Uusi vuosi

kiireellistä apua

Olen menossa New Yorkiin uudeksi vuodeksi ja haluaisin hieman tietoa kyseisetä ajankohdasta. Onko kaupat uuden vuoden ympärillä auki, tai onko muuten jotain erityistä mainittavaa niistä? Entä julkiset kulkuneuvot, toimivatko aivan normaalisti?
Olen myös melko onneton tiedon löytämisestä netistä, joten olisiko jokin sivu josta näkee esimerkiksi mistä on helppo päästä metroon jne. jotta löytäisi helpoimman tavan päästä hotellilta manhattanille? Vielä yksi kysymys, kestääkö liikkumisessa tosiaan jopa tunti päästä jersey citystä manhattanin puolelle?
Kiitos!

2

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

Kaikki liikkeet eivät ole uudenvuoden päivänä auki, mutta suurimmat tavaratalot taitavat olla. times Squarella shoppailua ei kannata suunnitella uuden vuoden aattona, sinne alkaa kokoontua jo hyvissä ajoin satojatuhansia ihmisiä.

Liikkumiseen Jersey Cityn ja Manhattanin välillä on käsittääkseni nämä kaksi vaihtoehtoa julkisilla. Hotellisi sijainnista Jersey Cityssä ja siitä mihin päin Manhattania haluat mennä, riippuu matka-ajan pituus. New Yorkin metro ei kulje New Jerseyn osavaltion puolelle.

http://www.panynj.gov/path/schedule.html
      http://www.njtransit.com/hp/hp_servlet.srv?hdnPageAction=HomePageTo

• menossa

ensimmäistä kertaa New Yorkiin?

Mikäli olet, niin suosittelisin ottamaan hotellin Manhattanilta. Tutustut systeemiin jonka
        jälkeen sun on seuraavalla kertaa helpompi ottaa majoitus muualta.

Tämä tietenkin vain siinä tapauksessa, että olet ottamassa NJn puolelta majoitusta hinnan
        vuoksi. Kokemuksesta voin kertoa, että löydät varmasti Manhattaniltakin järkihintaisen majapaikan
        kunhan vaan jaksat etsiä ja etsiä ja etsiä ja....

Jos otat / saat hippasenkaan huonolla sijainnilla olevan majan NJ stä niin sun reissus menee
        pelkäksi matkusteluksi etkä varmaan ole menossa istumaann Path junassa joka päivä...

Ei ole ihan VR ään verrattavissa nämä, vaikkeivät huonoja olekaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1648
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1404
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      58
      1053
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      53
      926
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31