että hänellä on kolme poikaa, na hyt niitä lapsia onkin miehellä yheksän???? Mä olen aivan järkyttynyt, etteikertonut heti vaan nyt kun olemme seurustelleen jo kaksivuotta.
Sain tietää että hän on ollut kaksi kertaa naimisissa ja lapsia on lähes tusina.
Mulla on vaan pieni kaksio, joten tännekö ne pitää änkee kaikki yhtaikaa??? Nyt on nauru kaukana.
Mies kertoi suhteen alussa että on kolme lasta, ja näkee harvoin, ja nyt hän tapaileekin yheksää lasta. Kahdesta sain tietää vanhingossa, kun tulimme kaupungilla vastaan.
Noh, tämä äitipuoli jää viikonlopuksi miettimään ratkaisua asumisongelmaan ja ruokaongelmaan ja pyykkiongelmaan ja miesongelmaan.
Heitänkö pihalle vai mitä teen.
Mies kertoi että hänellä on mulle ainutlaatuinen häälahja, että sellaista ei varmasti kukaan ole koskaan saanut!!! Totta tosiaan yheksän kersaa....siinä sitä on lahjaa elämän loppuun asti.
Pitääkö perääntyä kun vielä voi ja perua kirkko ja häät??
Mitä mä teen? Mies valehteli mulle
45
4284
Vastaukset
- ja ytimekkäästi.
P i t ä ä !
- innostunutsonni()))(
ihan tosissaan mitä pitää tehdä, luulisi tyhmemmänkin jo tajuavan
- ei käy kateeks
Jos tämä oikeasti on totta, niin huolestuttavaa tuossa ei ole se, että noita lapsia on noin paljon vaan se, että ukko valehteli sinulle noin tärkeän asian. Kysyn kuin Dr.Phil, että: olisitko alkanut suhteeseen, jos olisit tiennyt tuon minkä nyt tiedät? Miten vasta häiden kynnyksellä kuulet tuosta? Seuraava morsmaikku saakin sitten tuplajättipotin kun vielä sinunkin lapset tulevat iskän kotiin vierailulle. Montako lasta ajattelit tehdä tämän miehen kanssa vai ajattelitko hoidella noita yhdeksää vain?
Tyyppi on tod.näk. patologinen valehtelija eli on valehdellut myös niille edellisille muijille. Ja sun kanssa pari kolme muksua tehtyään vaihtaa taas akkaa. Kyllä näitä on nähty mutta pienemmällä lapsimäärällä.
Jos nyt rehellisesti ajattelen pelkästään 9 vieraan lapsen hoitamista oman katon alla viikonloput niin kyllä minä mielummin jäisin yksin koska miehet on kuin busseja, niitä tulee aina uusia. Sinähän ne muksut nimittäin tietty hoidat, eikä lapsen isä. Voi helkatti...- ei päivääkään
Älä enää edes mieti,mitä tehdä,niin pian EROON kuin vain voit,etkä ovea avaa moiselle patologiselle valehtelijalle,että noin karmeita olioita on olemassa,voi hitsien hitsi,
- kiitos vaan
ei päivääkään kirjoitti:
Älä enää edes mieti,mitä tehdä,niin pian EROON kuin vain voit,etkä ovea avaa moiselle patologiselle valehtelijalle,että noin karmeita olioita on olemassa,voi hitsien hitsi,
et varmaan tiedä yhtään mistä puhut tai et tunne yhtäkään joka tätä tautia sairastaa, patologinen valehtelu on vakava sairaus ja kaikista eniten tuottaa pahaa oloa siitä kärsivälle itselleen
- poingpoing
Taidat styylata mun isukin kanssa :D
- Flower-
Voitko luottaa mieheen?
vastaavassa tilanteessa itse ainakin pistäisin pelin poikki. jos valehtelee olemassa
olevista lapsista noin räikeäst, niin mistä muusta vielä.....
kun olette naimisissa ja esim, yhteinen lapsi, et enää voi perääntyä......
kannattaa harkita tarkasti mitä haluat ja mitä et. - jskr
..ja peru ehdottomasti häät. Tulevaisuus voi tuoda uusia murheita tullessaan.
- Lada-mies
Minä rakastan lapsia ja nykyisen vaimoni tytär on minulle, kuin oma. Itse olen saanut vaan poikia.
- Kahden faija
Saat vahvistuksen omalle isolle päätökselle. Se on iso asia joka vaikuttaa elämääsi. Mitähän muuta kaapissa??? Luottams nolla?? ero?
