Vuoden verran riesana ollut meidän kodissaTelefinlandin mokkula. Ostohetkellä heidän myyjänsä kehui liikkuvan laajakaistan maasta taivaisiin ja tarkisti verkot (asun keskellä kaupunkia) jotta hyvät on ja pelittää täysillä, löytyy varmasti megan vauhti. No totuus oli kuitenkin toinen, hyvä jos vauhti kiihty 0,6 kertaakaan, sekin aamuyöstä kun ei muut olleet netissä, yleensä oli noin 0,2 hikisesti. Juu kaksi kertaa ovat vahvistaneet tukiasemaa tän vuoden aikana ja luvanneet parannusta vauhtiin. Vaan ei näy vauhti lisääntyvän, sanoivat että käyttäjiä on niin paljon, siksi hidastelee. Aina löytyi joku selitys ja selityksen selitys. Yksi ainoa rehellinen asiakaspalvelija Telefinlandilta sanoi kesällä reklamoidessani taas jälleen kerran, että VALITUKSIA ON TULLUT TOSI PALJON. Sanoin tänään sitten koko paskan irti ja maksan vielä heinäkuuhun asti turhasta (kun menin määräaikaiseen retkuun), en enää yhteydestä vaan siitä niin iki ihanasta MOKKULASTA 9,90 euroa kuukaudessa ilman tietoyhteyttä, yhteyden (joka ei pelitä kunnolla) kanssa olisi ollut 19,80. Miettikää ostajat hyvät kaksikymmentä kertaa ennen kuin lyöttö siihen samaan sontaan sormenne kuin minä. En todellakaan ole tyytyväinen tuohon mokkulaan, joka ei kelpaa edes joulukuusen koristeeksi :) Möisin jollekin pois kuleksimasta koko huawein tikun, vaan eihän sitä tietenkään saa liikkuvaa laajakaistaa ilman mokkulaa keltään operaattorilta vai saako? Tietääkö kukaan?
Kyllä ketuttaa Telefinlandin mokkula!
lankaan mennyt
2
874
Vastaukset
- saa....
ainakin dna:lta ilman mokkulaa ja myös ilman määräaikaa.
- lankaan mennyt
kiitos vinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774