Olen nyt jo pidemmän aikaan laittanut merkille miten eräs työkaveri vessaan mennessään luultavasti masturboi itseään. Hän ei meinaa tee sitä mitenkään hiljaa,vaan voihkii aika kuuluvasti. Tilanne on alkanut tuntua aika kiusalliselta! Luulen että hän kantaa vibraattoria mukanaan koska usein vessasta kuuluu kovaa surinaa,joskus jopa litinää ja huokailua. Tätä tapahtuu monta kertaa päivässä. Tämä nainen on kaiken kukkuraksi jo n.60-vuotias.. Tilanne tuntuu kovin kiusalliselta.
Työkaveri masturboi itseään vessassa?
INea70
3
983
Vastaukset
- AaajÖllö
Jos sitä haluttaa.. :D
- seksiä olla pittää
Mene mukaan, saat vaikka kokeilla vibraattoria itsekin. Ota rennosti ja ole ennakkoluuloton, ja nautitte molemmat! :)
- Jees.
Oletko siis katkera tuolle kyseiselle henkilölle kun hän vielä nauttii ja litisee, kun itselläsi mennyt jo se aika ohi kymmenen vuotta vanhempana? Eikö olisi jo aika jäädä sinunkin eläkkeelle, kun kerran 70-vuotias olet nimimerkin mukaan.
Vai tarkoitatko kuitenkin sillä syntymävuotta... Ei, kyllä sinä tarkoitat ikääsi ja olet kutsumusammatissasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774