- 9
Jos miehes on aloittanut jo nyt valehtelemisen niin mitä luulet jatkossa tapahtuvan? Luuletko että hän tulee olemaan luotettava? Et olisi vieläkään tiennyt kuinka monta kersaa hänellä on jos eivät olisi vahingossa tulleet vastaan..vai onko hänellä kenties lapsia vielä enemmänkin? Jos haluaa naiset vain paksuksi ja sitten lähtee ja jättää ja etsii uuden naisen??
Jätä mokoma, ennenkuin tulet myöhemmin katumaan! - PALLADIUM60
PERÄÄNNY IHMEESSÄ MUUTEN TULET VARMASTI KATUMAAN..USKO HYVÄN SÄÄN AIKANA...
- talon isäntä
eihän tossa muuta kerkii tekemään kuin ostaa ruokaa pestä pyykkiä käydä töissä eikä rahat riitä edes kahden elättämiseen näillä liksoilla ja varsinkaan työttömänä ei tule kuuloonkaan heitä joh tänään se lokki muulit pihalle niin johan alkaa elämä taas maistua ilman suuria kuluja ja paineita..
- ipukonkiva
Asumis- ym ongelmat ratkeavat, kun annat ukolle tukevan potkun jonnekin. Kayta unohtamisen lahjaasi hyvin, busseja tulee aina!
- entä avioliittoja
Tiedän naisen, joka tapasi eronneen miehen ja he päättivät mennä naimisiin. Nainen ei kysellyt miehen erosta, sillä hän oli itse ollut kaksi kertaa aiemmin naimisissa. He hakivat kuulutukset ja selvisi, että mieshän olikin ollut jo neljä kertaa aiemmin naimisissa. He kuitenkin menivät naimisiin, mutta erosivat aika pian, sillä erojen syy selvisi aika pian. Eipä sitä kaveria kukaan muukaan ollut sietänyt.
Montako kertaa sinun sulhosi on ollut naimisissa? Kysy häneltä itseltään, mutta tarkista asia väestörekisteristä. Monenko naisen kanssa hän on tehnyt lapsia? Monet miehet haluavat lapsen siksi, että nainen sietää heitä edes sen aikaa, kun lapsi on pieni.
Jos miehellä on yhdeksän lapsen elatusmaksut, niin laske huviksesi paljonko häneltä liikenee teidän talouteenne. Sinun kannattaisi puhua miehesi lasten kaikkien äitien kanssa raha-asioista ja vähän muustakin.
Paljonko mies maksaa exillensä elatusmaksua? Ota se huomioon omaa tulevaisuuttasi suunnitellessa. Ette ehkä pääse toteuttamaan ihan kaikkia unelmianne, jos miehen tuloista osa menee lapsiensa elatukseen.
- q
Valhe tulee ehkä sulle kalliiksi jos et tee esim avioehtoa, tasaat oman? asuntosi omistuksen. Kyllä tuo 9-lukema on melkoinen jälkitieto lapsiluvussa, ei ne elatusmaksut kaikkien kohdalla ole voineet vielä loppua- taitaa olla tyyris rakkauspaketti tulossa. Siirrä nyt ihmeessä t toppuuttele tuota naimisiinmenoa, sulla on oikeus pyytää häneltä sukuselvitys ja vähän enempi tietoa taustoista!! HUHHUH.
- lapset kärsivät
Niiden yhdeksän lapsen edun takia sinun ei pidä perustaa perhettä hänen kanssaa. Se aika, minkä sinä viet ja sinun mahdollinen tuleva lapsesi, on pois niiltä yhdeksältä lapselta.
Se aika ja raha, minkä sinä käytät niiden yhdeksän lapsen vierailutarjoiluun on pois tulevalta omalta lapseltasi. Yhdeksän lasta on liian raskasta yhden ihmisen hoidettavaksi. Perhepäivähoitajillakin on siksi vain neljä tai korkeintaan viisi eri ikäistä lasta kerrallaan hoidossa ja hekin lähtevät illalla koteihinsa. Mitä saat palkaksesi, jos otat sellaisen kakun, pelkkää kurjuutta ja haukut päälle. - ja luottokunnasta
lapset kärsivät kirjoitti:
Niiden yhdeksän lapsen edun takia sinun ei pidä perustaa perhettä hänen kanssaa. Se aika, minkä sinä viet ja sinun mahdollinen tuleva lapsesi, on pois niiltä yhdeksältä lapselta.
