Profiilit on pullollaan 35 naisia, jotka lasten haluamiseen ovat valinneet vaihtoehdon "ehkä". Eikö tuo nyt ala olla jo sellainen ikä, että pitäisi tietää haluaako vai ei? Vai onko se vaan asia, jota ei haluta kertoa että saa enemmän vastauksia (joista puolet miehiltä, jotka on joka tapauksessa vääriä elämänkumppaniksi juuri tuon nimenomaisen asian takia). Täytyykö aina olla niin mystinen ja salaperäinen, kun se olisi kaikille helpompaa että profiilien perusteella voisi haeskella sopivaa kumppania?
35+ naiset haluaa "ehkä" lapsia
37
1693
Vastaukset
- mies selittää
Niin naisista kuin miehistäkin on tosi paljon sellaisia joilla on lisääntymisvaikeuksia. Olisikohan pareista jopa 20% tällaisia.
Ne jotka ovat lapsia halunneet ja pystyneet tekemään ovat tehneet ne jo paljon aiemmin.
Hulluinta on se että yleensä nuo etsivät lapsetonta sinkkua eli juuri sitä ryhmää jolla on ongelmia tai ei halua.- Ei kiitos mulle
"Hulluinta on se että yleensä nuo etsivät lapsetonta sinkkua eli juuri sitä ryhmää jolla on ongelmia tai ei halua."
Miksi siis hullua?? Kyllä minä lapseton nainen tahdon lapsettoman miehen, koska olemme molemmat samassa elämäntilanteessa ja jos tahdomme lapsia, teemme sen yhdessä, eikä mitään vaikeita uusperhe-systeemejä mistä lapsettomalla menee hermot ja elämä pilalle. - ap
Se haluaako lapsia ja se onko vaikeuksia saada lapsia on kaksi eri asiaa.
Itse olen sitä kyllä epäillytkin, että "ehkä" naiset oikeasti haluaa ainakin yrittää saada lapsia. "Ehkä" miehet puolestaan voi olla sillä linjalla, että ei oikeasti halua mutta pelkää menettävänsä mahdollisuutensa jos asian kertoo liian suoraan. Toivovat ettei se "ehkä" nainen sitten kuitenkaan halua.
Tuosta yhdistelmästä aiheutuu varmasti parisuhdeongelmia monelle, kun ei suoraan kerrota mitä halutaan.
Parhaiten varmaan sujuisi lapsia haluamattoman miehen elämä naisten suhteen, jos leikkauttaisi putket poikki, ja sen jälkeen voisi "haluta" lapsia ja "yrittää" raivopäisellä vimmalla. Oma rehellisyys ei salli noin karua menettelyä naista kohtaan. - epäilewä
ap kirjoitti:
Se haluaako lapsia ja se onko vaikeuksia saada lapsia on kaksi eri asiaa.
Itse olen sitä kyllä epäillytkin, että "ehkä" naiset oikeasti haluaa ainakin yrittää saada lapsia. "Ehkä" miehet puolestaan voi olla sillä linjalla, että ei oikeasti halua mutta pelkää menettävänsä mahdollisuutensa jos asian kertoo liian suoraan. Toivovat ettei se "ehkä" nainen sitten kuitenkaan halua.
Tuosta yhdistelmästä aiheutuu varmasti parisuhdeongelmia monelle, kun ei suoraan kerrota mitä halutaan.
Parhaiten varmaan sujuisi lapsia haluamattoman miehen elämä naisten suhteen, jos leikkauttaisi putket poikki, ja sen jälkeen voisi "haluta" lapsia ja "yrittää" raivopäisellä vimmalla. Oma rehellisyys ei salli noin karua menettelyä naista kohtaan."Parhaiten varmaan sujuisi lapsia haluamattoman miehen elämä naisten suhteen, jos leikkauttaisi putket poikki, ja sen jälkeen voisi "haluta" lapsia ja "yrittää" raivopäisellä vimmalla. Oma rehellisyys ei salli noin karua menettelyä naista kohtaan."
