vapisevat kädet jotka hapuilevat kypärää pois päästä.
Hikinen naama ja suu joka yritää saada jotain järkevää ulos.
Markku Alen oli loistavin esimerkki, suomenkielisessä haastattelussakin, pikiksen jälkeen, hänen puheensa kuulosti Italiankieleltä.
Mutta silloin ajettiinkin miesten autoilla.
Latvalassa on jotain samaa ja Grönholmissa oli.
Nykyralliautojen kuskit ovat kuin nykyinen Tommi Mäkinen Valtran puikoissa.
Nooh... tulihan tuossa kynnettyä....
Ensivuonna on alla samanlainen auto kuin minulla, 1600 kuutiota, tosin turbolla jota minulla ei ole.
Varsinkin Keski-Suomalaiset, kaipaatteko te vanhoja miehiä?
Tämä on suora ja hävytön hyökkäys Jääkiekkoa kohtaan.
H.
Adrenaliini ja
20
236
Vastaukset
on tosimiesten puuhaa verrattuna jääkiekkoon jota en voi sietää.
Koska en ole Keski-Suomalainen, luotan Savolaiseen
Juho Hänniseen, siitä pojasta tulee vielä suuri rallikuski.
Sukulaisia nääs.
Vanhoja miehiä en nyt sen kummemmin kaipaa, entiset rallikuskit olivat kyllä komeita poikia.
Eikä Jari-Matti Latvalakaan hassumman näköinen ole.vanhaa miestä kaipais ,mäkin vetäydyn nurkkaan muistelemaan mennyttä suuruuren aikaa,sentään Suomen mestari minäkin.
koti-kiusattu kirjoitti:
vanhaa miestä kaipais ,mäkin vetäydyn nurkkaan muistelemaan mennyttä suuruuren aikaa,sentään Suomen mestari minäkin.
tules nyt pois sieltä nurkasta ja kerro laji.
Anceli kirjoitti:
tules nyt pois sieltä nurkasta ja kerro laji.
voin supattaa ,jos sen täs kertois kaik tietäis kuka siviilis oon.mitali on taas itsenäisyyspäivänä rinnassa.
koti-kiusattu kirjoitti:
voin supattaa ,jos sen täs kertois kaik tietäis kuka siviilis oon.mitali on taas itsenäisyyspäivänä rinnassa.
kun ollaan taas kahenkesken. Et ole näköjään itserakas etkä huomionkipeä.
- GloriaJoy
koti-kiusattu kirjoitti:
siun lajin, oot kertonu sen tällä palstalla aiemmin ;-))
Anceli kirjoitti:
kun ollaan taas kahenkesken. Et ole näköjään itserakas etkä huomionkipeä.
Olen nätti myös kun vaatimattomuus kuulema kaunistaa.
Pituushypystä oli kysymys.GloriaJoy kirjoitti:
se painija ollut ;))
koti-kiusattu kirjoitti:
Olen nätti myös kun vaatimattomuus kuulema kaunistaa.
Pituushypystä oli kysymys.ja mie kun epäilin tuolla, että painija olet ollut ;))
Paljonko hyppäsit, yli seitsemän metrin nyt kumminkin?GloriaJoy kirjoitti:
Luin sun listan siitä miltä miehen pitäs näyttää ja aika tavalla kutistuin tollasen uroksen rinnalla,naiset on ilkeitä.
- GloriaJoy
Anceli kirjoitti:
se painija ollut ;))
juoruile eikä anna vinkkejä ;-) .. mut miun rinsessa on näytillä
GloriaJoy kirjoitti:
juoruile eikä anna vinkkejä ;-) .. mut miun rinsessa on näytillä
jo kertoikin vaikkei oltu edes kahenkesken, ei se malta mitään salassa pitää.