Se aika ja raha, minkä sinä käytät niiden yhdeksän lapsen vierailutarjoiluun on pois tulevalta omalta lapseltasi. Yhdeksän lasta on liian raskasta yhden ihmisen hoidettavaksi. Perhepäivähoitajillakin on siksi vain neljä tai korkeintaan viisi eri ikäistä lasta kerrallaan hoidossa ja hekin lähtevät illalla koteihinsa. Mitä saat palkaksesi, jos otat sellaisen kakun, pelkkää kurjuutta ja haukut päälle.Ota selvää västörekisteristä kaikki miehen tiedot, avioliitot, lasten lukumäärät ja entiset asuinpaikat. Vertaa tietoja miehen puheisiin. Googleta netistä lisätietoa hänen nimellään. Hänellä saattaa myös olla perittävää ulosotossa. Onko hänellä omalla nimellä puhelinliittymää, vai käyttääkö freepaidiä? Onko hänellä luottokorttia, Visaa tms. Omistaako hän yhtään mitään? Maksatko sinä kaiken? Sinun pitää ehdottomasti perua häät lisäselvittelyn takia. Ilmoita sulhollesi, että siirretään, mutta nämä asiat pitää selvittää ENNEN häitä.
- Nimim. kokemusta on
lapset kärsivät kirjoitti:
Se aika ja raha, minkä sinä käytät niiden yhdeksän lapsen vierailutarjoiluun on pois tulevalta omalta lapseltasi. Yhdeksän lasta on liian raskasta yhden ihmisen hoidettavaksi. Perhepäivähoitajillakin on siksi vain neljä tai korkeintaan viisi eri ikäistä lasta kerrallaan hoidossa ja hekin lähtevät illalla koteihinsa. Mitä saat palkaksesi, jos otat sellaisen kakun, pelkkää kurjuutta ja haukut päälle.Olettaako joku teistä ihan oikeasti, että tämä äijä hyysää niitä lapsiaan säännöllisesti ? Hehän ovat olleet yhdessä jo 2 vuotta ja nyt totuudet lapsiluvusta paljastuu; ei ne kersat liiemmin varmaan ole vierailulla iskän luona olleet !!! Eli - ongelmaa ei kannata yrittää tehdä siitä montako lasta tämä uusperheellinen joutuisi ruokkimaan ja huoltamaan, ongelma ei ole aloittajan asunnon koko ja sijaisemon velvollisuudet, vaan ONGELMA ON TÄMÄ VALEHTELEVA PASKIAINEN, JONKA KANSSA ALOITTAJA ON PERHETTÄ PERUSTAMASSA. Jos ukko maksais yhtään enempää elatusmaksuja niin eiköhän tuo olis näkynyt jo. Tuskin maksaa yhdestäkään yhtään mitään, jos maksaa yhdestä tai yhdeksästä, niin pieneksi jää potti per kunkin kohdalla, sillä rajallinen määrä se on, mitä elatusmaksuja voidaan vaatia maksuun ja hei - niistäkin pääsee helposti eroon, kun on tarpeeks häikäilemätön VALEHTELIJA ja uhittelee tarpeeks sossussa.
- Pyöräpirkko
Hei mietihän vähän mihin litskuu olet menossa,häälahjoista viis,tollaisen luikurin kans,valetta varmaan sekin.
- totuus2
Minun ex väitti eronneensa ja etä hänellä on 2 lasta 6kk seurustelun jälkeen sain tietää hänen yhä olevan naimisisa toista kertaa ja lapsia 3...tyhmä kun olin suhde kesti 3 vuotta ja nyt se ei jätä rauhaan mulla on vaihtuneet osoiteet, känny numerot, salainen os. tällä hetkellä, (en asu suomessa)
varo valehtelijaa, voi käydä kuin minulle. että paljastuu psykopaatiksi kuin minun exä.
JÄTÄ HÄNET NYT ÄLÄ PILAA ELÄMÄÄSI!! - eräs nainen..
mua ei kiinnostanut edes 5 lapsen isä.Todellinen riesa ja taakka vähintään joka toinen viikonloppu
leikkiä keinoemoa . - maijamummu
Jo se että on kahdesti ollut naimisissa ja eronnut kertoo miehestä paljon.
Törkeintä asiassa on se että on valehdellut sinulle lapsien lukumäärän alusta asti ja mitä kaikkea
muuta on valehdellut? Älä hetkeäkään mieti vaan eroa samantien niin säästyt taatusti monelta murheelta.
