Vanhan miehen syyllistäminen

Liisa@

menneistä tekemisistä. Mitä siitä kukaan hyötyy, mitä muuta se saa aikaan kuin pahaa mieltä kohteelle ja hänen läheisilleen ja heidän läheisillenn jne..........
Media kirjoittaa siitä mikä myy eli me ihmiset olemme toisen epäonnesta ja tirkistelystä nauttivia paskoja. Omaa malkaa ei tietenkään silmästä löydy. Voi miten puhtoista!
Pisteet Ruotsin Kunkulle.
Se on ihan tavallinen mies!

21

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa mieltä oon ,antasivat ukon olla rauhassa.
      En aio lukee vartavasten yhtään juttua siitä missä kalle on naisissa käynyt.

• Liisa@

kunkku on ollut heikommassa asemassa kun me tavikset. Ei koskaan mitään vapautta, aina kontrolli päällä.
        Mehän (tavikset) ollaan kuin taivaan lintuset näihin kuninkaalliisiin verrattuina.
        Ei käy kateeksi Vikkanin kohtaloa.

• s_a

mun puolesta aisan yli tai ali, ihan niin paljon kuin sielu sietää.

Säälimään en suostu.

Mulle muutenkin, taas sanottuna, riittää elää omaa elämääni. Nenäpäivään kannattaa ottaa osaa, ei kunkkujen hyyssäämiseen.

• Kamala oli se leivotaan laulu mutta kait siitä tulee joku hitti kun siellä lauloi niin monta julkkua.
        Itelle riitti kerran kuulla :))

Ja Kallesta en ole lukenut yhtään mistään, paitsi joitain lööppejä nähnyt mutten ole sen takia lehteä ostanut tai lukenut.

• s_a
        tulisilla kirjoitti:

Kamala oli se leivotaan laulu mutta kait siitä tulee joku hitti kun siellä lauloi niin monta julkkua.
        Itelle riitti kerran kuulla :))

Ja Kallesta en ole lukenut yhtään mistään, paitsi joitain lööppejä nähnyt mutten ole sen takia lehteä ostanut tai lukenut.

minäkin olen lukenut, ei muuten kiinnosta.

En kyllä tykännyt minäkään laulusta. Rva Tyrnin naama alkaa kyllästyttää.

• xxxyyy

Ymmärrän kyllä ruotsalaisiakin. Hehän verovaroin kustantavat miehen elämän ja hänen ainut ammattinsa on pitää perhettä kansakunnan keulakuvana...

• Liisa@

olla noin isoissa mittakaavoissa (keulakuvia kyllä tarvitaan monissakin asioissa, mutta se on toisen keskustelun aihe).
        No, ehkä tämä on tervehdyttävää siellä Ruotissa ja maailmassa muutenkin.
        Surettaa sen perheen puolesta, ihmisiä ovat.

• Essolla on monesti juteltu siitä, että liiallinen julkisuus ja korkea arvoasema ovat este miehen mukavalle elämälle. Media vahtii niin tarkasti kuuluisan miehen kaikkia menemisiä, että nautinnollisesta ja rennosta elämästä ei tule yhtään mitään.

Ruotsin kuningaskin joutuu nyt vanhana miehenä tilille muutamasta vanhasta ryyppyreissusta, vaikka hän ei ehkä muista näistä reissuista yhtään mitään. On aivan ymmärrettävää, että kuningaskin haluaa välillä vähän juhlia ja katsella vieraita naisia normaaleiden miesten kanssa, koska hänen pitää olla kaiket päivät liian hienon kuningattaren komenneltavana.

Me essolaiset olemme paljon onnellisempia kuin Ruotsin kuningas. Meitä ei media vahdi, joten Seksi-Sulokin voi käydä saatilla milloin haluaa (voimiensa mukaan), eikä kotijoukkojen tarvitse lukea siitä sanomalehdestä. Me muutkin saamme Essolla katsella ihan rauhassa simpsakoita neitoja, eikä siitäkään tule mitään jälkiseurauksia. Kun rahaakin meillä on niin paljon, että saamme päivitäin muutaman keskarin, niin eipä ole meillä valittamista.

• Lollo_

parka
        kun on vehkeensä niin arka!

Likaa antanut on naisten hinkata
        ja nyt sitten pitää keskijalkaa linkata.

Ressu herää aamulla kalu ruvella
        ja satiaiset ilakoi kuin pääskyt suvella.

Mutt`onneks on satiaisillekin häätäjä
        ja Kalu-Kallest kannattaa tulla säätäjä.

