http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010112912784664_uu.shtml
Rötösherrat kikkiin ! Oli persujen esi isän Veikko Vennamon sotahuuto aikoinaan! Sitten tuli poika Pekka Vennamo, aina humalassa toikkaroiva rötös"herra" ja omien taskujen täyttäjä!
Nyt perus suomalaisia vetää Vennamon Veikon oppipoika Timo Soini, apurinaan Raimo Witsipaska, soini vetää ihme kyllä myös rötös"herroja" puoleensa, kuin hunaja karhuja!
Tony Helmeen koohelluksenhan muistamme vielä kaikki, seuraavaksi Soini haalasi riveihinsä Eestistä, Suomen viranomaisia pakoon lähteneen ammattirikollisen Garl Danhammerin, jonka ehdokkuuden Soini kuitenkin perui melko äkkiä, saatuaan tietää (mm; minulta) mikä mies tämä Danhammer oikein oli , sitten tulikin jälleen Suomalainen demareista loikannut , ja raiskauksesta tuomittu Putkonen, ja nyt loikkasi kepuleista varsinainen pluffi ja rötös"herra" kivenpyörittäjä uusiopaavalniemi!
Persujen rivithän alkavat pikkuhiljaa muistuttamaan, Suomen kokoomuksen rikollisjoukkiota! VALITETTAVASTI !
Volvo Markkanenko seuraavaksi, Timo Soinin siipien sujaan ?????
Alla hieman painoa väitteelleni !
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9467836
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9467835
Late Lapista. Konnat Konnunsuolle kuokkimaan Ry !
TIMO SOINI JA RÖTÖS"HERRAT" ??????
22
476
Vastaukset
- ja ohjaajana Pölö
Heh,
siinäpä jännä dokuenttielokuvan nimeksi.
PS:n uho ja tuho - rötösherrat
Ole tällä kerttaa saattamassa Uuspaavalniemiemeä ruotuun vanhoilla hyviksi koetuilla keinoila.
Näköjään lappilainen räksyttäjä on liittynyt ajojahtiin rötösherrojen talutusnuorassa.- pohjoisen poika
Ei ole edes puhelinlankaa jolla olla talutettavana,
on vaan mokkula
- hullu puro
Vaan katselee ihmeissään kun soini huijaa etelän nulikoita
- silloin ennen
aiemmin?
- ai vai niin
silloin ennen kirjoitti:
aiemmin?
vai ?
- Late Lapista.
Etelän luistelijat eivät huomaa, vaikka soinin timpalla on jo pukutakkikin nurinpäin !
Late Lapista. Halla-Aho fanit Ry ! Late Lapista. kirjoitti:
Etelän luistelijat eivät huomaa, vaikka soinin timpalla on jo pukutakkikin nurinpäin !
Late Lapista. Halla-Aho fanit Ry !...kaivaa joka aamu omat ikivanhat viestit viestit esiin ja vastailla vain jollain typerillä "jes jes, jep jep" -kommenteilla viesteihin, jotka on olleet sinun nähtävänä jo aikaisempinakin päivinä? Vai tarvitko noin paljon aikaa noinkin yksinkertaisten vastauksien miettimiseen? Näytät tosin vastailevan joskus itsellesikin, hehe, noo, sitähän sanotaan joidenkin kulkevan ns. jälkijunassa.
- Late Lapista.
Kairakettu kirjoitti:
...kaivaa joka aamu omat ikivanhat viestit viestit esiin ja vastailla vain jollain typerillä "jes jes, jep jep" -kommenteilla viesteihin, jotka on olleet sinun nähtävänä jo aikaisempinakin päivinä? Vai tarvitko noin paljon aikaa noinkin yksinkertaisten vastauksien miettimiseen? Näytät tosin vastailevan joskus itsellesikin, hehe, noo, sitähän sanotaan joidenkin kulkevan ns. jälkijunassa.
Onko työlästä elää selibaatissa kun akka on jäänyt Aasian takamaille, jatkamaan bisniksiään ???
