Onko kukaan kokeillut/ saanut apua tns-hoidosta migreeniin?
Tavallinen TNS-laitehan on halpa, mutta migreenin hoitoon tarkoitettu liki 400 e
Hoitona tns?
3
535
Vastaukset
- migreenimymmeli
Mulla on ollut se tavallinen ja on mielestäni auttanut jonkin verran. Millainen toi migreeniversio on. Voikohan sitä testata? Muuten kallis kokeilu...
- kipuja..............
Se on semmoinen "panta", joka laitetaan otsalle. Siinä eri ohjelmia.
Minkälaisella voimakkuudella ja minkälaisilla asetteluilla olet tavallista tns pitänyt. -Itsellä myös ihan perus tns - migreenimymmeli
kipuja.............. kirjoitti:
Se on semmoinen "panta", joka laitetaan otsalle. Siinä eri ohjelmia.
Minkälaisella voimakkuudella ja minkälaisilla asetteluilla olet tavallista tns pitänyt. -Itsellä myös ihan perus tnsMulla kun on semmoinen vyyhtipäänsärky, että tensiota ja migreeniä käsi kädessä niin olen laittanut läpyskät ihan hartioille ja aika "hellän" ohjelman, että rentouttaa, muttei vaivaa niin kovasti että lihakset jännittyy. Aika usein vaan täytyy uusia läpyskät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764