kokonaisen päivän ajan!Mua hemmoitellaan ja hellitään oikein viimeisen päälle ja eteen kannetaan kaikki herkut pepestä ja kanapeestä lähtien.Sääli että tätä ei jatku koko vuoden!Eihän mulla ole turhia luuloja itsestäni mutta jos isäksi kelpaa niin se on jo paljon saavutettu.Sitä paitsi vaimokin teki tänään oikein emämunauksen.Se erehtyi kysymään:Mitä muuta sä haluat Isänpäivä-lahjaksi?-Jummi,jammi...mitäpä sitä meikäläinen muuta...
Huomenna olen Kuningas...
31
255
Vastaukset
No se tietty tarkoitti että mitä muuta haluat kun sitä jummi-jammi muuta :))
- Luotain-56
Ainakaan mitä ne milloinkin tarkoittavat.Pitäisi varmaankin olla sähköaivot ja omata selvännäkijän kyvyt niin ehkä sitten voisi yrittää päätellä.
Luotain-56 kirjoitti:
Ainakaan mitä ne milloinkin tarkoittavat.Pitäisi varmaankin olla sähköaivot ja omata selvännäkijän kyvyt niin ehkä sitten voisi yrittää päätellä.
Tai sittenjoskus vois auttaa että kuuntelis sitä toista osapuolta.
Säkin kun tuolla sfääreissä painelet menemään niin voi olla että pikkasen on aatoksissa eroovaisuuksia.
Varsinkin jos vaimos tepsuttelee maanpinnalla :))
Naiset on erittäin helppotajuisia :)- "# roskaposti())
Luotain-56 kirjoitti:
Tuo olisi " taivaanlahja " useammalle ukkomiehelle . Saada kerrankin kunnolla lemmiskellä, ilman
turhia esileikkejä tai migreenin lievitystä . Tuon jälkeen eiyhtään harmittaisi että joku suostuu
ANtamaan .
- hat.sep.sut
haluta jotain muutakin, ikäänkuin bonuksena.
Oot ilmeisesti ollu kiltti koko vuoden? Mutta jollei ny esim.reinot kelpaa....nii...
Jaha, oli mielenkiintoinen toi kohta...että on isäksi kelvannut...?
Oliko lapset jo valmiina, vai miten...?- Luotain-56
Koska mä olen poikamies jo kolmannessa polvessa niin olen jäävi tuohon vastaamaan.Kai sillä on jotakin tekemistä Auringonpilkkujen kanssa...Nehän on aika rajuja purkauksia,tiemmä!
- hat.sep.sut
Luotain-56 kirjoitti:
Koska mä olen poikamies jo kolmannessa polvessa niin olen jäävi tuohon vastaamaan.Kai sillä on jotakin tekemistä Auringonpilkkujen kanssa...Nehän on aika rajuja purkauksia,tiemmä!
niitäpä hyvinkin.
Olet näemmä oikein hyvin perillä ihmisen fysiologiasta ja haikaroista.
Se on hienoa, miespuoliselta, että on vaivautunut ottamaan selvää...khöhm...elämän perusasioista.
Teikäläinen on vielä noin hienoa sukupuutakin...
Oikein kateeksi käy, meikäläinen vaan tällanen, tulvan tuoma...
Onko lapsia, montakin? - Luotain-56
hat.sep.sut kirjoitti:
niitäpä hyvinkin.
Olet näemmä oikein hyvin perillä ihmisen fysiologiasta ja haikaroista.
Se on hienoa, miespuoliselta, että on vaivautunut ottamaan selvää...khöhm...elämän perusasioista.
Teikäläinen on vielä noin hienoa sukupuutakin...
Oikein kateeksi käy, meikäläinen vaan tällanen, tulvan tuoma...
Onko lapsia, montakin?Mulla on vain kaksi kivestä mutta lapsia on peräti kolme!Mulle on tullut pikku hiljaa mieleen karmiva ajatus:Jospa mulla onkin sellainen piilokives...Mun tietääkseni kaikki pikkulapset syntyvät munasta joten jotakin outoa on mun elämässäni sattunut!
- hat.sep.sut
Luotain-56 kirjoitti:
Mulla on vain kaksi kivestä mutta lapsia on peräti kolme!Mulle on tullut pikku hiljaa mieleen karmiva ajatus:Jospa mulla onkin sellainen piilokives...Mun tietääkseni kaikki pikkulapset syntyvät munasta joten jotakin outoa on mun elämässäni sattunut!
tiiäthän kun puhutaan että kivekset laskeutuu?