Minä vastailen vain kavereiden kommentteihin, se kun kuuluu kohteliaisuuksiin, mutta siitähän sinä et myrkyissäsi ymmärrä luonnollisesti mitään ! ETHÄN! Menisit nukkumaan, olet jälleen valvonut täällä pääsi sekaisin !
PS; Yritätkös kiilata itsesi tämän palstan valvojaksi ????????
Late Lapista. Late Lapista. kirjoitti:
Onko työlästä elää selibaatissa kun akka on jäänyt Aasian takamaille, jatkamaan bisniksiään ???
Minä vastailen vain kavereiden kommentteihin, se kun kuuluu kohteliaisuuksiin, mutta siitähän sinä et myrkyissäsi ymmärrä luonnollisesti mitään ! ETHÄN! Menisit nukkumaan, olet jälleen valvonut täällä pääsi sekaisin !
PS; Yritätkös kiilata itsesi tämän palstan valvojaksi ????????
Late Lapista.Mitä se sellainen on? Ei tässä ehdi mitään selibaattia pitämään ja kohta pitää taas lentää kohti päiväntasaajaa.
Minä valvon, koska hoitelen bisneksiäni laptopilla, myös ajaessani muuten ja välillä rustaan tännekin jotain. Vaimo hoitelee internet kahvilaa syrjäisessä Aasian kolkassa, jossa kukaan paikallinen ei tiennyt suomalaisen käyneen ennen minua. Siinä onkin työtä, aamu seitsemästä puoleen yöhön ja 7 päivää viikossa.
Mutta miksi sinä hänet otat puheisiin vähän joka käänteessä? En minä täällä ole sinunkaan tyttökaveris tavaraa vielä alkanut moittimaan.- Late Lapista.
Kairakettu kirjoitti:
Mitä se sellainen on? Ei tässä ehdi mitään selibaattia pitämään ja kohta pitää taas lentää kohti päiväntasaajaa.
Minä valvon, koska hoitelen bisneksiäni laptopilla, myös ajaessani muuten ja välillä rustaan tännekin jotain. Vaimo hoitelee internet kahvilaa syrjäisessä Aasian kolkassa, jossa kukaan paikallinen ei tiennyt suomalaisen käyneen ennen minua. Siinä onkin työtä, aamu seitsemästä puoleen yöhön ja 7 päivää viikossa.
Mutta miksi sinä hänet otat puheisiin vähän joka käänteessä? En minä täällä ole sinunkaan tyttökaveris tavaraa vielä alkanut moittimaan.hannes manninenkin kehui taannoin Torniolaisessa ilmaisjakelu lehdessä, kuten sinäkin tekevänsä töitä 24 tuntia vuorokaudessa ja 7 päivää viikossa, kun piirtelin manniselle jotta ei olisi tarvinnut juuri noin röyhkeästi puhua paskaa, ja että miedoimmillakin valheilla ukko olisi tunnistettu kepulaiseksi lahjus lankkutapulien piilottajaksi.
Äijä vastasi minulle jotta jollen pidä siistimpää kieltä, löydän itseni käräjätuvasta, johon minä vastasin jotta siitä vaan, minä oikein toivon jotta pääsisin naamakkain sanomaan kepuleille hieman totuuksia.
Siihen lopahti kirjeenvaihtomme mannisen kanssa !
Sinulla tuntuu olevan yhtä mojovat jutut kuin mannisellakin, joten olette ainakin sukulais sieluja ellette peräti sukulaisia !
Late Lapista. Late Lapista. kirjoitti:
hannes manninenkin kehui taannoin Torniolaisessa ilmaisjakelu lehdessä, kuten sinäkin tekevänsä töitä 24 tuntia vuorokaudessa ja 7 päivää viikossa, kun piirtelin manniselle jotta ei olisi tarvinnut juuri noin röyhkeästi puhua paskaa, ja että miedoimmillakin valheilla ukko olisi tunnistettu kepulaiseksi lahjus lankkutapulien piilottajaksi.
Äijä vastasi minulle jotta jollen pidä siistimpää kieltä, löydän itseni käräjätuvasta, johon minä vastasin jotta siitä vaan, minä oikein toivon jotta pääsisin naamakkain sanomaan kepuleille hieman totuuksia.
