heeei, auttakkee!
mitkä olis hyvät in-ear-kuulokkeet mp3-soittimelle ja iphonelle? hintahaarukka n. 20-30e..
onko niin, että melko harvat ns. normikuulokkeet sopivat iphoneen?
sennheiser ja creative tuntuvat nousevan koko ajan esille, kun olen selannut näitä sivustoja, osaisiko joku suositella tarkemmin tiettyä mallia?
kiitos.
iPHONEEN SOPICAT IN-EAR-KUULOKKEET??
2
559
Vastaukset
- hifisti69
Ilmeisesti iPhonen kuulokeliitäntä on ahdas, ja monien kuulokkeiden liitin ei mahdu siihen. Liittimestä voi varovasti puukolla vuolla suojakuorta pois parin millin matkalta, tai sitten voi hankkia lyhyen jatkopätkän riittävän siroilla liittimillä (tai vuolla vaan tuon jatkopätkän liian isoa liitintä), jolloin ongelma poistuu. Tämä jälkimmäinen tapa (jatkopätkä) on ehkä suositeltavampi, niin ei vahingossa riko kuulokkeiden johdon liitintä.
20-30 euroa ei ole järkevä budjetti jos haussa on hyvät kuulokkeet. Parasta, mitä suunnilleen tuolla rahalla voi saada, lienee Kossin PortaPro:t, mutta ne eivät ole nappikuulokkeet.
Tuo mainitsemasi Sennheiser on yksi niitä merkkejä, joka tekee hyviä kuulokkeita. Creativesta en välttämättä sanoisi samaa. - tuxu87
suosittelen näitä...
http://www.omenatori.fi/product/180/zagg-smartbuds--kuulokkeet-iphone--ipad
todella mukavat korvassa ja pysyvät hyvin paikoillaan vaikka olen käynyt lenkillä metsässä ym... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764