Niin sulla on vielä muutama laskeutumatta siellä...jossain...vatta täynnä kiveksiä, niinkuin kanalinnuillakin.
Niillä on oikein kivipiiras...siis naarailla..vai miten se meni..
Ja sitte ku ihminen vanhenee, ni ne laskeutuu vielä lisää...
Siks miehillä on sepalus vahvistettu...
Oletko koskaan ollu vaimon kans synnytyslaitoksella katsomassa kun ne muksut kuoriutuu?
Vai onko vaimo halunnu hoitaa sen puolen ihan vaan kahdestaan lääkärin kanssa? hat.sep.sut kirjoitti:
Niin sulla on vielä muutama laskeutumatta siellä...jossain...vatta täynnä kiveksiä, niinkuin kanalinnuillakin.
Oletko koskaan ollu vaimon kans synnytyslaitoksella katsomassa kun ne muksut kuoriutuu?
Vai onko vaimo halunnu hoitaa sen puolen ihan vaan kahdestaan lääkärin kanssa?:))))))
- ...
Luotain-56 kirjoitti:
Mulla on vain kaksi kivestä mutta lapsia on peräti kolme!Mulle on tullut pikku hiljaa mieleen karmiva ajatus:Jospa mulla onkin sellainen piilokives...Mun tietääkseni kaikki pikkulapset syntyvät munasta joten jotakin outoa on mun elämässäni sattunut!
Meillä oli kanoja, kun olin kakara. Niinnniin, tyhmiä kuin saappaat ja aina karkailemassa kanalasta johonkin. Kanoihin siis tullut perehdyttyä jo kakarasta asti.
Niitä sattui muutamia kertoja vastaa. Siis kananmunia, joissa kaksi keltuaista. Sä kai olet sitten kans törmännyt sellaiseen kanaan, jolla on keltuaisia enenpi kuin yks per muna.
=DW= - hat.sep.sut
tulisilla kirjoitti:
:))))))
kun kerrotaan miehelle syntymisen salaisuus.
On se kuule mietteliäs poika.. kun tänä yönä muorinsa viereen kellahtaa? hat.sep.sut kirjoitti:
kun kerrotaan miehelle syntymisen salaisuus.
On se kuule mietteliäs poika.. kun tänä yönä muorinsa viereen kellahtaa?Aivan varmasti. Voi vielä vaikka unohtaa mitä halusikaan.
Sulle on toi kertomisen lahja suotu :))- hat.sep.sut
tulisilla kirjoitti:
Aivan varmasti. Voi vielä vaikka unohtaa mitä halusikaan.
Sulle on toi kertomisen lahja suotu :))puhua pyörryksiin, katotaan saako se ittensä kiepitettyä auki, omilla jutuillaan ;))
- Luotain-56
hat.sep.sut kirjoitti:
Vai onko vaimo halunnu hoitaa sen puolen ihan vaan kahdestaan lääkärin kanssa?kun alkoi naurattamaan niin perkeleesti!Ei kai nyt mulla mitään munasarjaa voi olla?Täytyy varmaankin hankkia kohta sellaiset polvisuojukset ettei hakkaa ihan mustelmille.Ja miten mä olisin voinut sinne synnytyslaitokselle mennä kun ulko-ovella on iso kyltti:Koirailta pääsy kielletty!
- hat.sep.sut
Luotain-56 kirjoitti:
kun alkoi naurattamaan niin perkeleesti!Ei kai nyt mulla mitään munasarjaa voi olla?Täytyy varmaankin hankkia kohta sellaiset polvisuojukset ettei hakkaa ihan mustelmille.Ja miten mä olisin voinut sinne synnytyslaitokselle mennä kun ulko-ovella on iso kyltti:Koirailta pääsy kielletty!
että ensin tehdään lapsia ja sitte ei pääse kattoon kun ne kuoriutuu!
Seuraavan kerran kyllä sinuna piilottasin ne munat sellaseen mehevään kompostikasaan.
Niinku tekee kilpikonnatkin, hyvin ne nuoret sieltä maailmaan sitten tulee..
Sitäpaitsi siihen vois tökätä kessun kasvamaan huipulle.
Olis vuoden tupakitkin samalla?
