jonain yönä
päästän sinusta irti
kunnes liekit sisälläni
palavat loppuun, nousevat tähtiin
Musta jää
9
331
Vastaukset
- _*
Anna sisäisen liekkisi roihuta
polttaa kaikki ympärilläsi
palaa tähdeksi taivaalle - hskl
Jos liekki sammuu
se ei ole oikea liekki
vain virvatuli
rakkauden liekki on ikuinen
se ei sammu
se palaa
jos sitä ei tukahduta
mustalla jäällä ...
.. kesken jäi pahasti ja raakileeksi Otsikko - on jo paljon puhuva kuin tuntevaa
runonpistosta lukiessa...
kuin palavaa ilmoille
nousten ylös haihtuakseen.
Pidän tästä kuin yleensä muutoinkin runoistasi.
Toivotan Hyviä pyhäpäiviä !Rakkaus ja sen kohtalo.
PidinTämä on osa pidemmästä runosta, mutta jotenkin näihin neljään riviin sisältyi kaikki olennainen.
Kiitos kommenteista, tämä oli yhden yön tuotos.
Ja mustakaa, kirjoitan vain runoja. Niillä on senhetkinen tunne tai tila, mutta ne eivät aina kerro elämästäni tai elämäntilanteestani välttämättä mitään. Joskus kyllä - eikä siinä mitään. Ei kannata vaan tehdä liian suuria päätelmiä niiden pohjalta.- Liona32
runosi ovat aina yhtä syvällisiä niistä
voi lukea sinun olevan pohdiskelija.
Pidin tästäkin!Niinpä minä olenkin. Podiskelija. Vähän kuin se havukka-ahon ajattelija Huovisen kirjassa. No en ehkä sittenkään. Mutta runoja ja pohdiskeltavaa riittää tässäkin maankolkassa.
- Kauris-62
Runosi on oiva esimerkki siitä,miten kaikkea ei aina tarvitse selittää juurta jaksain.... kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039