MESTARI

(ARKKITEHTI)

Maailmankaikkeuden Järjestys

Tutkijat alkavat pikku hiljaa myöntää että maailmankaikkeudessa on selvä järjestys ja logiikka. Voiiko sattuma synnyttää näin loogista todellisuutta. Minusta Jumala astuu tässä kohden kuvioon mukaan. darwinin teoria on niin kaukaa haettu ja sillä ei ole mitään tieteellistä pohjaa tai näyttöä, samoin on alkuräjähdys teoria, olivatko nämä tiedemiehet jotka julkaisevat näitä faktoina katsomassa miten kaikki tapahtui...

Mieti omaa kehoasi ja planeettamme, aurinkokuntaa, fysiikan, kemian ja luonnon lakeja.... minusta se kertovat meille hyvin hienosäikestä suunnittelusta ja mestaritaidonnäytteestä. Minä tiedän jo varmasti kuka tuo Mestari on. Olen ottanut hänet vastaan ja tiedän minne olen menossa, ja hän ohjaa itse askeleeni.

Paavali sanoo painavat sanat:

Roomalaiskirje:

1:19 sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.
1:20 Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,
1:21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
1:22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet.

Suosittelen Raamatun lukemista. Se kannattaa aloittaa Johanneksen evankeliumista.

http://www.youtube.com/watch?v=awuicYraWuc&feature=rec-LGOUT-exp_stronger_r2-2r-2-HM

29

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristuksen seuraaja

Atheist Howard Storm's Near Death Experience
      http://www.youtube.com/watch?v=lF7AzxplsME

Medical Doctor has NEAR DEATH EXPERIENCE - to HELL and BACK
      http://www.youtube.com/watch?v=w-v1Fppjlvc&feature=related
      http://www.youtube.com/watch?v=OnVhKH2C1Jw&p=0A40D01C735C1D89&playnext=1&index=4

Tyrone Went to Hell-THUGEXPOSED.COM
      http://www.youtube.com/watch?v=CB6_QMHf0Uk

Near Death Experience-Meets Jesus
      http://www.youtube.com/watch?v=EnRZGLkp2M4&feature=related

Cristian Testimony what happened when he died
      http://www.youtube.com/watch?v=NPabMyVvC9s&feature=related

Near Death Experience: This was Paradise
      http://www.youtube.com/watch?v=8UlsbfU7U_8

Meeting God
      http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=11794

Ja jotta uskoisit että nämä eivät ole keksittyjä tarinoita, myös suomenkielinen todistus:
      http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=11219

Siunausta

• Olet ilmeisesti kovastikin huomionkipeä kun samoja linkkejä pitää kolmeen kertaan eri otsikoilla toistaa...?

• Nemo9

Vai mikä arkkitehti?

• kirjoittelija35

pidin kirjoituksesta ja todistukset ovat jees myös kun osaa englantia

• ***Is King***

• ZII-SAS
        ***Is King*** kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=yzqTFNfeDnE

Menkää SYÖMÄÄN!
        Siitä vain surffailemaan jos tietokone ei takkuaa niin, että kärsivällisyys loppuu...
        Jos lähet laumasta eläimellisempien susien luox, niin kyllä minä sut pataani lopulta haen, mutten ennenkuin olet kyllästynyt elämääsi.

• 2345667877665432

tai vähemmän. Enää puuttuu tieto tarvittiinko edes hokkuspokkusta tai simsapim sanoja, jumala saattoi noitua sormen napautuksella kaikken materian järjestymään haluamaansa muotoon. Taivaallinen talipallo ei kaikesta huolimatta onnistunut taikomaan bibliaa vaan Mooseksen ja muiden hihujen piti se säveltää, jolloin lopputuloksesta tuli niin epäuskottava ja ristiriitainen ettei kukaan siihen usko paitsi tietenkin magian opintopiireissä viihtyvät mystikot.