Munasarjat on tietty naisilla, miehillä on sarjamunat... - Luotain-56
hat.sep.sut kirjoitti:
että ensin tehdään lapsia ja sitte ei pääse kattoon kun ne kuoriutuu!
Seuraavan kerran kyllä sinuna piilottasin ne munat sellaseen mehevään kompostikasaan.
Niinku tekee kilpikonnatkin, hyvin ne nuoret sieltä maailmaan sitten tulee..
Sitäpaitsi siihen vois tökätä kessun kasvamaan huipulle.
Olis vuoden tupakitkin samalla?
Munasarjat on tietty naisilla, miehillä on sarjamunat...mutta vain melkein!Toi komposti oli muuten hyvä idea ja taidankin miettiä asiaa oikein harkiten.Mutta jos ensi kerralla tuleekin sitten kilpikonnanpoikasia niin kuka ottaa vastuun tästä kamalasta asiasta?Vaimoa mä voin tietysti sitten hyvällä omallatunnolla kutsua Konnamuoriksi!Ja kessua ehdottomasti muhimaan siihen tunkion nokalle.Kyllä mulle tuli nyt niin hyvä mieli että käy sääliksi niitä tunnottomia Munasarjamurhaajia.
- hat.sep.sut
Luotain-56 kirjoitti:
mutta vain melkein!Toi komposti oli muuten hyvä idea ja taidankin miettiä asiaa oikein harkiten.Mutta jos ensi kerralla tuleekin sitten kilpikonnanpoikasia niin kuka ottaa vastuun tästä kamalasta asiasta?Vaimoa mä voin tietysti sitten hyvällä omallatunnolla kutsua Konnamuoriksi!Ja kessua ehdottomasti muhimaan siihen tunkion nokalle.Kyllä mulle tuli nyt niin hyvä mieli että käy sääliksi niitä tunnottomia Munasarjamurhaajia.
Munasarjamurhaajia!!!???
Joo...khöh...ziisus...
Mutta tiiätkös mistä tietää että ollaan osa suurta galaksia ja linnunrataa, niinku yhtä avaruuden kans..
No siitä kun sullakin on napas alla munaskuut!
Ni, siellä ne hohtaa!
Ootko koskaan iltasella kurkannu peitonalle ja ihmetelly, että mikä hämy siellä oikein on?
Ootpa tietenkin, mutta ootko arvannu munaskuun siellä luovan öistä valoaan? - Luotain-56
hat.sep.sut kirjoitti:
Munasarjamurhaajia!!!???
Joo...khöh...ziisus...
Mutta tiiätkös mistä tietää että ollaan osa suurta galaksia ja linnunrataa, niinku yhtä avaruuden kans..
No siitä kun sullakin on napas alla munaskuut!
Ni, siellä ne hohtaa!
Ootko koskaan iltasella kurkannu peitonalle ja ihmetelly, että mikä hämy siellä oikein on?
Ootpa tietenkin, mutta ootko arvannu munaskuun siellä luovan öistä valoaan?Mullahan on navan alla Napakaira eikä mitään kuukunanmunia.Eikä avaruudessa voi olla mitään Linnunrataa koska siellä ei ole ilmaa!Ei kai ne tirpatkaan ilman happea elä!Enpäs mennytkään retkuun...Sitä paitsi siellä peiton alla mitään hohda:Se mieletön loiste peilautuu sun omista,himokkaista silmämunistasi!Hehee,vai munaskuut..Voi Armas Luoja!
- hat.sep.sut
Luotain-56 kirjoitti:
Mullahan on navan alla Napakaira eikä mitään kuukunanmunia.Eikä avaruudessa voi olla mitään Linnunrataa koska siellä ei ole ilmaa!Ei kai ne tirpatkaan ilman happea elä!Enpäs mennytkään retkuun...Sitä paitsi siellä peiton alla mitään hohda:Se mieletön loiste peilautuu sun omista,himokkaista silmämunistasi!Hehee,vai munaskuut..Voi Armas Luoja!
ettäs kehtaat
*lämäsee tiskirätillä pitkin korvia*
Ja napakaira sulla on outokummussas, tai pesupallossas, herra saa ny oikein valita ;)
Linnunradalla mitää happee tartte.
Kurjetkin kun tosta suolta lähtee, ni ne nousee niin korkeelle ettei siellä olekkaan happee, oothan sä varmaan nähny...
