raavit ovea
se varma merkki on
kiire katselemaan luontoa
odota pääset ulos
lintuja seuraamaan
lumeen peuhaamaan
muista
linnuilla siivet
sinulla kynnet
helpompi saalis sisällä ruokakupissa
se ei lennä eikä karkaa
uusia makuja antaa
kissan elekieli
12
831
Vastaukset
- Runoilij4
ihana :)
- oiva.K
kissan kokoinen kiitos
- Ylpeys lankeemuksen
Saksalaismies, vaakanainen kiihottaa jousimiestä, kun saa olla mustasukkainen..."sexy-lady", mutta myös suomalaismiestä? Sisä- ja ulkomaan politiikka, Hannele...h...lla alkava? P.S Helen
- papu--kaija
Ylpeys lankeemuksen kirjoitti:
Saksalaismies, vaakanainen kiihottaa jousimiestä, kun saa olla mustasukkainen..."sexy-lady", mutta myös suomalaismiestä? Sisä- ja ulkomaan politiikka, Hannele...h...lla alkava? P.S Helen
sisämaan politiikkaa
http://www.youtube.com/watch?v=Yukdsl5O7AI&feature=related
näin ne asiat hoituu
- *MURUKULTA*
¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤
Poikako kissa -
tietty - saaliin perään..
Lentävä paisti
katseet tarkat ja haikeat kerrää
Kupissako saalis - pyh -
ei se kiinnosta lain
Ikkunalla istuen
parhaat fibat sai
*Voi huokaus* -
Viimein häntä pysähtyy
Linnut lentäneet pois
vai ulkona loistaa kuu
Mutta kupissa jotain hyvää
isäntä hymyillen laittaa lisää
Kehräys voimakas - nukuttaa
unissa paistin kyllä kiinni saa
¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤
http://www.laurilan.net/cat/images/yy1_kissaikkunallarex_mu_0811_66c.jpgpieni_0811_66c.jpg- oiva.K
matalana hiipii
vain saaliiseen keskittyy
vielä askel ...tassut pysähtyy
lihakset hyppyyn jännittyy
linnut oksalla laulaa
kissanpojan harjoittelua nauraa
oksia keinuttaa
pyrstöään heiluttaa
------------------
kyllä se on tyydyttävä ikkuna(silmän:)ruokaan
sitten parasta ennen pussi/purkkisapuskaan
kiitoksii muru
- mahdotonyhtalo"
Luulen, että elävä ravinto maistuisi paremmalta :D. Kirjoitit lämminhenkisen runon. Kissasi on selvästi sinulle rakas.
- oiva.K
tuota olen miettinyt
jos kissa saisi linnun kiinni
söisikö se sitä
vai toisiko minulle ?
Ainakin saalistusvietti toimii?
Minun puolesta voisi antaa pikkulintujen olla
oksilla visertelemässä :))
variksista ja harakoista ei niin väliä - mahdotonyhtalo"
oiva.K kirjoitti:
tuota olen miettinyt
jos kissa saisi linnun kiinni
söisikö se sitä
vai toisiko minulle ?
Ainakin saalistusvietti toimii?
Minun puolesta voisi antaa pikkulintujen olla
oksilla visertelemässä :))
variksista ja harakoista ei niin väliäKun kävin katsomassa eläinsuojeluyhdistyksen sivuja. Löysin sieltä Oiva-kissan ja jotenkin tuli mieleen nimimerkkisi :). En aio tarjota Oivalle kotia, sillä mietintämyssyssä on oma koiruliini.
Kuvailu Oivasta: Oiva 331X, on leikkisä kollipoika, joka tulee hyvin toimeen toisten kissojen kanssa. Oiva säikähtää helposti äkkinäisiä liikkeitä ja säntää silloin kauhistuneena pakoon. Rauhallisesti lähestyen antaa kuitenkin useimmiten silittää. Oiva pitääkin silityksestä niin paljon, että usein hetken kuluttua silittäjä huomaa Oivan vaipuneen tyytyväisenä untenmaille. Oivaa voi silitellä huoneessa 1 - oiva.K
mahdotonyhtalo" kirjoitti:
Kun kävin katsomassa eläinsuojeluyhdistyksen sivuja. Löysin sieltä Oiva-kissan ja jotenkin tuli mieleen nimimerkkisi :). En aio tarjota Oivalle kotia, sillä mietintämyssyssä on oma koiruliini.
Kuvailu Oivasta: Oiva 331X, on leikkisä kollipoika, joka tulee hyvin toimeen toisten kissojen kanssa. Oiva säikähtää helposti äkkinäisiä liikkeitä ja säntää silloin kauhistuneena pakoon. Rauhallisesti lähestyen antaa kuitenkin useimmiten silittää. Oiva pitääkin silityksestä niin paljon, että usein hetken kuluttua silittäjä huomaa Oivan vaipuneen tyytyväisenä untenmaille. Oivaa voi silitellä huoneessa 1on meissä jotain yhtäläisyyksiä oiva-kissan kanssa
kiitos kun laitoit
:)
Voi kissa olisi niin ihana jos ei olisi perheessä kissa allergiaa. Mukava runo:)
- oiva.K
nykyään paljon allergiaa
on kuitenkin keino miettiä http://www.beautysphynx.com/attachments/Image/Tiny.jpg kissaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909