Ei valheelle mitään rakenneta usko pois. Miten kävi??
- onneksi paljastui
eli kun miehes pitää maksaa jokaisesta se 130 vähintään se kertaa toi 9..tulee lähtemään teidän yhteisestä taloudesta pois joka ikinen kuukausi. Näin ollen teoriassa maksat vielä heistä.
Jätä pian se mies! elä ikinä mene naimisiin jo pelkästään järki syistä.
Tunnesyyt sitten, voitko koskaan luottaa häneen? Enpä usko.- tää se tietää
Ei se laskenta ole pelkkää kertolaskua idiootti. Tää äijä ei välttämättä maksa senttiäkään elatusmaksuja. Se on muutakin kuin kertolaskua ja elatusmaksuista on suht helppo rimpuilla irti maassa nimeltä suomi ! Ja jos se maksaiskin jotakin niin ei ole häävi summa per naama yheksälle, mutta arvelenpa että näin taitava valehtelija on osannut valehdella itsensä myöskin velvoitteista vapaaksi...
- Järki käteen
Kun kuulen näitä tarinoita, en ymmärrä sitä miten kaksi täysin tuntematonta ihmistä toisilleen aikoo mennä naimisiin keskenään. Ei tiedetä toisten taustoista juuri mitään, ei puhuta vaikeista asioista, mutta häälahjasta on näemmä puhuttu. Jos 2 vuodessa ei enempää tietoa toisesta irtoa niin ei hyvin mene.
Onko se päivä prinsessana tosiaan noin tärkeä, että naimisiin pitää päästä vaikka oikeasti ei taida olla mitään minkä varaan rakentaa?
Ihmiset eivät juuri muutu, joten ihmisen menneisyydetä voi ennustaa myös tulevat tapahtumat. Etenkin, jos sama kuvio on toistunut useamman kerran. Jos kuvio on ollut: naimisiin -> lapsia -> uusi nainen -> lapsia -> uusi nainen -> lapsia...
Miten luulet kohdallasi käyvän?
Vai ajatteletko olevasi jotenkin erityinen verrattuna noihin edellisiin naisiin? - järki käteen
Jos on jopa omista lapsistaan valmis valehtelemaan, niin voit olla varma ettei tuo ole ainoa yllätys, joka sua odottaa, jos tuon nilkin kyytiin lähdet! Nyt kannattaa kadota ja kauaksi, kun tosiaan et onneksi vielä ole naimisissa. Se, mihin kersat mahtuu tulisi olemaan murheistasi PIENIN. Ihan oikeasti, tuosta miehestä ei seuraa mitään hyvää.
- tee vaa niin :)))
Pitää näin se vaan on :)))
- nosta kytkintä
Jos tuollaisissa asioissa valehtelee tai jättää kertomatta kumppanilleen , on parempi perääntyä ennen papin aamenta.
- Ymmärtää pitää
Eihän tuo nyt niin iso juttu kuitenkaan ole. Ja monet pitävät lapsista; mitä enemmän, sen kivempaa heistä. Miehesi on varmaan ollut aikeissa kertoa asiasta aiemmin.
Voisit varmasti hankkia toisen työn, jotta voit elättää uuden miehesi sekä hänen nykyiset ja tulevat lapset. Ehkä voisit myös kysyä, pystyvätkö vanhempasi osallistumaan miehesi elatukseen. - Entä olisiko heillä jotakin omaisuutta, jota he voisivat jo myydä?
Omista tarpeistasi voisit myös jo opetella luopumaan tulevan miehesi ja hänen lapsiensa vuoksi. Mieti, mitkä asiat ovat sinulle aivan välttämättömiä ja ole valmis tinkimään tarvittaessa myös niistä, olet saamassa uuden, oman ihanan miehen! Miehelläsi on varmasti monenlaisia taloudellisia tarpeita tulevaisuudessa ja sinun on pystyttävä vastaamaan niihin. - duraki
PURKKU JA HETI!!!
- järki käteen
Kysytkö ihan oikeasti neuvoa tältä palstalta. Jos kysyt, niin neuvoni että suoriutuisit ja äkkiä tiehesi tuon miehen elämästä. Et kai tosissaan aio vihille tuollaisen valehtijan kanssa? Jokaisen pitää tietekin itse tehdä ratkaisunsa, mutta kannattaapa käyttää kuitenkin järkeä niissä ratkaisuissaan.
- Ero on parasta
Eroa ja äkkiä.
- nininininininin
Ero on parasta kirjoitti:
Eroa ja äkkiä.