Jostain kuuluu kurjenhuuto muttei lintuja näy missään ja sit kun on aikansa niitä silmillään ettiny, ni huomaa että ne menee niin korkeella ettei meinaa oikein erottaa, sillon ne on menossa sinne linnunradalle, tai tulossa sieltä.
Syksyllä ne lä'htee ratahommiin ja keväällä nälkäsinä palailee...
Nii-i, että kyllä nää hommat tiedteään.
Joko panit kessunsiemenet itään?..entäs lap....khöh... - Luotain-56
hat.sep.sut kirjoitti:
ettäs kehtaat
*lämäsee tiskirätillä pitkin korvia*
Ja napakaira sulla on outokummussas, tai pesupallossas, herra saa ny oikein valita ;)
Linnunradalla mitää happee tartte.
Kurjetkin kun tosta suolta lähtee, ni ne nousee niin korkeelle ettei siellä olekkaan happee, oothan sä varmaan nähny...
Jostain kuuluu kurjenhuuto muttei lintuja näy missään ja sit kun on aikansa niitä silmillään ettiny, ni huomaa että ne menee niin korkeella ettei meinaa oikein erottaa, sillon ne on menossa sinne linnunradalle, tai tulossa sieltä.
Syksyllä ne lä'htee ratahommiin ja keväällä nälkäsinä palailee...
Nii-i, että kyllä nää hommat tiedteään.
Joko panit kessunsiemenet itään?..entäs lap....khöh...ja laitinkin ne kessunsiemenet länteen!Nyt ei pääse halla tekemään tekosiaan kun erehtyy ilmansuunnista.Ja mitähän ne mun lapaset tähän asiaan mitenkään liittyy?Toi sun köhäsi kuulostaa aika huolestuttavalta.Ettet vaan ole saanut mitään pasiliskoja kun olet kuikuillut kurkien muuttotouhuja?Ei ne muuten mihinkään etelään mene talveksi vaan Ahvenanmaalle!Kyllä mä olen lintukirjani lukenut niin että turha yrittää mua hämätä.Tipautas taas ittesi tuolilta...
- hat.sep.sut
Luotain-56 kirjoitti:
ja laitinkin ne kessunsiemenet länteen!Nyt ei pääse halla tekemään tekosiaan kun erehtyy ilmansuunnista.Ja mitähän ne mun lapaset tähän asiaan mitenkään liittyy?Toi sun köhäsi kuulostaa aika huolestuttavalta.Ettet vaan ole saanut mitään pasiliskoja kun olet kuikuillut kurkien muuttotouhuja?Ei ne muuten mihinkään etelään mene talveksi vaan Ahvenanmaalle!Kyllä mä olen lintukirjani lukenut niin että turha yrittää mua hämätä.Tipautas taas ittesi tuolilta...
tullee mieleen muuan työkaveri aikoinaan.Tuli aamulla vahingonilosena töihin ja kun kysyttiin, että mitä virnuilet, niin sano.
Että potunkaalet jäi niin mataliksi kuivan kesän tähen, että joutupa pakkanenkin panemaan viime yönä polvillaan ...
Sama meis sanos, että on oikein koirille, että luut on kovia.
Mitä siitä olet mieltä.
Lapaset kun vedetään käteen, nii se on tumputtamista...oon kuullu sanottavan? - Luotain-56
hat.sep.sut kirjoitti:
tullee mieleen muuan työkaveri aikoinaan.Tuli aamulla vahingonilosena töihin ja kun kysyttiin, että mitä virnuilet, niin sano.
Että potunkaalet jäi niin mataliksi kuivan kesän tähen, että joutupa pakkanenkin panemaan viime yönä polvillaan ...
Sama meis sanos, että on oikein koirille, että luut on kovia.
Mitä siitä olet mieltä.
Lapaset kun vedetään käteen, nii se on tumputtamista...oon kuullu sanottavan?Mä luulen että se on ihan sun keksimäsi provokaatio.Olet sä sen verran sitkeä mummo!Eikä kyllä kannattaisi kettuilla näin Isänpäivän aattona...Meillä miehillä on omat odotukset huomisesta.Mutta päähän ottaa kun ei enää saa Kalle Päätalon uutta kirjaa lahjaksi!Se jotenkin latistaa tämän miehisyyden ylistys-päivän ja jotakin puuttuu koko hommasta.Ja jos ne lapaset otetaan pois niin se on sitten sitä pamputtamista!