Ei moisesta horoilusta ole kuin haittaa
        kun naiset vain näyttäis Kalu-Kallelle aittaa.

Nyt on sitten Kalu-Kallelle taivaanmerkit näytetty
        ja kotona itkee ett`: "Mua on hyväkskäytetty":(

• Liisa@

Millä Essolla kokoukset pidetään?
        Tulen jos teetä tarjotaan.
        Siinä samalla vois tankin täyttää;)

• 18+3
        Lollo_ kirjoitti:

parka

Tyrsk...

• Liisa@ kirjoitti:

Millä Essolla kokoukset pidetään?
        Tulen jos teetä tarjotaan.
        Siinä samalla vois tankin täyttää;)

Essolle on helppo osata. Menet vain lähimmälle Essolle ja suuntaan katseesi salin keskellä olevaan pöytään, niin sieltähän Sinä meidät löydät. Me olemme sellaisia punakoita ja terveen näköisiä miehiä, joilla on myös miehekäs ja kova ääni.

Kyllä Essolla teetäkin saa, joten siinäkin suhteessa vierailusi voi onistua hyvin. Takavuosina parlamentin jäsenetkin joivat vain kovaa teetä, mutta sitten Einari pyysi meitä vaihtamaan keskariin. Komisario Kyttä oli Einarille sanonut, että kovan teen nauttiminen ei ole enää nykyaikaa, ja siksi siitä perinteisestä tavasta luovuttiin.

• Lollo_ kirjoitti:

parka

Esson entinen sihteeri, Suhina Lempi, kirjoitteli suunilleen samanlaisia runoja. Taidat olla hänen sukulaisiaan, koska riimittely on samanlaista kuin Lempin runoissakin.

• Teemuna

EVVK kuninkaalisten tai muidenkaan yksityiset puuhastelut, mutta jos ne maksavia lukijoita kiinnostaa niin miksipä niitä ei tuuletettaisi.

Mua hävettäisi kulkea kadulla kainalossani keltaisen lehdistön tuote, jossa naapurin kunkku on lööpissä kissan korkuisin kirjaimin.

• ......?

Oikea ote.
        Tulen kulkemaan kanssasi,
        kainalossasi...

• Liisa@

kaivattaisiin inhimillisyytä. Kuka meistä on puhtoinen taustaltaan?
      Puhtoisista puhtoisin, HAH!
      Mieti miltä läheisistäsi tuntuisi kun juuri sinun seikkailusi olisivat palstoilla.
      Eikä tarvita edes julkisuutta, miltä tuntuisi kun lähipiirisi tietäisi mitä todella olet?

Kaiken maailman tosiTV ohjelmat !
      Ilkeämielisille, tirkistelyn haluisille, ilman omaa elämää omaaville .. krrrrrrr en sano mitä!.

Ai niin, Huomenta ;)) !

• sepelkyyhky

syntynyt julkisuuteen niin ei mahda tilanteelleen eikä kohtalolleen mitään.
      Vaikka rahaa ja pintakiiltoa löytyy, en kyllä vaihtaisi elämääni mokomaan.
      On hienoa olla tavallinen suomalainen. Raha todellakaan ei tuo onnea.

• matalaa profiilia

Pitkässä juoksussa taviselämä on parasta, saapi aika vapaasti(lain puitteissa) toteuttaa pieniä inhimillisiä heikkouksiaan ja syntejään eikä tarvi koko kansalle tekemisiään ripittää. Vaatimattoman elämän siunaus.

• Kustaa Hurraa

Ei meidän kenenkään, ei miesten ei naisten, päälle viiskymppisten menneisyys aina kestä "päivän valoa". Mutta väliäkös sillä. Olen kuullut tutkitun, että miehellä herää parittelunhalu, kun näkee kauniin naisen ja naisen syvin mieli haluaa paritella vahvemman uroksen kanssa.

Muistan jo vuosia sitten ihmetelleeni sitä, kun silloiset viiskymppiset sanoivat akoistaan ja ukoistaan " Hyvä se on, jos se vielä kelpaa muillekin". Olen jo aikaisemmin sanonut, että yhdessä vaiheessa lopetin rakastamisen ja vähensin välttämista ja heti lähti menemää paremmin, oma olokin helpottui.

http://olotila.yle.fi/ihmiset/blogit/perheen-aika/miten-hoitaa-parisuhdetta

• meeiollaapina

tutkimus koski apinoita?

• apinoiden
        meeiollaapina kirjoitti:

tutkimus koski apinoita?

lähisukulaisiin, johon sinäkin kuulut. Olet korkeampaa kastia, koska osaat käyttää tietokonetta ja kirjoittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe