Hei, mitä ajatuksia herättää,

7+17

kun kuulette Tyynen ja Martan esityksen, jossa lauletaan kuumista aalloista. Minä ärsyynnyn. Taas pannaan halvalla ja väheksytään naista oikein olan takaa. Se, että sen tekee vielä samaa sukupuolta olevat on minusta tosi mautonta huumoria. Ei sitte laulun tekijöille ole tullut mieleen, että tässä vaiheessa elävälle naiselle vaihdevuodet on useasti rankat ja vitsit vähissä.

Junnu Vainon laulu miehestä, jolla ei pelaa enää mikään esitetään vakavassa mielessä, siinä ei vitsailla asialla joka varmasti monelle miehelle on arka paikka. Potenssiin kuitenkin on jo lääke keksitty. Vaihdevuosiin voi joku lääke tuurilla tepsiä.

31

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxxyyy

Höpö höpö. Vainion laulu on huumoria. Taitaa olla niin että vain mies kestää huumoria itsestään.

• Eiks ne Tyyne ja Martta ole jotain 70-vuotiaita kalkkunoita. Mä olen nähnyt ne kerran tai pari TV:ssä ja siitä on aika kauan. Ainakin silloin niiden sählääminen ja olemus olivat niin kaukana todellisuudesta, ettei se vihoittanut tai edes naurattanut. Nehän oli ihan hirveitä ja vaatteetkin olivat ihan karmeita. Huolestuttaa vaan, miten nekin hahmot vaikuttavat mielikuvaan ikääntyvistä naisista ja meidän henkisestä ja fyysisestä kapasiteetista esimerkiksi työmarkkinoilla. Jos vielä eläkeikää nostetaan, niin meidäthän passitetaan muuvaara-liikennemerkeiksi ja yleisten vessojen vahtimestareiksi.

• T & M FANI

Koomikkopari Tarja Jykylä ja Minna Mänty-Sorvari, jotka ovat Tyyne ja Martta, ovat molemmat ALLE 60v. ei ei vielä mitään ikäloppuja kalkkunoita!!! JA HEIDÄN KOKO LEVYNSÄ ON LOISTAVA!!!

• T & M FANI kirjoitti:

Koomikkopari Tarja Jykylä ja Minna Mänty-Sorvari, jotka ovat Tyyne ja Martta, ovat molemmat ALLE 60v. ei ei vielä mitään ikäloppuja kalkkunoita!!! JA HEIDÄN KOKO LEVYNSÄ ON LOISTAVA!!!

Sori! Älä hermostu!

Mä olen nähnyt heidän esityksensä kauan sitten, enkä muistanut sen yksityiskohtia. Hyvä näyttelijä pääsee irti omasta itsestään ja luo katsojalle illuusion jostain muusta. Ehkä ne mainitsemasi näyttelijät ovat hyviä, en tiedä. Minulle heidän esityksensä loi illuusion karseista about 70-vuotiaista kalkkunoista ja 1970-luvusta. Ei ehkä just se, mitä esityksellä tavoiteltiin.

"JA HEIDÄN KOKO LEVYNSÄ ON LOISTAVA!!! "

No, makuasioita. Niistä on turha kinastella. Itse pidän vähän toisenlaisesta.

• en pidä

ei juuri kukaan yli viiskymppinen nainen pukeudu sellaisiin vaatteisiin kuin Tyyne ja Martta, kretonkimekkoa käyttivät mummot kymmeniä vuosia sitten. Hatuista, villasukista ja aamutossuista puhumattakaan.
      Typerä pari.

• --------

en ole kertaakaan nähnyt saati kuullut heitä.

• tässä tulevat

• aamatkuullot
        tässä tulevat kirjoitti:

ja kerro sitten mitä mieltä olet.
        http://www.youtube.com/watch?v=bU1eglhU6cA

Antaapa tyttöjen laalaa. Onhan Jope iät ja ajat höpsinyt miehistä. Minä en ainakaan ole niin heikkohermoinen, että tästä nokkaani herneen vetäisin. :))

• En ole kuullut kyseistä laulua mutta tuskin se herättäisi mitään sen kummempia reaktioita. Tässä keskusteltiin joku aika sitten X:n pienestä leikkauksesta tyttären kanssa, tuli vain mieleen ja taisin sanoa ääneenkin, että miehet kuolis jos ne synnyttäis.
      Niin minä laitan tuollaiset huumorit omaan kategoriaansa ja olen ärsyyntymättä. Olen nainen ja kestän kaiken mikä on naiselle luonnostaan luotu, vaihdevuodet eivät ole vaikeimasta päästä suinkaan.

