oot työhön, jota teet.. vaikka asteikolla 0-10?
Jos joku vastaa, voi tulla pelkkiä numeroitakin ;)
Tai voi kertoa enemmänkin, ja onko se oikeasti niin tärkeä osa ihmisen elämää, kuin usein väitetään..
Kuins tyytyväinen
54
543
Vastaukset
- xxxyyy
No olkoon joku 7, aion jatkaa vaikka eroonkin pääsisin.
- xxxyyy
Sibone kirjoitti:
motiivina?
..kysyähän aina saa..?)Jaaaaaaa, motiivi, no, jos porukka tykkää että jatkan niin ei sitä viitsi kokonaan jättää, puolittaminen riittää siihen ettei se rasita liikaa.
xxxyyy kirjoitti:
Jaaaaaaa, motiivi, no, jos porukka tykkää että jatkan niin ei sitä viitsi kokonaan jättää, puolittaminen riittää siihen ettei se rasita liikaa.
vaikuttaa hyvältä ratkaisulta, jos siihen ois jo mahdollisuus.
Porukka tykkää hmmm. vaatimattomuus komistaa/kaunistaa.
Nyt en oo ihan satavarma ootko yö..jokin lintu ;)- xxxyyy
Sibone kirjoitti:
vaikuttaa hyvältä ratkaisulta, jos siihen ois jo mahdollisuus.
Porukka tykkää hmmm. vaatimattomuus komistaa/kaunistaa.
Nyt en oo ihan satavarma ootko yö..jokin lintu ;)Kyllä mää luulen että ne on tajunneet mun heikon kohdan eli että pienellä imartelulla se tekee edelleen kaikkien hommat...
Mutta mikäs tuossa, oma valinta, ja oikeasti porukassa on hyvä henki, ei tee mieli häipyä kokonaan vielä.
Ja yöhön tässä kohta taas menossa ;-))
- mitäkä mies
Mä olen ollut suunnilleen kymmene vuotta samassa työssä,tai oikeastaan samassa kohteessa.Rutiinilla menee päivät.Kiitosta ammattitaidosta tulee tasaiseen tahtiin ja se pitää mielen virkeänä.En viitsi ammattinimikettä laittaa,mutta ihan tavallinen työläinen olen,joka painaa joskus hyvinkin pitkää päivää.Tänään yhteistyö kumppani ylisti työn sujuvuutta,ojentaen pullon kosken korvaa..No en kieltäytynyt,vaan kiitin,vaikka voisin hyvin kaataa sen lavuaarista alas,kun en pidä sen mausta..
En itse ole tätä mieltä,mutta kolleegat ovat sanoneet minun olevan alallani maan parhaimistoa..eikä se niin ihmeellistä ole jos on kolme kymmentä vuotta tehnyt samaa työtä.
tyytyväisyys työhön...jaa..sanosin 7kan pintaan..Menettelee eläke päiville asti:)sellanen kuva, ettei palautteen saaminen ole itsestäänselvyys!
Joskus sitä toivois saavansa ees kielteistä ;)
Eikös se Russian limu peitä kossun maun aikas hyvin..- mitäkä mies
Sibone kirjoitti:
sellanen kuva, ettei palautteen saaminen ole itsestäänselvyys!
Joskus sitä toivois saavansa ees kielteistä ;)
Eikös se Russian limu peitä kossun maun aikas hyvin..siihen pitää kaataa kun tuli nuorena kai liikaa juotua taskulämmintä kossua.Saattaa olla että se on kaapissa aika pitkään,mutta voihan sitä tarjota vieraille..
viitonen ja toisena päivänä kahdeksan ja puoli. Joskus kymppi.
- mitäkä mies
Sibone kirjoitti:
vastaisin samantapaisesti.. :)
Miten voi vaihdella tyytyväisyys noin paljon...??
Sibone kirjoitti:
vastaisin samantapaisesti.. :)
ole samanlaisia, joskus ketuttaa vain vähän ja joskus taas ihan perk.....ti.