Eipä kyllä kuulosta kovin toimivalta ratkaisulta. Jos lasta ei sitkeän yrittämisen jälkeen alkaisi kuulua, nainen varmasti haluaisi lähteä lääkäriin selvittämään, missä vika piilee. Siinä vaiheessa olisi pakko tunnustaa. - m37 vastaa
Ei kiitos mulle kirjoitti:
"Hulluinta on se että yleensä nuo etsivät lapsetonta sinkkua eli juuri sitä ryhmää jolla on ongelmia tai ei halua."
Miksi siis hullua?? Kyllä minä lapseton nainen tahdon lapsettoman miehen, koska olemme molemmat samassa elämäntilanteessa ja jos tahdomme lapsia, teemme sen yhdessä, eikä mitään vaikeita uusperhe-systeemejä mistä lapsettomalla menee hermot ja elämä pilalle.Juuri noin sen pitääkin mennä. Vaikka ihminen on lapseton sinkku, se ei tarkoita sitä, etteikö haluaisi omia lapsia. Ratkaisevia tekijöitä on juuri samanlainen elämäntilanne ja se, että perhe-elämä lapsineen päivineen on todellakin yhteistä.
Noissa uusiosysteemeissä lapseton jää aina jollain tasolla ulkopuoliseksi...
- kklakf
No, minulle lasten "hankkiminen" ei ole koskaan ollut itsenstäänselvästi ei tai kyllä. Kyllä, jos elämä niikseen sattuisi menemään mutta ei ole maailmanloppu jos niitä lapsia ei tule. Tämmöisiä asioita kun ei voi ehdottomasti etukäteen päättää, eikä minusta elämänkumppania pidä hakea sillä mielellä että hakee lastensa toista vanhempaa. Jos löytyy hyvä kumppani, jonka kanssa voisi ajatella elävänsä tappiin asti, ja tilanne on ok, sitten voisi antaa lapsen tulla, jos on tullakseen.
Nyt olen kyllä alkanut voimakkaammin kallistumaan tuon ei-vaihtoehdon puolelle.- ap
"Antaa lapsen tulla, jos on tullakseen" on suoraan sanottuna "kyllä".
- ajfkjalkj
ap kirjoitti:
"Antaa lapsen tulla, jos on tullakseen" on suoraan sanottuna "kyllä".
:D :D :D
No jos haluat lukea minun tekstiäni kuin piru raamattua niin siitä vain. Ymmärtääkseni kirjoitin, että kyllä jos tietyt ehdot täyttyvät, mikä ei ole lainkaan varmaa. Minulle se tarkoittaa ehkä. - ap
ajfkjalkj kirjoitti:
:D :D :D
No jos haluat lukea minun tekstiäni kuin piru raamattua niin siitä vain. Ymmärtääkseni kirjoitin, että kyllä jos tietyt ehdot täyttyvät, mikä ei ole lainkaan varmaa. Minulle se tarkoittaa ehkä.Jos luetaan sitä raamattua vielä vähän rivien välistä, niin juuri sitä ehdot täyttävää miestähän sä etsit. Eikö näin?
Sehän on itsestäänselvyys (toivottavasti), ettei epäsopivan ihmisen kanssa halua elää eikä lapsia hankkia. - epjhpijoehgouegh
ap kirjoitti:
Jos luetaan sitä raamattua vielä vähän rivien välistä, niin juuri sitä ehdot täyttävää miestähän sä etsit. Eikö näin?
Sehän on itsestäänselvyys (toivottavasti), ettei epäsopivan ihmisen kanssa halua elää eikä lapsia hankkia.Epäsopiva=? ....=Sopimattoman
- Niin ja näin
Minä ainakin laitoin siihen siksi "ehkä" koska en tahtonut poissulkea sitä varmaa ei:tä, ei koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan jos olisin löytänyt sellaisen unelmamiehen joka olisi tahtonut lapsia, niin silloin saattaisin itsekin tahtoa sitä.
