niin pittäähän se poistaa kun totuus sanotaan ettei näistä ole muuhun kuin vero rahoja tuhlaamaan laittakaa viestillä kun tiedätte jotain mitä tehneet laitonta kerätään yhteen ja lähetetään pomolle joka on rikollinen mutta siitäkin eteenpäin
jaa se poliisi keskustelu
12
1489
Vastaukset
- selviää
näinhän se tottuus selviää
- pol.ii
olisko jotain hirvikämpällä tiiä häntä
- Reebe
.... ,,,, ??? !!!! """" :::: ;;;; --- ____
Tiäks mitä nuo ovat? Ne on niitä välimerkkejä jotka sinun koneelta puuttuvat. Oleppa hyvä. Ihan Joululahjaksi jakelen.
Ja muuten tuommonen katkera kirjoittelu paljastaa sellaisen jepen joka on joutunut jostakin syystä (yleensä rikoksen) vuoksi poliisin kanssa tekemisiin.
Hyv'ää Joulua ja ennenkaikkea joulumieltä ihan kaikille. - Saahan niitä
Reebe kirjoitti:
.... ,,,, ??? !!!! """" :::: ;;;; --- ____
Tiäks mitä nuo ovat? Ne on niitä välimerkkejä jotka sinun koneelta puuttuvat. Oleppa hyvä. Ihan Joululahjaksi jakelen.
Ja muuten tuommonen katkera kirjoittelu paljastaa sellaisen jepen joka on joutunut jostakin syystä (yleensä rikoksen) vuoksi poliisin kanssa tekemisiin.
Hyv'ää Joulua ja ennenkaikkea joulumieltä ihan kaikille.välimerkkejä jaella,vaan kun ei ole kaikilla taitoa niitä käyttää.
- polis
Saahan niitä kirjoitti:
välimerkkejä jaella,vaan kun ei ole kaikilla taitoa niitä käyttää.
taisi poliisin kaveri kirjoitta jolla ei ole kaikki kunnossa
- pilkut
polis kirjoitti:
taisi poliisin kaveri kirjoitta jolla ei ole kaikki kunnossa
pitääkö sitä täällä puhua mutta on hyvä että joku uskaltaa sanoa asiat muutakin pilkut
- -.,..-,..'¨ä'¨'
pilkut kirjoitti:
pitääkö sitä täällä puhua mutta on hyvä että joku uskaltaa sanoa asiat muutakin pilkut
ääliö huomasi pilkut mutta ei muuta olisiko poliisi ja ainoastaan se joka kirjoittaa..................-.äöö.-.-.-.
- muoniolainen
-.,..-,..'¨ä'¨' kirjoitti:
ääliö huomasi pilkut mutta ei muuta olisiko poliisi ja ainoastaan se joka kirjoittaa..................-.äöö.-.-.-.
vaan eipä sitä taitoa löydy kun selän takana ja kotona juomiseen eli alkuperäinen muoniolainen
On se kumma ko näille muutamille häiriköille ei muka mithään voia. Kyllä meilä on hyvät poliisit, pitävät ranttali-porukat kurissa ja yleensä vielä auttavakki ko on ongelmia. Olisko se sitte parempi, että poliisiasema olis vain Kittilässä ja Kolarissa?
Kuka se auttaa, jos tullee hätä, poliisiahan sie huuvat aphuun? Siitäki ko naapuri ajjaa kelkala sinun pihala, kelle sie soitat? Poliisin työtä on myös päivystys, olla valmiina jos jotaki outoa tapahtuu. Ja joutenoloa lievitethään pistämällä ratsia oloksen suorale, samala saapi valtio rahaa, ettei tarvitte veroja korottaa, niin paljoa ainakhaan.
Että turhanpäivänen kitinä pois, jos on valittamista poliisin tai jonkun muun virkamiehen toimista, ota yhteys heidän esimiehiinsä tai suohraan kauppalhan, siellä lääänissä ja esikunnissa taitavat vielä isommat herrat istua, virasta riippuen. Turha täälä palstala on joutilhaitten päähän typeryyksiä idättää.- 50000
oliko joutilas miet5ihän sitä olekko sie joiskus tienannu kerron kun päässään pitemmälle jos et ole veroja maksanu n50000 per kk niin ole hiljaa
- paskaa mutta ei teil
50000 kirjoitti:
oliko joutilas miet5ihän sitä olekko sie joiskus tienannu kerron kun päässään pitemmälle jos et ole veroja maksanu n50000 per kk niin ole hiljaa
tiiän mihin paskaan olen rahani laittanut
- jooho
paskaa mutta ei teil kirjoitti:
tiiän mihin paskaan olen rahani laittanut
huomaahan net muukki että asiat on miten on ja uskaltaa sanoa sillälailla meillä tulee hyvä paikka asua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175