Riippuu siitä miten hoidettava käyttäytyy, minähän olen aina viileän rauhallinen kuin jääkuutio. Nyt tuli narrattua, mutta haitanneeko tuo mittään =))mitäkä mies kirjoitti:
vastasin, lue se ;)))
Mitä sulle muuta kuuluu, ootko muuten haudankaivaja? Kohta tarvittais, kissalle.mitäkä mies kirjoitti:
ensinnäkin kiitos otsikon kohteliaisuudesta, joka ei kovin ansaittu :)
Itessään työ ei kovin vaihtelevaa, se on mieliala, aika usein tekee töitä yksin, tai sitte työkavereiden mieliala.. Vuorotyössä myös miten itessään vuorot vaikuttaa..Sibone kirjoitti:
ensinnäkin kiitos otsikon kohteliaisuudesta, joka ei kovin ansaittu :)
Itessään työ ei kovin vaihtelevaa, se on mieliala, aika usein tekee töitä yksin, tai sitte työkavereiden mieliala.. Vuorotyössä myös miten itessään vuorot vaikuttaa..kun mie en huomannut koko otsikkoa ;((
Ei ole kehumista tässäkään naamassa.Anceli kirjoitti:
kun mie en huomannut koko otsikkoa ;((
Ei ole kehumista tässäkään naamassa.Sitä vaan miehet huomattiin ;))
Sibone kirjoitti:
Sitä vaan miehet huomattiin ;))
kun joku sanoo kaunokaiseksi, niin MIE EN HUOMAAAAAA ;(((
Anceli kirjoitti:
kun joku sanoo kaunokaiseksi, niin MIE EN HUOMAAAAAA ;(((
päinvastoin.. kuulet sitä niin, että oot jo turtunut ;)
Sibone kirjoitti:
päinvastoin.. kuulet sitä niin, että oot jo turtunut ;)
tänäänkään ei kukaan muu ole kutsunut :)
- mitäkä mies
Anceli kirjoitti:
tänäänkään ei kukaan muu ole kutsunut :)
Nyt tyttäret hyppyskät naulaan:) Vaatimattomuus kaunistaa..Ei tämä jää viimeisxi kertaa kun kutsun kauniimman sukupuolen edustajia kaunokaiseksi.Ei ole helppoa palvelu ala..Tidän..
mitäkä mies kirjoitti:
Nyt tyttäret hyppyskät naulaan:) Vaatimattomuus kaunistaa..Ei tämä jää viimeisxi kertaa kun kutsun kauniimman sukupuolen edustajia kaunokaiseksi.Ei ole helppoa palvelu ala..Tidän..
etenkään silloin, kun ketuttaa ja vähän sapettaakin.
Sovitaan että pidät mielialamme korkealla kutsumalla meitä kaunokaisiksi vähintään kerran viikossa.
Ellei se tuota kohtuutonta haittaa :)
Mites se haudankaivuu?- mitäkä mies
Anceli kirjoitti:
etenkään silloin, kun ketuttaa ja vähän sapettaakin.
Sovitaan että pidät mielialamme korkealla kutsumalla meitä kaunokaisiksi vähintään kerran viikossa.
Ellei se tuota kohtuutonta haittaa :)
Mites se haudankaivuu?Ei minulta onnistu talvella,mutta suhteita on..Moneko tonnin telakaivurin lähetän? olisko 20t sopiva:) Sopii että heitän totuuden aina kun käyn täällä.Nykyään ei ole tullut kommentoitua,vaikka olisin pikaa käynyt katsomassa.Ei oikein aiheet ole olleet kiihkeitä tunteita herättäviä:) Jos sun mirri voi odottaa kevättä,niin voin auttaa lapio hommissa.Sen voi pakastaa jos epäilee sen pilaantuvan:)
mitäkä mies kirjoitti:
Ei minulta onnistu talvella,mutta suhteita on..Moneko tonnin telakaivurin lähetän? olisko 20t sopiva:) Sopii että heitän totuuden aina kun käyn täällä.Nykyään ei ole tullut kommentoitua,vaikka olisin pikaa käynyt katsomassa.Ei oikein aiheet ole olleet kiihkeitä tunteita herättäviä:) Jos sun mirri voi odottaa kevättä,niin voin auttaa lapio hommissa.Sen voi pakastaa jos epäilee sen pilaantuvan:)
kaivan sen haudan itse, sillä maa ei todellakaan ole vielä jäässä, olen "tekstannut" ;))))
Lapio riittää, taidan pistää kisun tuonne koiran haudan päälle.
En laita mirriä pakkaseen, se on täynnä marjoja.
Paljon olen minäkin poissa palstalta ja tulevaisuudessa vielä enemmän, mittari on jo punaisella.- mitäkä mies
Anceli kirjoitti:
kaivan sen haudan itse, sillä maa ei todellakaan ole vielä jäässä, olen "tekstannut" ;))))
Lapio riittää, taidan pistää kisun tuonne koiran haudan päälle.
En laita mirriä pakkaseen, se on täynnä marjoja.