Eli miestään salaperäisyydestä ollut kyse. - elina82----
Se, että nainen sanoo haluavansa ehkä lapsia, tarkoittaa sitä, että lasten hankkiminen ei ole naiselle välttämättömyys eikä itsestäänselvyys, mutta ei täysin poissuljettukaan vaihtoehto.
Mitään mystisyyttä ja salaperäisyyttä tähän ei liity.
Lasten hankkiminen vaati naiselta miljoonakertaisesti enemmän kuin mieheltä (raskaus, synnytys, imetys). Mitään ehdotonta päätöstä siitä, että aikoisi hankkia lapsen, ei normaaliälyinen nainen tee tuosta vain. Pitää olla mies jota on isäksi ja sopiva elämäntilanne.
Mieshän tietenkin voi ilmoittaa joko haluavansa lapsia tai että ei halua lapsia, koska lapsen hankkiminen ei vaadi häneltä välttämättä juuri mitäään (vain yhdynnän). Korostan sanaa "välttämättä". Toki mies voi olla olennainen lapsen hankkimisessa, jos hän tukee naista ja on osallisena asiassa. Lapsen hankintaan liittyvät monet asiat (kuten raskaus) ovat mahdollisia miehenkin kokea (tukena yms.), mutta eivät välttämättömiä - toisin kuin naiselle!
Piru vie että miehet osaavat olla typeriä.- totuuskomissioz
Mies ei juurikaan voi päättää omasta lisääntymisestään. Vaihtoehtoina on pidättäytyä seksistä fertiilin naisen kanssa, laittaa omat letkut poikki (ja olla menemättä naimisiin) tai sitten köyriä muiden puolisoita.
Joo, se kondominkaan käyttö edes niin että vie ne käytetyt mennessään ei ole täysin varmaa.
Pelkällä yhdynnällä selviää jos on jännämies reiska tai partalapsi mutta asiansa hyvin hoitaneelle, menestyvälle miehelle sen panon hinnaksi tulee helposti 100k
35 vuotiaat lapsettomat naiset ovat kävelevä pommi, niiden kanssa on syytä olla tosi varovainen. Tietty muitakin kuin biologian viemiä on mutta riskit ovat suuria.
- ............
Itse olen tahollani ihmetellyt miksi -40-vuotiailla miehillä on tuo ehkä-vaihtoehto. Olen järkeillyt josko se voisi tarkoittaa sitä että mies katsoo voivansa tapailla yh-äitiäkin, eli siis hyväksyisi valmiit lapset? Voisikohan nainenkin ajatella niin?
Helpompihan naisen on yhdistyä lapset jo tehneeseen ihmiseen, koska todennäköisesti niistä lapsista ei ole jatkuvaa riesaa kun asuvat kuitenkin äidillään?- hopea.paju
Minusta tuo "ehkä" tarkoittaa sitä, että voi seurustella myös yksinhuoltajan kanssa. Eli vakiintumisen esteenä ei ole se, että kumppanilla olisikin alaikäisiä huollettavia. Jos se kauheasti aiheuttaa aprikointia, niin tuollaisen profiilin yli voi hypätä jos ei ole kanttia pyytää selvennystä.