• omaavana minnuu onnetonta vaan nauratti :) Sehän on niin ylilyövä esitys, ettei tuosta osaa nokkiinsa ottaa eikä ees ärsyyntyä.
      Eikä Junnun Kaamasen tie- kappale ole varmana tehty vakavalla otteella, kyllä siinä yhtälailla irvaillaan miesten vaivoista kuin Kuumissa aalloissa naisten vaivoista.

• henrjii

leipomista tai jotain

• henrjii

• Marja Piiras
        henrjii kirjoitti:

makiaksi http://www.youtube.com/watch?v=iEYU4vBLSxE

Mistäköhän johtuu, että miehet osaavat esittää naisia hauskemmin kuin naiset itse. Ton vois ottaa jumppavideoks keittiöön joskus, kun vähän maistissa kokkailee

• stellabella.-

onhan se esitys huumoriksi tarkoitettu, mutta mä en jaksa kuunnella sitä määkimistä ja jäkätystä.
      Ehkä biisi olisi hauskempi, jos se esitettäisiin hieman toisella tavalla.

Vaihdevuosista saisi varmaan ihan hersyvääkin huumoria aikaseksi, materiaalia kyllä riittää. :)

• Riittäis juttua ,sen verran oon niitten takia paleltunut.

• stellabella.-
        koti-kiusattu kirjoitti:

Riittäis juttua ,sen verran oon niitten takia paleltunut.

Eikös emännän kuumat aallot pidä koko huushollia lämpöisenä? Hehkua riittää naapuriinkin, ainakin äänenkäyttö on sallittua...
        Itselläni on tapana neuvotella ristiriitatilanteissa hieman kovaäänisesti... sattuuhan sitä. :D

(älä poloinen palele)

• huumoria kai?

Eihän useimmat naiset/ihmiset tolla tavalla puhu tai laula. Vanhoissa suomifilmeissä olen kuullut jollain naisnäyttelijällä tommosta ääntä. Muutama kymmenen vuotta ne akat olis olleet osuvia hahmoja. Ei enää. Kai ne on jotain naispuolisia turhapuroja.

• stellabella.- kirjoitti:

Eikös emännän kuumat aallot pidä koko huushollia lämpöisenä? Hehkua riittää naapuriinkin, ainakin äänenkäyttö on sallittua...
        Itselläni on tapana neuvotella ristiriitatilanteissa hieman kovaäänisesti... sattuuhan sitä. :D

(älä poloinen palele)

Kun yöllä se peitto on päällä ja pois,muutaman kerran tunnissa.
        Vaimolla on se peitonheitto käsi melkosen vahva ,kiekko lentäs 60m vaivatta jos kokeilis.

• stellabella.-
        huumoria kai? kirjoitti:

Eihän useimmat naiset/ihmiset tolla tavalla puhu tai laula. Vanhoissa suomifilmeissä olen kuullut jollain naisnäyttelijällä tommosta ääntä. Muutama kymmenen vuotta ne akat olis olleet osuvia hahmoja. Ei enää. Kai ne on jotain naispuolisia turhapuroja.

olen samaa mieltä, ettei tuossa melusaasteessa ole oikeata huumoria, esitystapaa pitäisi muuttaa, niin siitä saisi hersyvämmän ja hauskan.

Noh, makunsa kullakin, mulla vaan ei korvat kestä kovin pitkään kuunnella.

• stellabella.-
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kun yöllä se peitto on päällä ja pois,muutaman kerran tunnissa.
        Vaimolla on se peitonheitto käsi melkosen vahva ,kiekko lentäs 60m vaivatta jos kokeilis.

Olen vihreä kateudesta vaimosi napakalle ranneliikkeelle ja heittokädelle. Peitonheitto on taitolaji. :)

Teillä kotona taitaa olla jatkuvasti suurta urheilujuhlan tuntua.