Menen katsomaan prinsessaa :)- GloriaJoy
koti-kiusattu kirjoitti:
Luin sun listan siitä miltä miehen pitäs näyttää ja aika tavalla kutistuin tollasen uroksen rinnalla,naiset on ilkeitä.
tyttö sanoi, että äiti, tyttärien ei pitäis sanoo äiteilleen näin, mut hän on iloinen ku miul on ruvennu hormoonit hyrräämään ;-)) ... telkus tuli hänen luonaan joku päivä ohjelmaa, jossa oli telinevoimistelijoita ja miu totes et nuilla lihaksilla varustetut miehet pitäis saaha nykyisten telkkarissa olevien juontajien ja uutistoimittajien tilalle silmiemme iloksi
GloriaJoy kirjoitti:
tyttö sanoi, että äiti, tyttärien ei pitäis sanoo äiteilleen näin, mut hän on iloinen ku miul on ruvennu hormoonit hyrräämään ;-)) ... telkus tuli hänen luonaan joku päivä ohjelmaa, jossa oli telinevoimistelijoita ja miu totes et nuilla lihaksilla varustetut miehet pitäis saaha nykyisten telkkarissa olevien juontajien ja uutistoimittajien tilalle silmiemme iloksi
mieleen ,kun sen vihroin uskalsi ottaa käsiinsä se tuoksui hyvälle ja sen tukka oli silkkiä.
- GloriaJoy
koti-kiusattu kirjoitti:
mieleen ,kun sen vihroin uskalsi ottaa käsiinsä se tuoksui hyvälle ja sen tukka oli silkkiä.
niin ihania ja valloittavia olentoja ;-)
- GloriaJoy
oli kuulemma hyvin odotettu ja pörinöitä aiheuttava ilmestys aikanaan ainakin hoiturien keskuudessa ja hänestä kilpailtiin ja hänen susiostaan - näin kuulin juoruja viime vuostuhannella. Kieltämättä puhetyyli on ennen ollut miehillä yksilöllisempi. Vanhat miehet on ok ja kaivattuja jos heillä on sopivasti, ei liikaa, iän tuomaa charmia ja lihaskunto kuin telinevoimistelijoilla ja ikälisää - 20% eli pienet silavat saa olla päällä kunhan ei outokumpuja. :-D
- *minttupuu*
rauhassa!
Mua et ainakaan saa lopettamaan kiakon seuraamista!
Tosin tykkään mä rallistakin, formuloista ja ja ja.........
No en ringetestä, enkä curlingista ;P Ollaan jo vanhoja itsekkin, ja minulla on kaiken hyvän päälle vanha autokin, mutta hyvä se on, parempi kun moni uus, ei semmosia enää tehdä.
Tuota rallia en ole niin seurannut, kun minulle on riittänyt tasasempi meno.
Kun tuon jääkiekon tuossa mainitst, niin lajia pitäs kehittää.
Joka miehelle oma kiekko, ja kaukalo kilometrin kattiinsa. Sopisivat luistelemaan paremmin, eivätkä tappelis sen yhden kiekon päälisiä.
En kyllä ymmärtänyt tuosta aloituksesta yhtään mitään, mutta ei tämä minun maailma siihen kaadu.- hat.sep.sut
siinä se hatsan kalso taas tylsyi...
On nimittäin sellanen sanataituri toi mYsse, et se sut kiepittää seitsemän hunnun solnmuun, kiekko tai ei.
Ei kannata...uhitella, naisenergialle... vanhan miehen kyytiä toiselle vanhalle miehelle muutamalla pikiksellä, jotka on vielä (OMASTA mielestä) hyvin hanskassa!:))
Alenista voi kyllä sanoa, että hän otti ajohomman eniten tunteella ja antaumuksella, kuin kukaan muu rallikuski ennen tai jälkeen.
Olis yksi tosi tarina vuodelta 74, Alenin Fiat Mirafiori-tallin ja allekirjoittaneen eräästä "kohtaamisesta".
Enpä nyt julkisesti viitsi siitä puhua, mutta ikuinen ja hyvä muisto siitä jäi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa512089En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101364
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81004- 81972
- 20959