Tajuatteko te yhtään, että kello 2 yöllä taloyhtiössä on HILJAISUUS ! Joka toinen yö alkaa puolituntia kestävä surina ja uikutus ja sen jälkeen viiden minuutin sessio niinku sikaa rääkättäis puulaatikko kasan päällä, sitten lyhyen hiljaisuuden jälkeen käkätetään ja lorotetaan vielä vettä puolituntia suihkun täydeltä. Tässä pitäis kuulkaa yrittää päästä seitsemäksi virkeänä töihin mutta kun ei niin ei. Joten touhutkaa vastedes tumppu suussa, että saa nukkua rauhassa. Hulinoitsijoille voi aina huutaa suorat sanat päin näköä, mutta mitä ihmettä tämmösille yö höylääjille voi mennä sanomaan. Sanokaapa se ?
Seinän takana paneskelijat !!!
27
1986
Vastaukset
- T. Soini ja Velttis
Oli yölliset puoluekokoukset Kauhajoella.
- Lehmänpaskaa
Bileet sielä oli kuulemma paska lenti ja viina virtas
- mun ainaki
Lehmänpaskaa kirjoitti:
sun tee mieli päästä liukkaille?
- Anonyymi
Lehmänpaskaa kirjoitti:
Peräaukon pojilla UUSI ongelma kaverin aukko tuoksuu uudelta.. Fillariakin kokoeilu...
https://uutisiahauskastijakiinnostavasti.wordpress.com/2023/06/17/miten-tervan-saa-pois-fillarin-satulasta/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräaukon pojilla UUSI ongelma kaverin aukko tuoksuu uudelta.. Fillariakin kokoeilu...
https://uutisiahauskastijakiinnostavasti.wordpress.com/2023/06/17/miten-tervan-saa-pois-fillarin-satulasta/Joo, yritä siinä vuorotyöläisenä nukkua kun naapurin spandex vesselit vetää palauttavia anaaliharjoitteitaan ökymaastopyörälenkkiensä jälkeen 🤮
- Saman kokenut
Ei mitään. Voithan sää vastaavasti aloittaa kunnon huohotuksen, ja kannustaa heitä huipulle äänekkäästi voihkien molempien nimiä? Varmuuden vuoksi odotat, että ovat suihkutelleet, ja sen jälkeen itse suihkuttetelet vuoron perään. Muistaa nauraa säännöllisesti öisin suureen ääneen, ja oivaksi keinoksi myös katsotaan se, että manaat Saatanaa saapuvaksi kello 24 aikoihin...
- vagina69
vaan kateelinen ihminen hommaa elämä runkkari
- reyujyfulo
Ei sekään kuulosta kivalta kun törähtelee seinän takana niin että kello seinällä resonoi.
- Hupipano
Tekee lisätienestiä ,, on kuulemma aika huono pano..
- sips saps
saa jyystää rauhassa ja suihkutella omaan tahtiin eikä naapuri tuu sanomaan mitään. Tosin omakotitaloalueella naapuri kyttää ruohonleikkuuta lumien aurausta ym:ta työkseen. Yöt saa olla rauhassa kuitenkin
- missä missä--??
jaakontiellä vai keskustiellä? Vai kentien sööperinkulmassa?
- Kokemusta pikkasen.
Panemista tuskin voit kieltää,kuuluu jokaöiseen puhasteluun.
Olet vaan kateellinen kuuluneista äänistä,hotellissa kun
yöpyy pannaan yläpuolella,alapuolella,pääytyhuoneissa.
Paneminen on hyvää likuntaa ja tervellistä.- Anonyymi
Pane pää pensaaseen ja odota, sillä kohta pyllyreiässäsi tuntuu ulkopuolinen PAINE !
- Anonyymi
Soita poliisit.Melu kun melu.
- Anonyymi
Nauhoita niiden sessiot ja lataa ne onlyfanssiin. Kyllä joku maksaa siitäkin että kuuntelee toisten jörnimistä. Voi olla että nuokin on juuri itse työn touhussa, onlyfans sisällöntuottajayrittäjä pariskunta? Kantsii kysyä pääsiskö osakkaaksi firmaan, voisit itse vaikka kuvata vessakäyntejäsi. Onlyfanssia hehkutetaan oikein rahasammoksi. Tiedä sitten onko totta...
- Anonyymi
Tee PÖKÄLE ONLYFANS! Samaan aikaan kun naapurit panee, kuvaat pökälöhöröksesi ja kusemisesi. Tai jos ei yhtaikaa onnistu ajoitus naapurien kanssa, nauhoita äänet ja miksaa ne omien pökälöhöröksiesi kanssa. Kyllä rupiaa kassakone kilajamahan ja kauhajokisten eurot pyörimähän.
- Anonyymi
Hys, nukkumaan ny!
- Anonyymi
80-luvlla ku asuttiin kerrostalossa sama ilmiö , en voinut olla koputtamata seinään ;) Vähäks aikaa hiljeni, sitt alkoi taas :)
Oi nuoruus- Anonyymi
Nykyään nuoret miehet vaan nettirunk.aa.
- Anonyymi
Olen aina joskus ajautunut tänne Kauhajokisten kirjoitusten pariin, enkä ole voinut välttyä ajatukselta, että on nämä Kauhajokiset lapsellisia ja vähä-älyisiä juntteja ja kaurahattuja, tai sitten ko. kirjoittelijat ovat kaikki n. 14 - 25 vuotiaita runkkareita, joilla ei juurikaan muuta elämää ole kuin keskikalja, Suomi24 ja runkkaaminen päivästä ja vuodesta toiseen!?
Onneksi ei kuitenkaan ole pakko näitä älyn jättiläisten jorinoita lukea- Anonyymi
Just sinunlaisten ihmisten kommentit voisi jättää kirjoittamatta.
- Anonyymi
Luit sitten kuitenkin?
- Anonyymi
Olisit käyny kysymäs pääseekö mukaan, ei ottaisi työmaallakaa niin lujaa päähän ku on saanu naapurin likalta tuheroa.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Ota korva pois seinästä
- Anonyymi
Sun vaimolles annan kyytiä
- Anonyymi
Valtion pitäis maksaa kyydit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764