• stellabella.- kirjoitti:

Olen vihreä kateudesta vaimosi napakalle ranneliikkeelle ja heittokädelle. Peitonheitto on taitolaji. :)

Teillä kotona taitaa olla jatkuvasti suurta urheilujuhlan tuntua.

Laulun mahdin tunnemme,täs on ryhmä joka on mun mielestä kaik huumorin mestareita.
        http://www.youtube.com/watch?v=_nWOJ937d7w&feature=related

• stellabella.-

• kilinkalinkukka
        koti-kiusattu kirjoitti:

Riittäis juttua ,sen verran oon niitten takia paleltunut.

olisi mennä soutuvenheellä Kiinaan kuumilla aalloilla. Tai vaikkapa keskialloilla.

Ei haittaisi vaikka eno putoisi veneestä. Ei ainakaan kalu vippaisi.

• kilinkalinkukka kirjoitti:

olisi mennä soutuvenheellä Kiinaan kuumilla aalloilla. Tai vaikkapa keskialloilla.

Ei haittaisi vaikka eno putoisi veneestä. Ei ainakaan kalu vippaisi.

kerran soutanu kiinaan ,olitko kyyrissä.

• Mua se alussa nauratti, mutta kun on kuunnellut muutaman kerran niin pikemmin kyllästyttää.

Ei naisia kukaan pysty pistämään halvalla sen enempaa kun miehiäkään.
      Se on omassa päässä jos siltä tuntuu.
      Joka vaiheessa elävälle riittää rankkoja asioita, ihmisille yleensä.
      Mistään ei vois keskustella eikä heittää huumoria jos tollalailla alkaa ajattelemaan.
      Ei kannata ottaa itteensä niin kauhean vakavasti.

• 9+9

"Vaihdevuosiin voi joku lääke tuurilla tepsiä."
      Lääkäriltä kyllä saa reseptin lääkkeisiin, niin halutessaan. Ei nykypäivänä enää tarvitse noita oireita kärsiä jos ei halua. Itse jouduin turvautumaan lääkitykseen jo vähän yli nelikymppisenä jouduttuani leikkaukseen jossa poistettiin sekä kohtu että munasarjat. Lääkitys oli kyllä niin hyvä että kertaakaan ei mitään oireita tullut ja vointini oli loistava. Miksi kärsiä turhaan kun apua on saatavilla!

Ei minua ainakaan ole ärsyttänyt, päinvastoin naurattanut heidän levynsä.

• Tulee siitä kuumat aallot kappaleesta mieleen joku vanha paremmin tehty kappale paremmilla sanoilla. Varsinkin kun ei miehenä edes tiedä mistään kuumista aalloista.
      En omista kyseistä levyä, vaan sen toi yksi tuttavani lainaksi pyytämättä.
      Ehkä pitää vaan kuunnella "vanhoja poikia viiksekkäitä". :D

• älä ole naurettava

tää kappalehan on hyvä.

Totta joka sana.

• Heikunkeikku

Tyynen ja Martan lauleloista en tiedä hölökäsen pölökäystä. Keitä he ovat? Kaiketi teeveestä tuttuja naamoja.
      Minulla ei ole televisiota ja niinpä jään monen monituista kertaa paitsi kaikenlaisista jutuista.
      Yritän olla masentumatta siitä.

Kuumista aalloista, näin yhtäkkiä, tulee mieleen joulut Kanarialla. Ai jee, ai jee, aijee....
      Ihanan ihastuttavaa oli muljauttaa ittensä aaltojen syleilyyn. Kun lapset olivat pieniä, niin heidän
      "siivellään" sain leikkiä aalloilla Räpylät ketaroitten jatkeena ja liikuskelin kuumilla aalloilla vähäkö
      sukkelaan. Yksi syy sukkeluuteeni oli myös se, että olen horoskoopiltani Kala ja näinollen olen
      hyvä lillumaan kaikissa liemissä. Sopisin myös keittoihin.:)

Junnu Vainion laulun sentäs tiedän, että ei tässä mitään tosi-torveloita olla.
      Junnun laulu on sanoituksen osalta maan mainio. Sanat synkkaavat yhteen siihen malliin,
      että rupiaa suuvärkkiä naurattamaan.

Eipä muuta nyt tullu mieleen. Palajan asiaan, jos lisää ajatuksia herää.

• Jeeeeeeeeee ai miä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2188
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      1002
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe