäänpä vielä, että heitä varmasti on myös naisissa, vaikka miehissä psykopatia on yleisempää.
- Reppop
K.R. Popperin esiin nostama kysymys: miten saamme kesytettyä tämän Luciferin ohjaaman joukon (=estettyä sen valtaanpääsyn), on ihmiskunnan ydinkysymys matkalla rauhaan ja ihmisoikeudet takaavaan maailmaan.
- J.Oka
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20101038969
Jokaisen on herättävä pitämään puolensa ja tekemään kaikkensa suomensyöjä-poliitikkojen vallan kaventamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039