• mitäkö?
        2345667877665432 kirjoitti:

tai vähemmän. Enää puuttuu tieto tarvittiinko edes hokkuspokkusta tai simsapim sanoja, jumala saattoi noitua sormen napautuksella kaikken materian järjestymään haluamaansa muotoon. Taivaallinen talipallo ei kaikesta huolimatta onnistunut taikomaan bibliaa vaan Mooseksen ja muiden hihujen piti se säveltää, jolloin lopputuloksesta tuli niin epäuskottava ja ristiriitainen ettei kukaan siihen usko paitsi tietenkin magian opintopiireissä viihtyvät mystikot.

Etkö ymmärrä lukemaasi? Pitääkä kirjoittaa kiinaksi?

• Evoluutio-opin ihmeellisyyksiin kuuluu se, että evoluutio, jolla ei ole aivoja, järkeä eikä älyä, olisi luonut ihmisen, jolla on aivot, järki ja äly.
      Toisinsanoen se, millä ei ole järkeä on viisaampi kuin se, jolla on järki. Evolutionistit perustelevat oppiaan mm. pitkillä aikajaksoilla, jonka aikana kaikki olisi kehittynyt. Aika ei kuitenkaan anna evoluutiolle älyä yhtään enempää, olipa se kuinka pitkä tahansa.
      Evoluutiolla on aivot olleet narikassa väitetystä "alkuräjähdyksestä" asti. Evoluutio-opin mukaan kuitenkin, mitä pitempään aivot ovat narikassa, sitä viisaampia olentoja syntyy.

• asianharrastaja

"Evoluutio-opin ihmeellisyyksiin kuuluu se, että evoluutio, jolla ei ole aivoja, järkeä eikä älyä, olisi luonut ihmisen, jolla on aivot, järki ja äly."

Siltä se nyt vain kovasti vaikuttaa Jumalan luomakunnassaan antaman ilmoituksen mukaan. Kerralla däng-luominen noin 6000 vuotta sitten näyttää saman ilmoituksen perusteella melko mahdottomalta. Tosin on lupa uskoa evoluution avuksi Jumalan näkymätön vaikutus, ellei tule ilman toimeen.

Melkein kaikki tieteilijät, jotka asiaa ovat tutkineet, pitävät Jumalan luoman järkensä ja älynsä pohjalla jopa mahdollisena, ettei tuollaista vaikutustakaan olisi tarvittu.

• asianharrastaja kirjoitti:

"Evoluutio-opin ihmeellisyyksiin kuuluu se, että evoluutio, jolla ei ole aivoja, järkeä eikä älyä, olisi luonut ihmisen, jolla on aivot, järki ja äly."

Siltä se nyt vain kovasti vaikuttaa Jumalan luomakunnassaan antaman ilmoituksen mukaan. Kerralla däng-luominen noin 6000 vuotta sitten näyttää saman ilmoituksen perusteella melko mahdottomalta. Tosin on lupa uskoa evoluution avuksi Jumalan näkymätön vaikutus, ellei tule ilman toimeen.

Melkein kaikki tieteilijät, jotka asiaa ovat tutkineet, pitävät Jumalan luoman järkensä ja älynsä pohjalla jopa mahdollisena, ettei tuollaista vaikutustakaan olisi tarvittu.

Koska evolutionistien mukaan Jumalaa ei ole tarvittu mihinkään, maailmankaikkeuskin loi itse itsensä. Toisinsanoen olematon teki luonnonvalinnan ja päätti ryhtyä olemaan.

Materiaali loi itse itsensä tyhjästä. Elämä syntyi kun materiaali, jossa ei ollut elämää eikä aivoja, huomasi tarvitsevansa aivot ja kehitti itse itselleen aivot ja päätti ryhtyä ajattelemaan.

Luonnonlait ovat seurausta luonnonlaista, joita ei ollut olemassa. Ne tulivat vain jostain tyhjästä (= evlutionistien mielikuvituksesta).

• 34
        Jaakob kirjoitti:

Koska evolutionistien mukaan Jumalaa ei ole tarvittu mihinkään, maailmankaikkeuskin loi itse itsensä. Toisinsanoen olematon teki luonnonvalinnan ja päätti ryhtyä olemaan.

