Kynä kastaa
kirjoittaa sydäntä särkevää tarinaa
Pitkästä unesta
sielä nähneistä unista
Sydän kastaa syvään
aamu on tullu
Pitkälle unelle
ei sydän hätkähdä
Lentää läpi
paksun pilven
sen tummimmamki
En etes itke
istun autooni
ajan ruuhkan sekaan
Rakkaus
antaa suuta
Sydänvereen
2
215
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Sydän sykkii rauhaisasti, kuitenkin..
pitkälle unelle ei sydän hätkähdä
Elämä antaa meille askeleet ja matkan kulkea -
Rakkaus antaa suuntaa
Tänään, niin päätin, aioin ehtiä ensimmäisenä runoosi ja se tuli näin tehtyä. :)
Viivyin runosi äärellä jälleen tässä pitkän tovin, eikä aika hukkaan mennyt - aamuni hyvä hetki!
Kiitos ja kaunista talvipäivää - valkea maa on täällä.. (vielä) ;)Onhan se ihme, miten sydän onkaa levollinen?
Pitkäni unen jälkeen, sykkii tasaseen tahtiin.
Lohduttavaa sykkii tasaseen tahtiin,
sillä RAKKAUS on A ja O
Sinulle lämmin kiitos, ett taas jälleen kerra, kuljit rinnallani kappaleen matkaa.
"Ett jää palkkaa vaille"
Jos tuosta säästäki jotaki, täälä maa paljas ja lämpöasteita.
Luonto alaston riisuttu, odottaa ylleen valkoista sadetta.
Hyvää viikonloppua , täältä vilkuttelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899