Mulla on kaksi kääpiömäykkynarttua, 2-vuotias ja 5-kuinen. Tämä nuorempi syö siis toisen kakkaa, ei kenenkään muun kuin tämän vanhemman. Ei edes omaansa, saati muiden koirien. Olen kuullut, että vaiva saattaisi johtua jonkun vitamiinin puutoksesta, mutta mistä vitamiinista silloin on kyse? Eivät osanneet eläinkaupassa neuvoa..Madotin myös tämän nuoremman tässä viikko sitten, eikä sekään auttanut. Onko kakan syönti normaalia ja ohimenevää? Kokemuksia? Neuvoja? Niksejä? Kaikkea otetaan vastaan :)
Kakan syöminen
4
365
Vastaukset
- hellalle123
älä huolestu. kakassa on vitamiinejä. jos teillä olisi esim:lehmiä koira söisi varmaan niiden kakkaa. meillä syö myös mutta aika harvoin :D ei siiis syytä huolestua...
- ässät_hihnassa
Ok, kiitos :)
- hajustiina
ässät_hihnassa kirjoitti:
Ok, kiitos :)
narttukoirilla saattaa olla sellainen luonnollinen vaisto "kakansyömiseen" kun emä opettaa pentueen nuolemalla siistiksi :) ... mutta sitten taas se saattaa jatkua tosi pitkään. Kas oma kymmenen vuotias karkkarimäykkyneiti nähdessään "peuranpaskan" lenkillä nuoli huuliaan ja namskis moiskis... nannaa! Hyite etten tykännyt mutta näin se vaan meni ja muuten meitin edesmennyt "neitirouva" oli maailman paras "ämmä"! Siis, opin sulkemaan joiltain asioilta silmäni .... mäykyt ovat mäykkyjä
- Amadea88
Ulosteen syönti on seurausta B8-vitamiinin puutteesta.
Ihmettelen kyllä, miksi pentusi syö VAIN vanhemman koirasi ulostetta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745