Harrastatko tai oletko koskaan harrastanut golfia? Vetoaako miehessä golfin peluu? Entä naisessa? Pelaako kukaan ystäväpiiristäsi golfia?
Golf-harrastus
8
321
Vastaukset
- tuIkintaa
tulee ensimmäisenä mieleen Spede Pasanen ja toisena Tiger Woods, kun puhutaan golfista. Miehet, jotka pelaavat golfia, ovat rei'istä kiinnostuneita monessakin mielessä.
Miksi miehet pelaa golfia?
V: Jotta kepin päästä lentäisi valkoista!
Vastapainoksi:
Miksi naiset pelaa golfia?
V: Jotta saavat pitää keppiä kädessä, minkä päästä lentää valkoista!
vielä viime kesänä, kun golfkentällä töissä olin.
Koska nuorempi kenttämestari päätti ottaa minut kiusaamisen kohteeksi, en enää pelaa golfia ja vanhemmalle kenttämestarille sanoin "Älä soita ensi vuonna, niin ei tarvitse sanoa ei."
Vanhempi kenttämestari, kuten myös paikan tj tiesi asiasta. Vanhempi kenttämestari oli hiljaa keskustelun aikana ja tj:n mielestä minun olisi pitänyt pyytää anteeksi nuoremmalta kenttämestarilta, että hän kiusasi minua.
Mikäli aiot aloittaa golfin peluun, ota huomioon nämä:
- täysi pelikierros kestää 3-4 tuntia
- siihen matkat kentälle
- pelikierros maksaa yleensä 20 - 50 euroa
- on myös ainakin yksi kenttä, missä päivämaksu on 100 euroa ja saa pelata päivän mittaan niin paljon kuin haluaa
- myös mailat ja pallot maksaa
- hyvät mailat puolibägi yli 200 ja täysi yli 500
- hyvät pallot taas maksaa 6 euroa tai yli kpl
Toki voi varastaa rangen palloja, niiden lentokyky on hyviä palloja 30 % heikompi.
ps. tiedätkö ketään joka tarvitsee puolibägin ja kaksi ämpärillistä (eli noin 1 000 kpl) palloja?
saa 150 hintaan.lähinnä vanhempien kaverit.. Eli en oo koskaan harrastunut. Eikä oo tainnu vedota. Jos harrastuksien vetoavuutta mietitään, niin muhun on vedonnut sitten miehissä ilmeisesti futis, pyöräily ja erilaiset luontoharrastukset.
Mun päivä menee aina pilalle kun ajelen jotain kivaa pikkutietä, ympärillä kyliä, mäntykängasta, peltoja - ja yhtäkkiä kauniin miljöön keskellä onkin aikuisten huvipuisto, 20 hehtaaria avointa nurmikkoa, 3 hehtaaria parkkipaikkaa, kolme autoa ja neljä pikkuista hahmoa siellä kaukana nurmikolla... ja sitten olen ajanut ohi ja maailma palaa normaaliksi: kyliä, mäntykangasta, peltoa...
Mutta siinä välissä on iso reikä maailmassa, semmoinen asiaan kuulumaton palanen jostain muualta tuotua todellisuutta. En tykkää, en ole pelannut, en tule pelaamaan, eikä kukaan tuttunikaan pelaa. Yksi tutun tuttu kyllä kehuu facebookissa aina tuloksillaan... en koskaan anna sille peukkua :-)runontaja kirjoitti:
on aika pieni ala golfkentäksi. 9 reikänen mahtuu kyllä tuohon.
Korostaa viestiäni ja tekee sen painokkaammaksi, ainakin mulle.
- Anonyymi
Golfista parasta on liikunta ja maisemat. Suosittelen! Esim tuolta löydät golfkentät Suomessa : https://nordic.golf/golf-kentat/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717