Minulla on ollut jo jonkin aikaa päänsärkyä (ei kamalan kovaa), huimausta lähes joka päivä, pahoinvointia (en ole oksentanut enkä pyörtynyt kertaakaan) , väsymystäkin on ollut!
Viittaavatko nämä oireet aivokasvaimeen vai onko kyseessä migreeni yms?
Olen vasta 15vuotias ja en tiedä olenko turhaan huolissani , pelkään kovasti kasvaimia , syöpiä ja muita vastaavia!
Toivottavasti joku teistä osaisi vastata ,KIITOS jo etukäteen:)!
migreeni vai mikä ?!
2
558
Vastaukset
- helenakoo
Mene käymään lääkärissä, nuo oireet voivat olla hyvin monesta syystä johtuvia. Älä turhaan pelkää aivokasvainta tuskin se mitään sellaista on.
Miksei tietysti voisi olla kyseessä migreenikin mutta minulle tulee mieleen että voisiko olla krooninen poskiontelotulehdus, asentohuimausta, jännittämistä tai pientä paniikkihäiriötä, flunsaa mikä kestää pitempää tms. Saat ehkä lähetteen "perus"labrakokeisiin, mistä katsotaan verensokeri, tulehdusarvot, kilpirauhasarvot jne.
Älä ole turhaan huolissasi tai pelkää vaan käväse lääkäriltä kysymässä. :)- kjhkfsd
kiitos sinulle vastauksesta!
Menen lääkäriin heti maanantaina, hyvät joulun odotukset sinulle:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774