Materiaali loi itse itsensä tyhjästä. Elämä syntyi kun materiaali, jossa ei ollut elämää eikä aivoja, huomasi tarvitsevansa aivot ja kehitti itse itselleen aivot ja päätti ryhtyä ajattelemaan.

Luonnonlait ovat seurausta luonnonlaista, joita ei ollut olemassa. Ne tulivat vain jostain tyhjästä (= evlutionistien mielikuvituksesta).

"Luonnonlait ovat seurausta luonnonlaista, joita ei ollut olemassa. Ne tulivat vain jostain tyhjästä (= evlutionistien mielikuvituksesta)."

Entä mistä Jumala tuli?

• SPADE 6
        Jaakob kirjoitti:

Kuinka muut avaruusvallat ovat kehittyneet, ja kuinka kauan ennen meitä?
        Onko niinkuin Bio-Ope RENEE sanoi, että ovat levittäneet sivisaationsa tännekin, ja suunnittelevat tänä vuonna Suomeen _TASAN_ 60 000 lasta CAD-simulaatioissaan, jotka mahdollistavat DNAn liikkumisen oikeisiin paikkoihin....

• T7
        34 kirjoitti:

"Luonnonlait ovat seurausta luonnonlaista, joita ei ollut olemassa. Ne tulivat vain jostain tyhjästä (= evlutionistien mielikuvituksesta)."

Entä mistä Jumala tuli?

Aivan Kuka loi Jumalan , eihän se voinut tyhjästä tulla. Syntyikö Jumala itsestään?

Yleensä uskovat väittävät että aika ei sido Jumalaa tai että Jumalahan sen ajan on luonut. Mihin siis Jumala tarvitsi 6 päivää luodessaan maailmaa? Miksi se ei luonut sitä kerralla ajattomuudessaan?

• SPADE 6
        34 kirjoitti:

Entä mistä Jumala tuli?

a*t*t * a* t*t

Auttoiko? Ääntäkin se saattaa päästää, muttei aina tietenkään JUPINAA!

• T7
        SPADE 6 kirjoitti:

Onko niinkuin Bio-Ope RENEE sanoi, että ovat levittäneet sivisaationsa tännekin, ja suunnittelevat tänä vuonna Suomeen _TASAN_ 60 000 lasta CAD-simulaatioissaan, jotka mahdollistavat DNAn liikkumisen oikeisiin paikkoihin....

Elämä maapallolle on voinut tulla muualta. Joku älykäs sivilisaatio on sen tuonut tänne pari miljardia vuotta sitten. Mutta se ei muuta peruskysymystä , mistäs ne alienit on sitten tulleet.

• T7
        T7 kirjoitti:

Elämä maapallolle on voinut tulla muualta. Joku älykäs sivilisaatio on sen tuonut tänne pari miljardia vuotta sitten. Mutta se ei muuta peruskysymystä , mistäs ne alienit on sitten tulleet.

Mehän voimme olla niitä alieneita jotka viemme maapallolla esiintyviä superbakteereja aurinkokuntamme muille kappaleille ja aiheutamme elämän leviämisen kaikkialle. Ihminen on vain dna :n keino levittää lisää dna:ta maailmankaikkeuteen. DNA on Jumala...

• SPADE 16
        SPADE 6 kirjoitti:

Kiekuu? Monastiko, peräti 3 kertaakin?

• 234567090654225

monimutkaisemmista asioista kuin sonnan ajaminen ilman perälautaa. Kaille on tuttua kuinka helposti monimutkaisia esineitä kuten esim jos lentokoneen osat ovat sikinsokin röykkiöinä ja miten se helposti saadaan koottua sanomalla hokkuspokkus.

• asianharrastaja
        Jaakob kirjoitti:

"Koska evolutionistien mukaan Jumalaa ei ole tarvittu mihinkään.."

Jumalaa ei voida käyttää tieteellisessä selityksessä, koska ei ole objektiivista havaintoa. Tämä kiistä Hänen olemassaoloaan tai vaikutustaan evoluutioon, jos näihin tahtoo uskoa.

Muu tekstisi onkin pelkkää sanoilla kikkailua. Et muuten ota ollenkaan kantaa viestini pääosaan.

