KRIISIAPUA KAHAKOIJILLEKIN ?

Late Lapista.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/11/rauhanturvaajien_mielenterveysongelmien_pelataan_lisaantyvan_2175737.html

Joopas se joo sitä muodikasta kriisiapua annetaan jo kohta koko Suomen kansalle ! Jos ei ennen niin maamme konkurssin jälkeen!
Minulla tuossa vain mulujahti mieleeni, jotta olisikohan tuo rauhaanpakottajien hulluus puhjennut ilman noita sotareissujakin? minulla kun on sellainen epäilys jotta noilla sotiin vapaaehtoisesti lähtijöillä, on ollut se HULLUUDEN SIEMEN jo syntymästään asti verissään ! Minä kun en usko vielä näillä syönneillä, jotta tervejärkinen ihminen lähtee vapaaehtoisesti TALIPAPPIEN maalitauluiksi, oikein ulkomaille! USKOTKOS SINÄ ?

Late Lapista. Höperöt hoitoon Ry !

4

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bolerot poteroon

Oma isänmaa ei tarjoa nuorelle sukupolvelle kunnolllista toimeentuloa ja silloin on lähdettävä sitä muualta hakemaan, tuo rauhaanpakotushomma on yksi muoto siitä . Paluu se sijaaan on varmaan vaikeaa ja ankeaa koska täällä ei mikään ole muuttunut eikä muutu. Verot kansan verta juo ja herrat jakaa niitä euroja ihan mihin sattuu. Kyllä sitä vähemmästäkin tarvitsee terapiaa , ajattele nyt , tänne kylmään joutuu, ei näy aurinkoa , ei valoa tunnelissa ja tilallesi ammatiimiehen hommiin on palkttu joku Zebrenitsan entinen luku-ja kirjoitustaidoton leirivartija joka tarvitsee suojatyöpaikan.

• Late Lapista.

Kyllä minäkin aikoinaan Suomen työttömyyttä jouduin karkuun ulkomaille! Mutta ei minulla muljahtanut edes pienempiin aivoihin ulkomaille sotimaan lähtö, laivoja kiiruhdin rakentamaan miljonääri Broströmille telakoille ! En olekaan tarvinnut tänne palattuani kertaakaan vielä kriisiapua, enkä hulluus tippoja ! JA HYVÄ NIIN !

Late Lapista. Siviilimiehet Ry!

• ystävä vieläkin armeija-ajoista lähtien, joka hän lähti, tosin 90 luvulla tienaamaan
      tuonne kukkuloille. Ei perhettä, joka ikävöimään olisi jäänyt, jos olisi huono tuuri
      silloin käynyt, mikä nyky tilanteeseen verrattuna oli kuulema harjoittelua tulevaan,
      ja suhteellisen turvallistakin silloin vielä, jotta ei nykyään lähtisi pelleilemään henkeänsä
      kaupaten, ja kun on jo vaimokin.. Minulla ei ole edes pälkähnyt isoon päääni (pienet aivot)
      koskaan lähteä tuonne pelkästään erittäin hyvin tienaamaan vaikkapa vuoden "sopimuksella",
      ja tulla hengissä varakkaana päivärahoinenikin takaisin Suomeen.. Saahan sieltä ostetuksi
      paikallis väestöltä melkein mitä vaan edullisesti, ja mitä ei täältä saa.. Minulle hän toi muunmuassa
      uniikki villapaidan, jossa nahkaiset kyynerpää "koristeet" jne. Ettei ole samanlaista vieläkään vastaan
      kävellyt, siis sitä villistä.. Eli vastaus, Late, sun kysymykseen tuli ilmeisen henk.koht. selvitys..

• Late Lapista.

Minäkin teetetin tilauksesta 60 luvulla paksun Lapinvillapaidan, joita on vain kaksikipaletta olemassa, erikoinen on sekin vaikka en ole ulkomailla käynytkään sotimassa! Sain Suomen raskaasta jo tarpeekseni! tosin kevyesti sekin 10 kuukautta, tuli lusittua IT-tykistön autokuskina !

Late Lapista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe