Kun komentokehotteeseen kirjoittaa: ipconfig ja painaa enteriä niin tulee teksti:
ipconfig ei tunnistettu sisäiseksi tai ulkoiseksi komennoksi, suoritettavaksi ohjelmaksi tai komentojonotiedostoksi.
Eli ipconfig komentoa ei voi suorittaa.
Mikä on syynä tuohon virheilmoitukseen?
Kiitos.
Netti ei toimi ongelma.
Ongelma...
5
234
Vastaukset
- Ongelma...
Unohtui sanoa.
- Ongelma...
veikkopit kirjoitti:
Windows system32 kansiosta puuttuu ipconfig.exe ohjelma.
Mistä syystä tai syistä se on kadonnut sieltä system32 kansiosta?
Miten sen saa palautettua?
Kiitos. - Rocket Scientist
Ongelma... kirjoitti:
Mistä syystä tai syistä se on kadonnut sieltä system32 kansiosta?
Miten sen saa palautettua?
Kiitos.Sen saa sinne laittamalla, esim. etsit asennuslevyltä tai luotetusta paikasta netistä.
- Ongelma...
Rocket Scientist kirjoitti:
Sen saa sinne laittamalla, esim. etsit asennuslevyltä tai luotetusta paikasta netistä.
Kiitoksia. Asennuslevyltä kopioidaan tuo puuttuva juttu sinne system32 kansioon, ilmeisesti näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999