Siihen lopahti kirjeenvaihtomme mannisen kanssa !
Sinulla tuntuu olevan yhtä mojovat jutut kuin mannisellakin, joten olette ainakin sukulais sieluja ellette peräti sukulaisia !
Late Lapista.Justhan minä kerroin vaimoni tekevän hirmuista työviikkoa, en minä työskentele niin paljon, en lähellekään.
Manninen??? Ihan outo minulle, tuskinpa sukuakaan.
Minä olen nykyään laiskanlainen, ajan ehkä 50 000, tai 100 000 km/v ja hoitelen samalla muita bisneksiäni. Olen muuten lopettelemassa vakituisia ajojani ja olenkin ajatellut, että palkkaan vihdoin jonkun päätoimiseksi kuljettajakseni.
Laptop tarkoittaa kannettavaa tietokonetta, se hoitelee omatoimisesti bisneksiäni silloinkin, kun olen yhteyksien ulkopuolella (tietenkin minun pitää määritellä toiminta). Tänäänkin jätin sen työskentelemään yksinään, ohjelmoituna tietysti, ja ajelin itse Ruotsinmailla. Noo, poissaollessani kone olikin tehnyt ihan mukavasti tulosta taasen plakkariini.
Minä en siis työskentele kellon ympäri, nukkuessani tietokone tekee työtä minulle, jos niin voi sanoa. Yöksi pistän sen äänettömäksi, mutta päivisin kuulen kaikki ilmoitukset, vaikka en vieressä olisikaan.
Turha taas alkaa vänkäämään mitään, voin todistaa kaiken, kunhan vaan ehdoista sovitaan. Lyö vaan reilu veto, jos olet olevinasi varma omien väitteittesi puolesta, hehheh, mutta löysät menee pöksyihisi kuitenkin, tiedän sen.
How much? 10 000, 100 000, 1 000 000 ???
jokaisessa puolueessa, kuten sinäkin Late tiedät. Eipä tuo kuitenkaan muuta PerusSuomalaisten
politiikkaa pakolaisista tai vähemmän pärjäävistä/ pienyrittäjistäkään. Kaikki muut, kuten
RKP, joka on kuulunut hallituksen peruspakettiin vuosista toiseen, ja ajaa pakolaismäärän lisäämistä
"thonin" astridin johdolla, jotta ei suomalaisille jää/jäisi sitäkään vähää.. Jää on kuitenkin PerusSuomalaisille tuttumpi juttu, kuin afrikassa. Asunnnot suomalaisille ja veteraaneillekin kunnon
eläke.. hyvää tulevaa itsenäisyyspäivää kaikille!!- Revi tuosta
Vaihtoehto suomen afrikkalaistamiselle sekä koraanittamiselle. Eli äärimmäisen kalliille politiikalle. Kokoomus on kallis sekoomus, harmaan talouden veturi, orjapalkkojen levittäjä.
Kuka voi väittää, että Kokoomus on hyvä taloudenhoitaja ? Miettikää nyt hiukan asiaa edes. Ei se komea puku, koulutus ja kravatti tee vielä mitään tavallisen suomalaisen edestä.
Huonosto menee suomella jos ajattelee, että maassa on yli puoli miljoonaa köyhää ja osa työtä tekevistäkin on köyhiä ! - Markus RURIK
Katso aloitussivu, pääkirjoitus, viikkoliite ja viikkolitteen takasivu 65, myös etusivu.
- Late Lapista.
Hamppusiemenpaasto varmaan tekeekin hyvää vartalollesi, aiotkos pitää pitkänkin paastokauden ?
Late Lapista.
- HELLA WUOLIJOKI ?
Punikkimaanpetturi on aina punikkimaanpetturi.
Ei siellä kohta enää mitään vankeja ole, paikka viritellään muuhun käyttöön.
- Late Lapista.
Vangithan joutavat virittelemään Konnunsuota, vaikkapa lentokentäksi !
Late Lapista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423