- keelo
Minulla miehenä on myös ehkä. Kuten jotkut tässä jo aikaisemmin ovat kirjoittaneetkin, niin ei se lapsien haluaminen ole minullekaan mikään yksinkertainen asia. En hae kumppania siksi, että pääsisin hankkimaan lapsia. Haen kumppania aivan muista syistä ensisijaisesti. Tällä hetkellä kun ei ole kumppania, niin tuntuu melkoisen kaukaiselta ajatukselta haluta lapsia. En ole koskaan tuntenut sellaista halua, että minun pitäisi ehdottomasti saada lapsia. En kuitenkaan voi sanoa myöskään ehdotonta eitä asialle. Mielestäni se asia muotoutuu pitkälti sen myötä millaisen naisen mahdollisesti joskus kohtaan ja jos elämämme oikein hyvin sopivat yhteen ja voidaan ajatella vakaasti yhteistä tulevaisuutta, niin toki on mahdollista, että silloin ajatuksiin voi tulla lapsikin. En kuitenkaan halua lähtökohtaisesti yrittää hankkia lasta noin vain. Kyllä sitä ensinnäkin pitää molempien haluta. Sen lisäksi suhteen pitää olla vakaalla pohjalla, että lapselle voidaan mahdollistaa kaksi rakastavaista vanhempaa, sekä muutenkin elämä oltava sillä mallilla, että lapselle voidaan mahdollistaa hyvä tulevaisuus, koska lapsen kehittymisestä ollaan vastuussa monta vuotta. Eli joo, on paljon asioita, jotka vaikuttavat ja oikeassa tilanteessa se ehkä voi muuttua kylläksi. Sitä ennen se on ehkä.
- elina82----
Tosiaan, onkohan siinä juurikaan eroa, miten monella 35 naisella tai MIEHELLÄ on valittuna "ehkä" lapsien suhteen.
Se asia nyt vain on monelle "ehkä": ei ole täyttä varmuutta siitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Ja monelle varmaan on tutustumisvaiheessa muut asiat ensisijaisempia kuin paasata siitä, että haluaa ehdottomasti lapsia. Kuten että tutustuisi ensin johonkin toiseen ihmiseen... - keelo
elina82---- kirjoitti:
Tosiaan, onkohan siinä juurikaan eroa, miten monella 35 naisella tai MIEHELLÄ on valittuna "ehkä" lapsien suhteen.
Se asia nyt vain on monelle "ehkä": ei ole täyttä varmuutta siitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Ja monelle varmaan on tutustumisvaiheessa muut asiat ensisijaisempia kuin paasata siitä, että haluaa ehdottomasti lapsia. Kuten että tutustuisi ensin johonkin toiseen ihmiseen...Tuskinpa siinä eroa on. Enpä ole sitä kyllä tutkinut. Niin ja itse olen siis vasta 31-vuotias mies :)
Ymmärrän tietysti toisaalta, että jos niitä lapsia toinen kovasti haluaa ja toinen tietää, että ei halua, niin silloin se tietysti voi olla este tutustumisen jatkamiselle. Mutta kyllä mustakin tutustumisvaiheessa tärkeämpää on ihan muut asiat kuin lasten tekemisestä keskustelu. Jos joku niistä alkaisi kamalasti paasaamaan, niin ainakin itselleni nousisi hieman karvat pystyyn ja tulisi fiilis, että toisella on vain kiire niitä hankkimaan. Asian tullessa esille voin omasta suhtautumisestani selittää sen mitä edellä mainitsin. Jos minulta jostain syystä haluttaisiin ehdotonta kantaa asiaan, niin sitä en valitettavasti tule antamaan. En minä voi tutustua ihmisiin niin, että tietäisin tarkalleen kaikki tulevaisuuden suunnitelmat. Toki jotain osviittaa voi ja pitääkin olla ja en siis lapsiakaan sulje pois, mutta olisi ennemminkin hullua, jos olisin etukäteen päättänyt miten asiat menevät. Kyllä parisuhde mun mielestä muotoutuu kahden ihmisen myötä omanlaisekseen ja siihen liittyy sitten matkan varrella erilaisia asioita. OIkeassa tilanteessa sitten niitä lapsiakin.
