Mulla on kaksi Roborovskia, naaras ja uros ja ne asuvat erillään. Dunan mukana tulleet juoksupyörät pitävät kovaa meteliä, joten otin ne väliaikaisesti pois.
Tarvitsevatko robot juoksupyöriä? Nyt kun niillä ei ole niitä, niin tuntuvat vain nukkuvan, ovat siis masentuneita kun eivät saa juosta oravanpyörässä.
Mikä olisi hyvä ja hiljainen merkki juoksupyörissä? Silent spinning voisi olla hyvä, mutta on kallis. Tutkin postimyynnistä, mutta ei oikein löytynyt.
Kääpiöille kai riittää se pienin, halkaisija 12-15 cm ja jalustalla seisova, koska dunassa ei voi kiinnittää seinään.
Juoksupyörä Roboille
Phodopus Roborovskii
2
182
Vastaukset
Mielestäni robot tarvii pyörät, omani omaavat pienet metalliset ja välillä ne alkavat kitisemään tms joten laitan niihin tipan ruokaöljyä niin hiljenevät ;) tuota ei tarvii kun 1-2krt/kk. Omasta mielestäni myös nuo silent spinning pyörät on ihan liian kalliita.
- Aloittaja:
Rolly-juoksupyörät ja hamsut juoksevat niissä ahkerasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806