aamuni ikkunassa
pakkasen jäätämät
koivu, kuusi valkoisissaan
Pohjanhovin valtiaat
selät jäykkinä kumartavat
koivun oksien pieni flrtti
kuusi vastaa
kevättä rinnassa
aamuni ikkunassa
8
347
Vastaukset
- tee.
Kaunis on sinunkin maisemasi, vaan ei yhtä liikkumaton kuin omani. Olisiko eilinen auringonpaiste tuonut runoon kevättä? Se tuntui kyllä.
- *niittykeiju*
Valon lisääntyminen saa luontoon elämää. Näin keskitalvella ainakin toivon heräämään keväästä ja lämmöstä.
Aamuinen liike tähän asti jähmettyneessä maisemassa herätti pitkään uinuneen runosuonenikin - ehkä eilinen aurinkokin.
- huurre huntuna
Aivan ihana mielleyhtymä :)
- *niitykeiju*
pihakoivuni on ollut marraskuusta eiliseen hunnutettuna juhla-asuunsa muutamaa tuulista päivää lukuunottamatta - nautinto silmälle ja mielelle
Ihana runo:)
- *niitykeiju*
Kiitos stmje
- kosketusta,,
ikkunasi,
flirtti ;
koivu ja kuusi.- *niittykeiju*
kiitos kosketusta,,
Auringon pilkahduksen lupaus keväästä
tuulessa hiljalleen heiluvat huurteiset oksat
siinä herkistymisen syyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316