- Mies_44
Luulen, että ajatellaan aika paljon vastapuolen reaktiota. Ei haluta tällä kysymyksellä karsia potentiaalisia hyviä kumppaneita eikä osoittaa ehdottomuutta suuntaan tai toiseen. Sekä vastaus "kyllä" että myös vastaus "ei" tuntuvat jotenkin ehdottomilta asenteilta, jos henkilöllä ei ole ennestään lapsia. Itsekin olen laittanut tuon "ehkä" ajatellen, että "kyllä" tuntuisi minun ikäiseltäni vähän hassulta ja sitten jos sanoo ei, niin joku nainen voi ajatella, ettei mies tykkää lapsista ja on siis itsekäs yms. Lapset ovat suhteen hedelmä, jos niitä jostain syystä on tullakseen, mutta kun haetaan kumppania niin minun mielestäni lapsiperheen perustaminen ei silloin voi olla koskaan ensisijainen tavoite vaan yhteyden löytäminen maailmaan toisen ihmisen kautta.
- EiPidäKoskaanSanoaEi
että tietävät valmiin vastauksen jokaikiseen elämän kysymykseen ja näkevät kauas tulevaisuuteenkin niin selvästi ja kirkkaasti että voivat antaa ehdottomia vastauksia.
Minä ainakin olen monessa asiassa epävarma ja sanon aina että "aika näyttää, eihän sitä tiedä, mitä vielä tulee"
Esimerkiksi kun lopetin tupakanpolton vuonna 1998 sanoin "Koetan lopettaa tai ainakin vähentää..."
Moni minun ystävä uhosi suureen ääneen varmana asiana, että nyt paloi sitten viimeinen tupakka!!! Ja polttavat tänä päivänäkin, vaikka silloin heittivät tupakka-askinsa roskikseen ja olivat NIIIN varmoja..
Itse en enää lapsia hanki ja minulla lukee "ei" ja olen huomannut sen että jotkut miehet ottavat asian melko kielteisesti. Ei naiset kai halua antaa jotakin lapsenvihaaja-käsitystä itsestään vaikkeivat oikeasti aikoisi hankkia lapsia. - 37 v ehkä nainen
Minä ainakin haen ensisijaisesti sopivaa kumppania itselleni, en niinkään isää lapsilleni. Se haluanko lapsia riippuu myös kumppanista, jotkut miehet ovat hyvinkin sopivia hyvään suhteeseen, mutta kaikkien kanssa vain ei lapsiperhe-elämä kiinnosta. Pelkästään mahdollisen kumppanin kanta ei ratkaise. Itseäni enemmän ihmetyttää 40 miehet joilla lukee "Kyllä" kyseisessä kohdassa. Sellaiset profiilit tekee mieli kiertää, tulee tunne kuin etsittäisiin vain synnyttäjää, vaikka ei asia ehkä näin aina olekaan.
- Lisey72
Olen juuri 35 nainen ja profiilissani lukee "ehkä" lapsia. En mitenkään lapsia hingu, mutta oikean kumppanin kanssa, joka lapsia haluaa saattaisin siihen vielä höynähtääkin. Jos taas kumppani ei halua lapsia, niin ei se minullekaan ole mikään kynnyskysymys.
- -mies-
Jos ehkä-ihminen törmää semmoisee, joka ehdottomasti haluaa tai ei halua lapsia, niin hän varmaankin kallistuu siihen suuntaan kuin puoliskokin.
"Täytyykö aina olla niin mystinen ja salaperäinen, kun se olisi kaikille helpompaa että profiilien perusteella voisi haeskella sopivaa kumppania?"
Miten kaikki ihmiset voisivat jostain tuollaisesta asiastaolla ehdottoman varmoja? - Lapsirakasmies
Olen 40-vuotias vapaa mies ja haluan omia lapsia elämäni aikana. Vielä enemmän haluan löytää kumppanin. Ajattelen loogisesti, enkä lasten tulla potentiaalisen ihmissuhteen tielle.
Kumppanillani voi olla jo niin monta lasta, että hän ei halua lisää. Voi olla, että hän ei kykene saamaan biologisesti omia lapsia. Tai ehkä hän ei halua vaan lapsia. Voi olla, että hän ei myöskään vielä tiedä, haluaako hän lapsia. - Ja voihan olla, että hän ehdottomasti haluaa lapsia.