Mun kaverilla samanlainen tapaus.... vähä ennen naimisiin menoa aivan ihana mies auttoi ja oli oikea miehen esi kuva...Seurustelua kesti puolisen vuotta kun kiire naimisiin ja yhteistä elämää laitamaan.Häiden aikoihin osteli tulevalle vaimolle kaikkee kivaa.No pikkasen ennen häitä ilmeni et miehellä on lapsia entisestä liitosta.Se meni vielä ihan ok kun ei ollu montaa.Mutta heti kun olivat aamen liitolle sanoneet .Alkoi miehen yli työt ym menot.ei koskaan rahaa laskuihin tms. Viimein kun vaimo kysyi missä mies on kun ei ole ollu töissä alkoi nyrkit heilumaaan ja reissut kesti entistä pitempään.Sitten tuli kaiken huippu pesukone ja imuri olikin häälahjaksi vaimolle ostettu velaksi.Vaimo alkoi kiinnostua tän ukon menneisyydestä ja saikin selvää niistä oli ollu naimisissa useaankin otteeseen ja lapsia siellä täällä ja aina sama laulu.... JUOKSE KARKUUN JO NYT KUN VIELÄ VOIT ETTEI KANNATA KATUA JÄLKEENPÄIN.
- Liina Anniina
on totta, niin mies mäelle ja äkkiä!
Älä pilaa elämääsi moisen valehtelijan takia! - Herää jo!
"Mulla on vaan pieni kaksio, joten tännekö ne pitää änkee kaikki yhtaikaa???...
Noh, tämä äitipuoli jää viikonlopuksi miettimään ratkaisua asumisongelmaan ja ruokaongelmaan ja pyykkiongelmaan..."
Lueppa oma tekstisi uudelleen ja huomaat, että itselläsi on nyt kymmenen LASTA. Olet ottanut siipiveikon kaksioosi ja suunnittelet meneväsi hänen kanssaan naimisiinko..?! --ykskään noista ongelmista ei ole SINUN. - 35 vuotta aviossa
heh oletko ihan hassu ja menet tuommoisen mehen kanssa vielä naimisiin, on ihmeellistä, miten naiset on noin älytettäviä,ja älytöntä, että mies älyttää noinkin törkeästi,minusta jopa aika julmastikin, jos minä olisin nainen ja sinä, niin antaisin kenkää heti, jos miehellä ei ole pokkaa sanoa,että on ollut kahdesti naimisissa ja on ennestään lapsia 9 kappaletta, niin miten sinä ikinä voisit saada suhteen,jossa ei puhuta potaskaa,koskaan et voisi täysin luottaa mieheesi ja jos menee naimisiin ,eikö silloin kuuluisi luottamuksen olla yksi tärkeimmistä kriteereistä, koskaan et tedä menikö mies kanssasi naimisiin rakkaudesta ,vai jostakin muusta syystä,rakkaus avioliitossa kun eletään, niin silloin ei saa olla luurankoja enään kaapissa,asiat pitää aina puhua selviksi,eikä tuossa vaiheesa missä sinä jo olet menosa vihille,niin ei niitä entisiä lasten määriä saa nyt enään löytyä,hullu olet,jos kahdesti eronneen miehen ,jolla on jo 9 lasta,niin otat mieheksesi,mene ihmeessä psykiatrille ensin ja selvitä omat arvosi vaikka hänen kanssa,mutta sinuna jättäisin tuon miehen heti ja ottaisin toisenlaisen miehen,johon voit luottaa ja joka kertoo asiat,niin kuin ne on,kahdesti eronnut eroaa varmasti,myös kolmestikkin,usko pois.
- Ota aikalisää
Mitenkähän mies on tyrinyt kaksi avioliittoa ja kolmatta jo haikailee.
Ei ole pysähtynyt ollenkaan välillä miettimään mitä tuli tehdyksi väärin, kun kovalla kiireellä
taas mokaamaan.
Vähän on kovaa tekstiä nyt, mutta onko mies ollut yksin ollenkaan vai aina joku suhde menossa.
Se ei sitten lupaa hyvää uudessa suhteessa, jossa takuuvarmasti mennään samoilla
kaavoilla kuin ennenkin ja kohta jo tarvitaan uutta lohduttajaa kovaa maailmaa vastaan.
Ei pahalla sinua kohtaan, mutta mietippä tätä Matti Nykäsen elämää, kun aina löytyy joku uusi
joka TAKUUVARMASTI on sitä mieltä että hän pelastaa Matin ja muut eivät ole ymmärtäneet Mattia.