Paljon olen minäkin poissa palstalta ja tulevaisuudessa vielä enemmän, mittari on jo punaisella.maa jäässä ja kovasti,eikä pysty lapio enää..Jaa,vai on lämmöt tapissa.Minulla ei yksinkertaisesti millään riitä aikaa aina tänne.Näin kannattaa menetellä,sillä tulee rumaa jälkeä jos ede kerran kuopaisee kaivurilla ja saattaa siinä hauvan luut löytyä.
jeps,pistä mirri naan lepoon ja pidä hyvää huolta omasta mirristä kun kylmät tulee:))))Mun täytyy poistua.
Joten hei vain kaunokainen ja kerro muillekkin kaunokaisille terkkuja:)moikka.
Aikas paha, miullaki ku se vaihtelee, välil 7 sit voi nousta vaik 9:siin.:))
Miun töissä ku vaikuttaa käsiparit niin paljon, jos on vähin mahollinen määrä töissä, sillo kysytään pinnaa, mut sitten ku on tarpeellinen määrä, töissä on mukavampaa, ei tartte mennä niin kamalan kiirettä tahtia, eikä se tee rättiväsyks.
Minusta töissä käynti on aikas tärkee asia, moneltaki kantilta katsottuna:)))oikein ketuttaa, tuntuu, että sitä käy vaan sen pienen korvauksen vuoks, minkä saa..
Ne on niitä huonompia päiviä :)Sibone kirjoitti:
oikein ketuttaa, tuntuu, että sitä käy vaan sen pienen korvauksen vuoks, minkä saa..
Ne on niitä huonompia päiviä :)ketuttaa mie saan syyttää kyl väsymystä, jos on ollu vaik yks ilta ja kolme aamua, tai ilta aamu, ilta aamu, se on kaikkein väsyttävintä): No, ketuttaahan se kyl joskus muukin, ku väsymys, tää elämä ku ei aina oo ruusuilla tanssimista. Pitänee kyl totuuden nimissä miunki sanoa, et rahaaki tarvitaan:)))
sasus kirjoitti:
ketuttaa mie saan syyttää kyl väsymystä, jos on ollu vaik yks ilta ja kolme aamua, tai ilta aamu, ilta aamu, se on kaikkein väsyttävintä): No, ketuttaahan se kyl joskus muukin, ku väsymys, tää elämä ku ei aina oo ruusuilla tanssimista. Pitänee kyl totuuden nimissä miunki sanoa, et rahaaki tarvitaan:)))
hyvin levänneenä usein paljo parempi mieli, ja hyvä kunto vaikuttaa, siis jos ois ;))
Sibone kirjoitti:
hyvin levänneenä usein paljo parempi mieli, ja hyvä kunto vaikuttaa, siis jos ois ;))
aikas äkkiä, kun käy vain satunnaisesti lenkillä, ett väsymys iskee herkemmin. Silloin ku käy säännöllisesti on paljon enemmin positiivista energiaa:))))
- Putkivalo
Pienessä firmassa työ on monipuolista, mutta pomon voisin vaihtaa ;) Ja konttori sais olla paikassa missä näkisi vähän muitakin ihmisiä, joku sellainen toimistohotellin tapainen. Nyt on niin ihmisnälkä kun kotiin tulee, että joutuu netistä taistelemaan lasten kanssa.
Entäs Sibbe? Oletko sä tyytyväinen?olin melki unohtanu tuon lempinimen, kuin myös utel.. tai en mä mitään ollu sanomassa ;))
Tuossa Ancelille oon vastannu vaihtelevilla numeroilla myös.. eikä se pomokaan aina niin kivalta
vaikuta. Sitä vaan ajattelee, voisko jotenkin ite muuttaa käytöstään.
Tulisillan ketjussa oli juttua vapaudesta vähä eri merkityksessä, kyllä se työkin vaan omalla tavallaan kahlitsee.. mutta asenne ratkaisee ;))- Putkivalo
Sibone kirjoitti:
olin melki unohtanu tuon lempinimen, kuin myös utel.. tai en mä mitään ollu sanomassa ;))
Tuossa Ancelille oon vastannu vaihtelevilla numeroilla myös.. eikä se pomokaan aina niin kivalta
vaikuta. Sitä vaan ajattelee, voisko jotenkin ite muuttaa käytöstään.
