Älkää äänestäkö ensi kevään eduskuntavaaleissa persuja vaan Piraattipuoluetta,jotta voisimme saada tulevaisuudessa jopa halvempaa leipää.Rikkaat monopolikapitalistit hirteen saatana.
Piraattipuolue voittaa eduskuntavaalit !
19
472
Vastaukset
- Piraattiko
Voiko netistä nykyään jo imuroida ilmaista leipää?
- d
Onneksi Kiina ja Venäjä ovat Piraattipuolueen esikuvia,koska siellä vain valtio voi omistaa monopolit,
eikä ulkomaalaiset voi omistaa maata eli riistää luonnonvaroja eikä kansaa.Sen takia Venäjällä ja
Kiinassa ei ole edes pikkuporvarillista pakolaisongelmaa.
- Kaikensorttisia
pikku rikollisuuspuolueita niitä propagoi vaalien alla.
Parasta olisi pistää pystyyn harvennustalkoot.- Persraisk
Onhan olemassa myös Raiskaajien puolue. Persujen vaalityön vetäjähän on saanut tuomion "lievästä" raiskauksesta.
- kaikkia vatipäitä
Kerroppas valopää kuka tekee sulle musiikkia ja elokuvia, kun kukaan ei maksa niistä enää mitään? Hammaskeijuko?
- hyvä kysymys
ja tuottajien leipää. Kysymyksesi oli ERITTÄIN aiheellinen.
- 27
Silloin palataan siihen malliin mistä kaupallinen musisoini on alkanutkin eli tilaustöihim/sävellyksiin ja live esiintymisiin. Yltiö kapitalismi on vain pervertoinut TÄMÄNKIN taiteen alan rahanteko koneeksi. Kiitos moraalittomat yltiö kapitalismin maailma on niin paskassa jamassa kuin se on.
- 33
Kaikki kaupallinen musiikki ja elokuvat ovat paskaa. Ne olivat sitä jo 70-luvulla ja ne ovat sitä edelleenkin.
Taiteilija, joka tekee taidetta ainoastaan rahan vuoksi, on väärällä alalla ja saisi mennä oikeisiin töihin. - riina4234h
33 kirjoitti:
Kaikki kaupallinen musiikki ja elokuvat ovat paskaa. Ne olivat sitä jo 70-luvulla ja ne ovat sitä edelleenkin.
Taiteilija, joka tekee taidetta ainoastaan rahan vuoksi, on väärällä alalla ja saisi mennä oikeisiin töihin.Toivottavasti sovellat myös itse omaa neuvoasi, vai saatko kenties palkkaa tekemästäsi työstä?
- ääliökös se siellä
taidat olla.
- tutustu tarkemmin
http://www.piraattipuolue.fi/
http://2011.piraattivaalit.fi/
. . . . . . . . . - Chuck Norris
Enpä taida äänestää, Suomessa lienee tällä hetkellä tärkeämpiäkin kysymyksiä kuin laiton lataaminen...
Halvempaa leipää?
Mitä helvettiä se edes tarkoittaa. - 26
Muutama valistunut hyperkapitalisti/porvari on parempi kuin vaeltaja muurhaislauma ahneita ja typeriä pikkuporvrillisiä paskoja. Harva nousee katuojasta marmorisaleihin yhden eliniän aikana ja kykenee sopeutumaan muutokseen. Isot porvarit olkoon rauhassa, mutta välimallin miehet pitää eliminoida. Yhteiskunrakenne yksinkertaistuu kun porvaristo minimoidaan. Jumala-johtaja-tasavertainen kansa on hyvä järjestys.
---
Google-mainokset (www.suomi24.fi)
Oletko ehdokas vaaleissa?
Älä hukkaa aikaasi harjoitteluun. Ota helppo starttipaketti meiltä!
www.epromo.fi
--- - Politiikan trolli
Tää on jännä puolue. Pahimmat komut oli alunperin vallankumousjohtajia ilman mitään sivistystä, Häh?
- entinen.vihrea
Olen aikaisemmin äänestänyt vihreitä, mutta nyt olen kovasti pohtinut maailmankatsomustani ja tarkastellut erilaisia keskustelupalstoja. Nykyinen meininki ei voi jatkua!
Nähdäkseni puolueenne suurin heikkous on se, että teillä ei ole nuivaa maahanmuuttopolitiikkaa. Mielestäni maahanmuutto on maamme suurin ongelma. Vaikka piratismi on ongelma, ei nähdäkseni ole lainkaan tarpeen puuttua Somalian tapahtumiin suomalaisten veronmaksajien rahoilla. Korjatkoot somalit ongelmansa omilla rahoillaan, korjataan me suomalaiset Suomen ongelmat omillamme!
Miten aiotte rajoittaa maahanmuuttoa? Toisaalta kysymykseni on retorinen, sillä itse olen päättänyt äänestää perussuomalaisia, koska näillä on parhaat mahdollisuudet lopettaa maahanmuutto Suomeen. - WTT
Edellinen kirjoittaja kirjoitti hyvin, maahanmuutto on paha ongelma Suomessa ja muissa Länsimaissa. Islam voimistuu maassamme ja muuallakin. Perussuomalaisten äänestäminen on O.K. Piraattiliike on ottamassa itsekkäästi ilmaiseksi muiden tekemän musiikin jne maksamatta tekijälle; olisi oikein, että hyvän musiikin tekijälle myös maksetaan.
Piraattipuolue tulee olemaan syksyn kunnallisvaalien voittaja. Näin kävi myös Saksassa.
http://www.taloussanomat.fi/informaatioteknologia/2012/05/09/kohta-voidaan-nahda-piraattijytky/201229007/12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707