näin kauan sitte leffan jossa oli lapsi joka pelkäs pimeetä, kaikki sano et se o liia vanha siihe
pimeessä oli oikeesti olentoja joka oli sen perässä. lopulta pojan veli alko näkee niitä. poika itse pääsi pelosta eroon, mut sen veli alko näkee ne olennot
mikä leffa ???
mikä leffa ?
1
276
Vastaukset
- --
Ainakin boogeyman on sellanen leffa jossa poika näki pimeessä olentoja ja ne oli oikeita ja jahtas sitä ja sen isä sano että ei sielä mitää oo ja se vaan kuvittelee jne..mut en muista että siinä olis mitää veljeä ollu..ei varmaankaa se leffa mitä tarkotat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699