Tervehdys
Olisiko jollain tarjota mitsu tai hondan sarvitraktoria ja jos esim pelkkiä lisälaitteita. Myös kokemukset merkeistä kiinostaa. Itseä kiinostaa jotenkin tuo hondan F800 eniten
Sarvitraktori
9
1257
Vastaukset
- Harjasturpa
Kovan tekemä avoharja Hondan sarvitraktoriin. Lisäksi sarja uusia harjoja. Jos kiinnostaa, ilmoita s-postiosoite, niin kerron lisää.
- Sarvitraktor
tässä maili joko oli jäänyt pois
laurih2@luukku.com - Sarvitraktori
Sarvitraktor kirjoitti:
tässä maili joko oli jäänyt pois
laurih2@luukku.comolisko jollain tietoa mistä saisi esim ostettua lisä koneita esim peräjyrsimiä tai pieniä kyntöauroja
Sarvitraktori kirjoitti:
olisko jollain tietoa mistä saisi esim ostettua lisä koneita esim peräjyrsimiä tai pieniä kyntöauroja
sain hommattua hondaan lumilingon ja on hyvä peli muutta olisko jollain jäänyt vieperäjyrsintä ei tarvitse olla välttämättä suoraan sopiva ja saa olla laittoa
- jkka
Hei, ne uudet harjat vähän kiinnostaa. Mulla on Honda F700 ja siinä kulunut lakaisuharja uusimistarpeessa, jos ne tarjottavat vaikka sopisivat tähän. Lähetän tarvittaessa kuvan. Varsinaisesti olen etsimässä peräkärryä ja maanmuokkauslisälaitetta.
/JH - Harjasturpa
jkka kirjoitti:
Hei, ne uudet harjat vähän kiinnostaa. Mulla on Honda F700 ja siinä kulunut lakaisuharja uusimistarpeessa, jos ne tarjottavat vaikka sopisivat tähän. Lähetän tarvittaessa kuvan. Varsinaisesti olen etsimässä peräkärryä ja maanmuokkauslisälaitetta.
/JHMittaa lamellin reikä ja ilmoita s-posti, niin tuumataan niitä harjahommia.
- Sarvitraktori
Tere
Juu nyt sain hommattu tuollasen hondan F800 varusteita rupee olemaan kertynyt mutta vielä voisi tarjota jyrsin teriä tai peräjyrsintä. peräjyrsin ei tarvitse olal juuri hondaan sopiva voin koittaa sovitella muita siihen:- jkka
Terve, kerro tännekin, jos tiedossa paikkoja josta saa lisävarusteita. Itelläni F700 ja siihen pikku säädöllä sopii 800:sen varusteet, luulisin. Erityisesti haen peräkärryä ja auraa.
Jkka
- Sarvitraktori
Tervehdys taa eikö porukalla ole jäänyt kelekään peräjyrsintä ei tarvite välttämättä olla ihan timantti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846