- hat.sep.sut
Luotain-56 kirjoitti:
Mä luulen että se on ihan sun keksimäsi provokaatio.Olet sä sen verran sitkeä mummo!Eikä kyllä kannattaisi kettuilla näin Isänpäivän aattona...Meillä miehillä on omat odotukset huomisesta.Mutta päähän ottaa kun ei enää saa Kalle Päätalon uutta kirjaa lahjaksi!Se jotenkin latistaa tämän miehisyyden ylistys-päivän ja jotakin puuttuu koko hommasta.Ja jos ne lapaset otetaan pois niin se on sitten sitä pamputtamista!
mokomakin lökäpöksy.
Ja nyt alat kyllä nauttia siitä suurhetkestäs.
Mee ny jo katseleen vaimomummukkaa kostein silmin ja kieli pitkällä, kerjäät nätisti siinä sängynlaidalla ja mä toivon, ettei vaimos leiki kuolluta...Tsadaa täs se tulee
HYVÄÄ ISÄINPÄIVÄÄ!!!!!!
Siis isäin...kun tuntu olevan niitä purkauksia ja kivekset hukassa...örhmm... - Luotain-56
hat.sep.sut kirjoitti:
mokomakin lökäpöksy.
Ja nyt alat kyllä nauttia siitä suurhetkestäs.
Mee ny jo katseleen vaimomummukkaa kostein silmin ja kieli pitkällä, kerjäät nätisti siinä sängynlaidalla ja mä toivon, ettei vaimos leiki kuolluta...Tsadaa täs se tulee
HYVÄÄ ISÄINPÄIVÄÄ!!!!!!
Siis isäin...kun tuntu olevan niitä purkauksia ja kivekset hukassa...örhmm...Yhtä kylmä ja kova...Vitsi!Vitsi!-Sua kuitenkin harmittaa niin mahdottomasti kun mulla on huomenna Juhlat.Ja eiköhän vaimonkin kanssa päästä yhteisymmärrykseen!Jos ei sängyssä pysty keskenään nauramaan niin ei silloin paljon ruokapöydässäkään hymyilytä...Kiitokset keskustelusta vaikka meinasin jo jäädä toiseksi.Ei teille naisille puhumalla pärjää...Vaikka kivekset olisivat kuin nippu uusia perunoita housunkauluksella!
- hat.sep.sut
Luotain-56 kirjoitti:
Yhtä kylmä ja kova...Vitsi!Vitsi!-Sua kuitenkin harmittaa niin mahdottomasti kun mulla on huomenna Juhlat.Ja eiköhän vaimonkin kanssa päästä yhteisymmärrykseen!Jos ei sängyssä pysty keskenään nauramaan niin ei silloin paljon ruokapöydässäkään hymyilytä...Kiitokset keskustelusta vaikka meinasin jo jäädä toiseksi.Ei teille naisille puhumalla pärjää...Vaikka kivekset olisivat kuin nippu uusia perunoita housunkauluksella!
pohtia syntyjä syviä ;))
Katsellaas taas joskus joku mehevä aihe ;)
Ja mää ny sinne akkas viereen...pottunippus kanssa ;)) enneku se listii naatit...
8=) - Luotain-56
hat.sep.sut kirjoitti:
pohtia syntyjä syviä ;))
Katsellaas taas joskus joku mehevä aihe ;)
Ja mää ny sinne akkas viereen...pottunippus kanssa ;)) enneku se listii naatit...
8=):-) Hyvää Ötyä!
- ...
Ei kuninkaillakaan aina mene oikein lujaa:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010111312689456_vi.shtml
=DW=- Luotain-56
Syrjähypyt sattuvat ilkeästi polviniveliin ja kun on päässyt sisäruokintaan niin eihän tätä nyt mihinkään vaihtaisi.Vaihtamalla ei parane kuin auto ja alushousut.Tai jotain...
- 222+4343
Ja se isyyskin kannattaa aina varmistaa
- Luotain-56
Kuningas vai omien lasteni isä?Sehän on aivan sama kenen lapsia kasvattaa.Pääasia on siinä että rakastaa heitä koko sielultaan ja tekee parhaansa,että ansaitsee heidän arvostuksensa.Kyllähän mä olen kiintynyt meidän kissoihinkin vaikka ne tuskin on vaimon synnyttämiä!Luulisin ainakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009