Tulisillan ketjussa oli juttua vapaudesta vähä eri merkityksessä, kyllä se työkin vaan omalla tavallaan kahlitsee.. mutta asenne ratkaisee ;))sanomassa että kuinka mä olen niin uteloimaton :)))
Vakavasti työstä, teen melkein mitä vaan (ja olen tehnytkin) kunhan työkaverit ovat kivoja ja ilmapiiri mukava. Niin on yleensä ollutkin. Duunin voi tehdä niin, että keskittyy tekemään parhaansa, ja silloin kun onnistuu se myös palkitsee.
Nyt mun tilanne on juuri päinvastainen, ilmapiiri on välillä todella ahdistava, ja tulee tehtyä virheitä koska en pysty keskittymään. Ei kovin palkitsevaa :/
No tänään meni kyllä varmaan ihan 9:seen.
Tehdastyö jossa saa koneilla tehdä hommia.
Tänään ne koneet joilla olin pelas ihan hyvin, työkaveri joka oli samoilla koneilla oli ihan mukava.
Pomo kysyi teenkö ens viikonkin iltaa, (mielelläni).
Kymppiä ei voi antaa se menee jo liian hyväksi :))
Joka päivä ei todellakaan saa sekään paikka näin suuria numeroita.
Työ on tärkeetä, meneehän siinä kolmasosa päivästä, kurjaa jos joutuu tekemään työtä josta ei pidä.
Meillä on ihan kivoja ihmisiä siellä, useimmat.vaihtelee numerot vissiin enempi, mitä tuossa pari urosta vastannu..
Aika paljo ite kans koneiden "vallassa".. ja ne on parhaimmillaan tietty just silloin kun toimivat, onneksi enempi kuitenkin kun, kuin jos :)
- Mysteriet
Muistatkos vielä mitä työkseni teen ?
Oon tehny sitä 23 vuotta *ihmettelee mihin ne vuodet oikein ovat menneet* =)
Minulle työ (siis juuri tuo työ) on elämäntapa ja jaksan aina vaan innostua siitä uudestaan.
Se etten antanut puhdasta kymppiä, johtuu siitä kun viimeks mulla kastu jalat ja se on kauheeta :/että sulla oli parikin työtä, ainakin..
Siis muistin, vaikka tässä joku aika sitte oli ketjussa mainittuna :)
Vartija kuulostaa niin mielenkiintoiselta, että toivon ruohon olevan vihreämpää toisella puolen.. ja mikähän oiskaan kateuden väri ;))
- pitokokki
Palvelualalla ei päivät tosiaankaan ole minullakaan samanlaisia. Olen pikkuisen lounaskahvilan/pitopalvelun kokki-kassa-tarjoilija ja joskus harvoin voi joku hankala hienostorouva saada päivän tuntumaan neloseltakin. Mutta nälkäiset duunarit sekä juhlavieraat pitopalvelussa nostavat mielialan kymppiin :))) Kyllä saatan jatkaa pitkäänkin ainakin juhlaruokien valmistajana :)
sun työtä, ihan jo syystä kun ajattelen miten mielellään ite maksaa osaavalle ihmiselle!
Jos puhutaan vähä enemmästä kuin arkiruuasta.
Ei tarvi turhia hermoilla.. eikä mee hyviä ruokatarvikkeita hukkaan ;)
- Heikunkeikku
Yli 30 vuotta oon samaa työtä tehnyt, että ei kait sitä muuta osaisikaan tehdä.
Tykkään mun työstä, kuin hullu joulupuurosta. Joka ikinen päivä on erilainen.
Työni on myös vapaata, ei ole kukaan niskan takana puhaltelemas.
Työskentelen eri ikäisten ihmisten kanssa ja sekin tuo mukavaa vaihtelua.
Tarvitsen luovaa purskahtelua, jotenkin sisukseni vaan on semmosta plaatua.
Hyvä mieli tulee myös siitä, että tuntee olevansa tärkeä ihminen lapsille.vastasit lyhyesti ;)
Siis ei vinoilua, mutta jos oikein muistan, oot joskus harmitellu, miten tekstiä tulee liikaakin..
Toi kuvaus työstäsi stemmaakin hyvin edelliseen ;))
- Teemuna
Paan kasin. Mun pääasiallisin duuni on oman hyvinvointini ylläpito ja sen edistäminen. Useimmiten se on palkitsevaa ja siksi teen sitä mielelläni.
ammattia ei tarvi sanoo, arvailu vaan huvittaa mua. Tuosta tulee mieleen, et työskentelee kuntosalilla.. personal trainer tjn.
