Mitä muita isoja discoja löytyy Palma Nova/Magaluf alueelta?? paljonko tuonne BCM:ään maksaa sisäänpääsy? ja onko kaikkiin muihinkin discoihin sisäänpääsymaksut ja sisältyykö noihin maksuihin jtn drinkkejä yms..?=)
BCM + muut discot
paaaaalmanovaa
2
732
Vastaukset
- bcm in my heart
BCM on yleensä 25e sisään, sisältää pääsyn ylä- ja alakertaan, muutaman BCM-tuotteen ja koko illan ilmaiset juomat. Kannattaa mennä, paras klubi missä olen koskaan ollut!
Muiden paikkojen sisäänpääsy maksu muistaakseni jäi alle 5 e aina, en muista maksaneeni montaakaan kertaa minnekkään paikkaan sisään.
BCM on (euroopan) suurin klubi, muita noin jättiklubeja ei bcm:stä hirveästi löydy. Kannattaa tsekata MCP (magalluf club pass), vaikka googlesta, ne klubit olivat ihan kivoja. - keini
:D ilmaset juomat koko illaks ja sisään ja viel ehk jotai? okei. me mennää sinne xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 54746
- 101721
- 33702
- 60699