Kenelläkään tietoa, miten raitisilmasuodatin vaihdetaan?
Kyseessä siis Opel Vectra 1.6 16v -00
Opel Vectra 1.6 Raitisilmasuodattimen vaihto
5
1237
Vastaukset
- mbe320cdi
Suodatinkotelo on siinä repsikan nenän edessä konehuoneen puolella. Siinä kannessa on muoviset klipsut mitkä pitää avata varovasti. Saat kannen auki niin imuri olisi hyvä olla valmiina että voi imuroida roska sieltä kotelosta pois. Toi suodatin vaihdetaan yleensä joka toinen vuosi.
- Tee-se-itse Mies
Kiitos vastauksesta ! Mutta mikä on repsikka? :D & onko nyt varmasti kyseessä raitisilmasuodattimesta eikä ilmanputsarista...?
- mbe320cdi
Tee-se-itse Mies kirjoitti:
Kiitos vastauksesta ! Mutta mikä on repsikka? :D & onko nyt varmasti kyseessä raitisilmasuodattimesta eikä ilmanputsarista...?
Repsikka on apumies ja jossain Ooppelin malleissa se on sillä puolella. Koneen ilmanputsari on ihan erilainen. Jos huono tuuri käy niin sun mallissa se on hanskalokeron takana ahtaassa paikassa.
- mbe320cdi
mbe320cdi kirjoitti:
Repsikka on apumies ja jossain Ooppelin malleissa se on sillä puolella. Koneen ilmanputsari on ihan erilainen. Jos huono tuuri käy niin sun mallissa se on hanskalokeron takana ahtaassa paikassa.
Vielä käyppä sellaisella sivustolla kun Opel Club Finland Sieltä löytyy asiantuntija hommaan kun hommaan.
- Tee-se-itse Mies
mbe320cdi kirjoitti:
Vielä käyppä sellaisella sivustolla kun Opel Club Finland Sieltä löytyy asiantuntija hommaan kun hommaan.
OK! Kiitos vastauksesta vielä - yritän etsiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712