Nämä kaikki vaihtoehdot ovat minusta ihan ok ja siksi tuntuisi oudolle, jos profiilissani lukisi vain, että "haluan lapsia". Se tuntuu aivan liian rajoittavalle. - .EI lisääntyvä.
etsinnässä mies joka olisi siittänyt jo omat jälkikasvunsa tai sitten niitä haluamaton
- kuitenkin
profiilissani lukee "ehkä" koska yhteiskunta on onnistunut ujuttamaan myös mun takaraivoon, vaikka muka niin itsenäinen ja omintakeinen olen, että "oikea, naisellinen nainen" tahtoo synnyttämällä äidiksi ja tuntee biologisen kellon äänen. Ei kuulu ja kaiken järjen vastaisesti se kuulumattomuus hävettää mua! Oikeasti mua feminiinisempää naista saa akateemisesti koulutetuista piireistä hakea, pitkät hiukset ja (kun samoja geenejä omaavia sukulaisnaisiani katselen, niin..) lapsettomuuden yhtenä etuna pinkeä kroppa. Ja kuten tästäkin voi lukea, todella rasittavat tippaleipäaivot :)
Onneksi minulla on lähisukulaislapsissa jo iloa ja huolta ihan riittämiin :/ ja aion adoptoida hylätyn koiran. Ja tahdon mieluiten "ehkä"- tai "ei"-miehen jolla lapset on jo hommattu, niin se voi viidenkympin kriisissään vaikka ostaa harrikan eikä lähteä 3-kymppisen gold diggerin matkaan, joka tahtoo sitoa papan itseensä lapsella.
- vaihtoehto-
Minulla ei ole profiilia, mutta jos olisi, niin siinä kyseisessä kohdassa lukisi ehkä. Se johtuu siitä, että periaatteessa olen tyytyväinen nykyiseen lapsimäärääni, mutta jos aloittaisin uuden suhteen ja mies haluaisi lapsia, niin en sanoisi suoraan ei, vaan asia olisi harkitsemisen arvoinen. Eli ei ehdotonta pakkoa saada lisää lapsia mutta ei ehdotonta ei:täkään.
- onnekas onnellinen
Niinpä. Minä sain 24vuotiaana poikani, muita lapsia ei ole, tosin lapsen isä kuoli onnettomuudessa.
Poika on rakkainta, mitä maa päällään kantaa.
Jos mulla olisi profiili, niin en sanois ehkä, sillä minä en tee yhtään lasta enää.............. Moi
Mä oon yks 42-v nainen. Mulla on tuolla profiili, mutta sopivaa seuraa ei vain löydy. Ja jos yksikin on, niin pettämiseen se sen puolelta aina päättyy ja sen salailuun. Se on ärsyttävää !!! Sen on loputtava nyt !!! Olkaa kaikki siellä ja muuallakin 100 % rehellisiä kaiken suhteen.- NaisetHaluaaLapsia
Olen päälle 40v mies. En halua enään uusia lapsia. Yhteen aikaan lähestyin myös monia "ehkä" naisia koittaen kysyä "lapsipolitiikastaan" että onko ok tapailla "ei" miestä? Usealta kun kysyin, niin lähes kaikki halusivat pitää option että mies on valmis tekemään lapsen jos nainen niin haluaa eli tutustuminen ei edennyt mihinkään. Sen jälkeen olenkin suosiolla lähestynyt vain "ei" naisia.
- Ehkäilijä
Ehkä, koska tykkään lapsista, mutta oma(t) ei ole ollut minulle koskaan mikään pakkomielle. Ehkä, jos osuu sopiva mies kohdalle ja molemmat halutaan samaa. Jonkun kanssa kyllä, toisen kanssa ei, eli silloin ehkä on parempi vaihtoehto entä kyllä tai ei. Ehkä myös siksi, ettei lapsia aina vain tehdä, vaan jotkut saavat lapsia ja toiset eivät, vaikka kuinka lapsia haluaisivat. Eli ehdottomasti ehkä eikä pakonomainen kyllä tai ei.