Neljän tunnin yö-unilla luin ekaks 'paan käsin', pieni ihmetys selvis nopeesti..sori ;)- Teemuna
Sibone kirjoitti:
ammattia ei tarvi sanoo, arvailu vaan huvittaa mua. Tuosta tulee mieleen, et työskentelee kuntosalilla.. personal trainer tjn.
Neljän tunnin yö-unilla luin ekaks 'paan käsin', pieni ihmetys selvis nopeesti..sori ;)Ei se mitään. Käsin panemista en ole vielä opetellut. Tiedätkö siitä enemmän?
Teemuna kirjoitti:
Ei se mitään. Käsin panemista en ole vielä opetellut. Tiedätkö siitä enemmän?
Mutta voihan käsin panna vaikka mitä; halkoja pinoon, papereita, taikinaa..tosin tietsikka, yleiskone, koneet yleensäkin on käsitöitä vähentäny.
Silti, ois elämä hankalaa ilman käsiä!? :)- Teemuna
Sibone kirjoitti:
Mutta voihan käsin panna vaikka mitä; halkoja pinoon, papereita, taikinaa..tosin tietsikka, yleiskone, koneet yleensäkin on käsitöitä vähentäny.
Silti, ois elämä hankalaa ilman käsiä!? :)Hyvä! Käsittäkäämme tämä.
Mukavaa viikonloppua sulle. Teemuna kirjoitti:
Hyvä! Käsittäkäämme tämä.
Mukavaa viikonloppua sulle.Kyllä, silloin ei töitä mietitä.
Samoin kiitos sulle, hyvää viikonloppua!
- tanj a
9
Kymppiä en anna,koska välillä iskee väsymys ja sitten haluaa olla rauhassa.olla ainoa, joka keksi antaa :an :)
Aiemmin jo todettu, miten paljo virkeys vaikuttaa.
Vaan nyt lähestyy vapaa viikonloppu, jotta oikein kivaa viikonvaihdetta sulle! ;))
Olen kai fossiili ja muinaisjäänne kun kuulun siihen vähemmistöön, joka käy mielellään työssä, on velaton ja vieläpä hetero. Harvinaiseksi tuntee itsensä kun seuraa elämänmenoa muualla kuin omissa pikku ympyröissään.
Olen hyvin tyytyväinen työhöni, johtuu kai siitä kun on elämänsä varrella ollut pahoissakin paikoissa ja on siis mihin verrata. Työni on itsenäistä ja saan toteuttaa itseäni. Työnantajani ovat ystäviäni ja palkka on myös kohdallaan. Miinus tuli siitä kun työ loppuu kolmen vuoden kuluttua.
Ihmiset lähipiirissäni ovat kaikki työelämässä ja tyytyväisiä työhönsä. Taitaa olla koko suku työhulluja, heh heh...Aika monet näytti suht' tyytyväisiä kuitennii olevan, vielä vuosikymmenten jälkeenkin :)
Ihan nollaa ei näkynyt yhtään..
Iloinen oon myös sun puolesta..
Ja mukavaa viikonloppua! ;)
- töitä töitä töitä
110% ihan vain sen takia että on kunnia olla töissä.
Nöyristelemättä, normi ihmissuhdekuviot, välillä vituttaa rankasti.
Vaan prossat 110%
Antakaa arvo sille te ketkä vielä töissä olette.
Marmatuspussin suu umpeen ja eletään ;)näin viikonloppuna on kivaa, että on töitä ;)
Sainkohan väärän kuvan, että et oo nyt työelämässä..
Oon melko varma, kun se hetki itelle koittaa, aika on kullannut kaikki muistot, ja jos jo nyt arvostan, että on duunia, niin silloin pisteet tai prossat nousee entisestään, ja eletään ;)
Hauskaa viikonloppua!
:)- töitä töitä töitä
Sibone kirjoitti:
näin viikonloppuna on kivaa, että on töitä ;)
Sainkohan väärän kuvan, että et oo nyt työelämässä..
Oon melko varma, kun se hetki itelle koittaa, aika on kullannut kaikki muistot, ja jos jo nyt arvostan, että on duunia, niin silloin pisteet tai prossat nousee entisestään, ja eletään ;)
Hauskaa viikonloppua!
:)sait. töissä käydään ja välillä vituttaa.
silti hymyilen koska työpaikka ei ole itsestäänselvyys.
Halit sulle ;)) töitä töitä töitä kirjoitti:
sait. töissä käydään ja välillä vituttaa.
silti hymyilen koska työpaikka ei ole itsestäänselvyys.
Halit sulle ;))No sori :)
Halit sullekin, tuntematon :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246