No mustia silmiä ja puukotuksia sitten ja Matti taas seuraavan uhrin luo.
Edes vankila ei pysäyttänyt.- luulet vaan
Mies tahtoo kanssasi naimisiin ihan eri syistä kuin sinä. Mies pakenee mennyttä ja sinä haluat onnellisen tulevaisuuden. Miten luulette tämän asetelman voivan kestää? Oletko ajatellut, että miehelle olisi sinun sijastasi kelvannut kuka tahansa riittävän sinisilmäinen nainen.
Näissä viestisi vastauksissa ei ollut yhtään, jossa olisi neuvottu yrittämään miehen kanssa yhtään mitään. Minäkin neuvon vaan tarkistamaan muutamia asioita. Silloin sinun on helpompi jättää menneet, kun huomaat haaskanneesi aikaasi ihmissuhdepeluriin. Hänellä saattaa olla traumaattinen lapsuus, mutta aikuisena jokainen vastaa itsestään. Päätöksen tehtyäsi, mieti miten ilmoitat asiasi. Hän saattaa käyttäytyä hyvin oudosti, jopa agressiivisesti. Ilmoita välittömästi kaikille, jotka tietävät odottaa häitäsi, etteivät turhaan osta lahjoja. Heistä saattaa olla apua, jos vielä joudut kaverin kanssa tosi vaikeuksiin. Et olisi ensimmäinen, joka joutuu vaihtamaan lukot.
Ehkä sinusta tuntuu, että kaksi vuotta elämästäsi on mennyt haaskuun, mutta olethan oppinut paljon ihmismielestä. Moni on ollut surkeassa parisuhteessa vuosikymmeniä ja jää siihen edelleenkin. Ehkä olet mielestäsi siinä iässä, että haluat mennä naimisiin ja haluat uskoa, että mies olisi sinulle sopiva. Näinhän monet toimivat ja ihmettelevät omaa käytöstään.
- ei koskaan naimisiin
JUOKSE JA LUJAAA!!!!!!!!!! TUSKIN HALUAT JONON JATKOKSI MUIDEN YH-ÄITIEN TAPAAN.
- oppinsa oppinut
Sinähän tulet kaikista varoituksista huolimatta tekemään niin, että sinisilmäisenä jatkat suhdetta ja menet naimisiin, ihan jo pelkästään "ainutlaatuisen häälahjan takia", mutta älä tule sitten tänne valittamaan omaa hölmöyttäsi..Suhteen pitää perustua rehellisyyteen, saatko sitä nyt????? DAAAAAAA...kipeetä voi tehdä, mutta olet jo KAKSI VUOTTA uhrannut itsestäsi ja mitä sait lahjaksi..valehtelua ja petturuutta..olisitpa sinä niin fiksu, että jätät koko shown vaikka kuinka anelisisi ja vakuuttaisi jatkossa totuutta..jos ei ole pystynyt tähänkään asti niin ei tule pystymään ikinä..KAKSI AVIOLIITTOA JA YHDEKSÄN LASTA..HALOO!!!!!!!..etköhän kohta ole raskaanakin..huh hei..toivottavasti et pilaa elämääsi..hän ei ole sinulle se oikea..
- tosielämässä
Aloittajan kaverillahan on vähintään yhdeksän lasta ja vähintään kaksi avioliittoa. Muita ei ole vielä sattumalta paljastunut.
- saariston mies
Hei haloo. Jos miehellä on olemassa noin monta lasta niin varmaan on päällä myös kunnon elatusmaksutkin. Että sellainen hauska panomies ja varo vaan ettet itse tule raskaaksi moiselle. Kohta taatusti tulee ero ja hän hommaa taas uuden naisen... että sillai...
Itse olen tuurilla selvinnyt koska teidän naisten mielestä olen jokin eksoottinen otus. Ei minussa mitään ihmeellistä ole paitsi että asun täällä keskellä Suomenlahtea kaukaisella saarella Espoon ja Tallinnan välissä. Täälläkin on nuoria naisia ja pelkään heitä. Jostain kumman syystä näillä tytöillä ei välillä ole kuin seksi mielessä. Joten olisi kyllä paras että olisi vain se yksi ja oikea. Sellaista kun tässä maailmassa ei vain ole löytynyt. Enkä uskalla enää sellaista etsiäkään.
Joten etsi sinä vain sellainen mies johon voit oikeasti luottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969