• 34
        234567090654225 kirjoitti:

monimutkaisemmista asioista kuin sonnan ajaminen ilman perälautaa. Kaille on tuttua kuinka helposti monimutkaisia esineitä kuten esim jos lentokoneen osat ovat sikinsokin röykkiöinä ja miten se helposti saadaan koottua sanomalla hokkuspokkus.

Jos evolutionistilta kysytään mistä alkuräjähdys syntyi, hän vastaa ettemme vielä tiedä mutta asiaa tutkitaan jatkuvasti.

Mutta jos kreationistilta kysytään mistä jumala/Jumala syntyi, mitä hän vastaa?

• Iisak

Juuri näin. Tieteen ihmeellisyyksiin kuuluu myös se, että painovoima, jolla ei ole aivoja, järkeä eikä älyä, voisi vaikuttaa ihmiseen, jolla on aivot, järki ja äly.

• T7 kirjoitti:

Aivan Kuka loi Jumalan , eihän se voinut tyhjästä tulla. Syntyikö Jumala itsestään?

Yleensä uskovat väittävät että aika ei sido Jumalaa tai että Jumalahan sen ajan on luonut. Mihin siis Jumala tarvitsi 6 päivää luodessaan maailmaa? Miksi se ei luonut sitä kerralla ajattomuudessaan?

17

Jumala on ollut aina olemassa. Kukaan ei ole Häntä luonut.

"Mihin Jumala tarvitsi 6 päivää luodessaan maailmaa?"

Miksi Jumalan olisi pitänyt luoda maailma kerralla? Miksi Hän ei olisi saanut luoda sitä 6 päivässä ?
        Miksi sinun pitäisi tietää, kuinka kauan Jumala käytti maailman luomiseen ?
        Anna Jumalan olla Jumala ja tehdä, niinkuin Hän näkee parhaaksi.

• Iisak kirjoitti:

Juuri näin. Tieteen ihmeellisyyksiin kuuluu myös se, että painovoima, jolla ei ole aivoja, järkeä eikä älyä, voisi vaikuttaa ihmiseen, jolla on aivot, järki ja äly.

Iisak

Painovoima voi vaikuttaa ihmisen, koska painovoiman on luonut Jumala, jolla on äly ja viisaus, joka on ihmisen älyä ja viisautta suurempi.

• Jaakob kirjoitti:

Iisak

Painovoima voi vaikuttaa ihmisen, koska painovoiman on luonut Jumala, jolla on äly ja viisaus, joka on ihmisen älyä ja viisautta suurempi.

"painovoiman on luonut Jumala, jolla on äly ja viisaus, joka on ihmisen älyä ja viisautta suurempi."

Nyt meni pieleen. Painovoimaahan ei mainita Raamatussa, joten sitä ei ole.

• pekka-
        Jaakob kirjoitti:

17

Miksi Jumalan olisi pitänyt luoda maailma kerralla? Miksi Hän ei olisi saanut luoda sitä 6 päivässä ?

Anna maailmankaikkeuden olla, emme tiedä miten kaikki on saanut alkunsa, vai onko kaikkeus ikiaikainen.

Ihmisen nyt on vain pakko elää tietämättömyyden taakan alla, tai en tiedä onko se edes taakka. ainakin uskovat käyttävät tuota tietämättömyyttä luodakseen mitä kummallisempia uskomuksia, kuten jumalia, jotka luovat "simsalabim" mitä vaan.

• +++++++++++
        Jaakob kirjoitti:

Iisak

Mistä tiedät tämän?

• Iisak
        Jaakob kirjoitti:

Iisak

Jaakob:

eli jos evoluutio vaikuttaa ihmiseen, niin älykäs suunnittelija on luonut evoluution? Ja päinvastoin?

• T7
        Jaakob kirjoitti:

17

Se että raamatussa lukee Jumalasta joka loi maailman ja käytti siihen 6 päivää viittaa siihen että Jumala tarvitsee aikaa .Onko hän on siis joissain muodoissa sidottu myös luonnonlakeihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      1986
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1381
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1201
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe