on monta nimeä..
Onko sulla, lempinimi tai useampia?
Saa niitä mainitakin, jos haluaa ;)
Tässä ajattelin lähinnä live-elämää..
Hyvällä lapsella..
14
228
Vastaukset
Kyllä niitä on elämän varrella tullut vaikka kuinka monta.
Vanhin niistä on käytössä omien joukossa vieläkin, sen olen saanut jo ennen kuin on minut kastettu ja se jäi.
Ei kyllä viittaa oikeaan nimeeni ollenkaan.Sibone kirjoitti:
"Nuppu", ennen kastetta.. arvata kait saa, vaikken vastausta ootakaan ;)
Ehei ole lähelläkään.
Oikeastaan en edes tiedä mistä se on lähtenyt kun äiti joskus nauroi että oli jonkun hevosen nimi joskus:))
Ainoastaan kahdella naisella olen jossain nähnyt saman nimen ja olin erittäin hämmästynyt.
Enkä laita sitä tänne :)
oli sellainen jota onneksi ei kukaan enää käytä, aikuisena toinen, sillä nimellä sisaret joskus kutsuvat.
Ja täällä palstalla oli se yksi joka katosi nikinvaihdon yhteydessä.tosiaan, eihän esim. jossain ala-asteella annettu nimi oo itelle välttämättä mieluisa.
Mun teki pahaa joskus kouluaikoina, kun yhtä tyttöä sanottiin, mottipääksi, varmaan ihan vain hänen hiustyylinsä vuoks..:/
Enpäs tiedäkään sun entistä nickiä :)Sibone kirjoitti:
tosiaan, eihän esim. jossain ala-asteella annettu nimi oo itelle välttämättä mieluisa.
Mun teki pahaa joskus kouluaikoina, kun yhtä tyttöä sanottiin, mottipääksi, varmaan ihan vain hänen hiustyylinsä vuoks..:/
Enpäs tiedäkään sun entistä nickiä :)sen tietää, on siitä kirjoitteluakin ollut, ehkä sinä olet ainoa tietämätön. :)
Joku hommasi sen jäähylle viime jouluna ja vasta nyt pääsi pois, kun profiilit uusittiin, mutta minulla oli jo tämä uusi käytössä.
Mottipää on kyllä aika ikävä lempinimi, ei minulla noin paha ollut.Anceli kirjoitti:
sen tietää, on siitä kirjoitteluakin ollut, ehkä sinä olet ainoa tietämätön. :)
Joku hommasi sen jäähylle viime jouluna ja vasta nyt pääsi pois, kun profiilit uusittiin, mutta minulla oli jo tämä uusi käytössä.
Mottipää on kyllä aika ikävä lempinimi, ei minulla noin paha ollut.mää oon ihan "pihalla".. mut sehän on entinen nicki.
Tuli mieleen, että itellä oli sukunimestä väännetty nimi, siis koulussa. Sitä käytti vaan yksi tyttö (kovaääninen ;) En tykänny silloin, myöhemmin, samasta likasta tuli hyvä kaveri.
niitä muutama ollu. Pari veljeeni sanoo miuta edelleen nimestäni taivutetulla nimellä, äiti sano miuta, ku olin pieni aina papupadaksi..:)))) Joo, meinas unohtua, meil töissä yks työkaveri kutsuu miuta kans vähän eri tavalla taivutellulla nimellä, mitä veljeni, ja se on sellanen mukavampi, et myös lämminhenkisempi nimitys, vaikkei se toienkaan oo mikään paha:))))
Yleensä kuitenki miuta kutsutaan ihan sillä oikealla nimellä.:)))))kiva alkaa arvailla, mutta se ei 'kuulu pelin henkeen' ;)
Toisaalta, eihän kenenkään mitään tarvi tunnustaa..
Aiemmin jo, kun katoin sun nickiä, luin sen lopusta alkuun, ja kävi mielessä viittaako se johkin ;))Sibone kirjoitti:
kiva alkaa arvailla, mutta se ei 'kuulu pelin henkeen' ;)
Toisaalta, eihän kenenkään mitään tarvi tunnustaa..
Aiemmin jo, kun katoin sun nickiä, luin sen lopusta alkuun, ja kävi mielessä viittaako se johkin ;))siel käit, vai siin vanhassa? Jos käit täs uudessa, olisit toki puumerkkis jättäny:)))))
sasus kirjoitti:
siel käit, vai siin vanhassa? Jos käit täs uudessa, olisit toki puumerkkis jättäny:)))))
ihan tätä nikkiä, joka tässäkin nähtävillä s...s ;)
Sibone kirjoitti:
ihan tätä nikkiä, joka tässäkin nähtävillä s...s ;)
Ei sil ainakaa tarkotuksella oo mitään tarkoitusta:)))))
- hat.sep.sut
kymmenkunta ;)
Se jolla kaikki tuntee syntymäkaupungissa, se jolla tunntaan nuoruusvuosina, se jolla tunnetaan harrastepiireissä...tai hetko, niitäkin on muutama...ne joilla kaverit nimittää nytkin ;)
On niitä ,))
ja kaikki on rakkaudella annettuja, taidan olla aikas .....blessed ;)kyllä sanoo ;)
Ja sitte sulla kuitennii on varmaan se kasteessa saatu nimikin vielä.. tallella.. muistissa ?)
Vai pitääkö passista tarkistaa ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979