Niin, kyllä se pitäisi osata päättää, että haluaako niitä lapsia vaiko eikö halua..
Se on väärin lähteä rakentamaan parisuhdetta miehen kanssa, joka ei halua lapsia ja sitten alkaakin parisuhteen aikana vaatimaan häneltä lapsia kun se ehkä onkin vaihtunut kyllä muotoon...
Valitettavasti miehellä se on edelleen ei, jos se oli sitä aiemminkin....Näin siinä vain haaskattiin molempien aikaa ja tuotettiin mielipahaa ja parisuhteen kariutuminen, tai sitten painostettiin mies vastentahtoaan hankkimaan lapsia, jos hän ei haluaisi luopua muuten toimivasta parisuhteestaan ja lopulta taipuu naisen tahtoon.
Tehkää kantanne selväksi ja eläkää sitten sen mukaan!
Sitten tuo kun jotkut sanoo, että se lapsihaave riippuu kumppanista....Ööööh mitäh.
-Eiköhän se kumppani ole jo alunalkaen valittu väärin perustein, jos hän ei ole sellainen luotettava yksilö kenen kanssa uskallat perhettä perustella.- JuuEn
Jos nämä naiset ovat juuri niitä, jotka eivät tiedä, haluavatko edes parisuhteeseen. Ovatko sitten kuluttaneet nämä vuodet jahkailuun?
- EikyllätaieivaanEHKÄ
Olettekos omituisia? Ei hyvä parisuhde tarkoita automaattisesti lapsia. Johonkin suhteeseen lapset sopii, toiseen ei. Ehkä, mahdollisesti kyllä ja teidän kanssa ei. Tykkäätkö lapsista ja haluatko lapsia ei ole synonyymeja. Tykkäänkö lapsista? Kyllä ja paljon. Hauskoja, hassuja, tuovat iloa ja hyvää mieltä elämääni, kun käyvät kylässä. Haluanko omia lapsia? En, mutta joku muu voi haluta, joten ehkä.
- ehkäniintainäin
Minä laittaisin sinne nettideitti ilmoitukseen että ehkä haluan parisuhteen ehkä en. Ehkä haluan miehen ehkä kuitenkin naisen. Ehkä saatan vastata saatan olla vastaamatta. Voi olla että jatkan etsimistä tai sitten ei. Saattaa käydä niin etten haluakkaan lasta vaan koiran tai kissan tai han vaan marsun tai sitten en halua mitään tai ihan kaikki Jos jollain on jotain kysyttävää voi kysyä ehkä vastaan näin tai päinvastoin tai en ollenkaan, rippuu siitä olenko millä mielellä, ehkä.
- EilöydyEi
Mulle kelpaisi nainen. iällä ei olis niin väliä, mutta sais haluta lapsia ja vielä mun kanssani siis.
Saa olla lapsia jo ennestään, sillä niitä on minullakin pari.
Ei tahdo vaan löytyä.
En tiedä missä vika, oonko ollut väärillä deitti saiteilla tms.
Normaali, (onko silloin se tylsä siis?) 37v (semi-komea) suomalainen työmies on täällä päässä ja noin deitti sivujen naiset kenen kanssa on päässyt viestiä laittamaan on kyllä kehunut ym, mutta siltikään ei sitä oikeaa tahdo löytyä. Ainakaan keskisuomesta 🤔 - EsimerkitKehiin
Kysytään nyt sitten millaisissa tapauksissa halutaan tehdä lapsi ja millaisissa tapauksissa ei? Ja ei vaihtoehto ei aiheuta onnettomia fiiliksiä myöskään parin vuoden päästä vaan seistään miehen rinnalla päälle 50v saakka? Antakaa selviä esimerkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927