on kuin orvon hylkeenpoikasen ääntelyä synkässä ja pimeässä syysyössä!Hehee!Tuliko ahdistunut olo vai rupesiko ottamaan päähän?Olisi kiva osata kirjoittaa oikein pessimistisiä ja ankeita runoja.Sitten voisi kuljeskella kylällä lausumalla niitä jokaisessa torpassa.Ihmiset parkuisivat sekä saisivat sieluunsa kipeitä iskuja.Parin tunnin kuluttua tekisi uusintakierroksen mutta tällä kerralla kertoisikin pelkkiä vitsejä!Hyvässä lykyssä porukka tulisi niin hyvälle mielelle että tienaisi ainakin itselleen tupakkarahat.Mitäpä mieltä näin ovelasta suunnitelmasta?
Yksinäisen ja onnettoman sydämen itku
4
194
Vastaukset
Voisin lähteä sun kaveriksi ja laulella itkuvirsiä, kun olen siinä oikeastaan aika hyvä.
Sitten kun olis se vitsikierros niin pitäisin sitä kolehti hattua ja nauraisin oikeissa paikoissa, tai pitäisin niitä lappuja joissa lukee naurua, hihitystä jne. jos ne ei osais ite.
Mennääks kimppaan?- Luotain-56
Ammattitaitoinen itkuvirsien vääntäjä on nykyään painonsa arvoinen kullassa.Ja jos sä vielä haluat kerätä kolehdin ja osaat naureskella katu-uskottavasti!Mä rupeankin oitis suunnittelemaan mulle edullista työsopimusta joten pysyttele tiiviisti tällä kanavalla.Loppu.
- .,.,.,.
Ei ahdista eikä ota päästä, hähää!
Outolintu. - TizaNova
Kyynelehdin kanssasi?
Synkkä salo ympärillä
valon vienyt hämärällä
alla kiven jäinen pinta
yllä korpin musta rinta
raakkuu siinä pilkaten
Märkänä ja sukka rikki
retkottaapi takin tikki
rukkasetkin sormipuolet
velloo ihmiselon huolet
hyytää arki hymytön
Vaan yks on ilo ihmisellä
toivorikas tähtehellä
kun kuusen kyynel kirpoaa
sielukkuus jo virkoaa
Tipetipetiptap…..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979