Pilattu Kotikatu on jonkin verran palaamassa takaisin laatusarjan suuntaan. Katsotaan mitä tapahtuu.
Jonkinverran
5
603
Vastaukset
- sjqpsd
joo no niin on, mutta mä kyllä haluaisin, että tohon tulis vielä vähä enemmän Karinia kehiin ja sit Jannen ja Martin vois jättää pikkasen vähemmälle.
- epäkotikatu
Katsoin pitkästä aikaa Kotikatua. Se vaikutti kuvaavan kireiden, huumorintajuttomien keskiluokkaisten helsinkiläisten elämää. Puhutaan niin kirjakieltä, piikitellään jatkuvasti toisia muodollisen kohteliaasti. Myönnytys duunarisuuntaan on kaikin puolin epäuskottava autokorjaamoviritys. TV2 suoltaa maalaiskomedioitaan, ykkösen Kotikatu on todellakin jotain muuta.
- Lakossa vielä
Tietääkö joku, miten katsojaluvut ovat muuttuneet viime aikoina?
Pois lähteneitä oli aika paljon pari vuotta sitten. Joko palaavat?- aika lopettaa jo
7. Kotikatu viikko 2 , 2010 522 000
- koritf
ed. jaksossa Maurin ruotsin kielen jankutus jokaiselle henkilölle, jonka tapasi, oli liikaa. Kuin pitkitetty vitsi, mikä ei naurattanut missään kohtaa. Eevan kasvojenkohotuspuheet kiesus.... Sitten tämä, jonka vaimo kuoli, hänestä taitaa tulla uusi loinen sarjaan.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745