Sarvitraktori

Sarvitraktori

Tervehdys
Olisiko jollain tarjota mitsu tai hondan sarvitraktoria ja jos esim pelkkiä lisälaitteita. Myös kokemukset merkeistä kiinostaa. Itseä kiinostaa jotenkin tuo hondan F800 eniten

9

1257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harjasturpa

Kovan tekemä avoharja Hondan sarvitraktoriin. Lisäksi sarja uusia harjoja. Jos kiinnostaa, ilmoita s-postiosoite, niin kerron lisää.

• Sarvitraktor

tässä maili joko oli jäänyt pois
        laurih2@luukku.com

• Sarvitraktori
        Sarvitraktor kirjoitti:

tässä maili joko oli jäänyt pois
        laurih2@luukku.com

olisko jollain tietoa mistä saisi esim ostettua lisä koneita esim peräjyrsimiä tai pieniä kyntöauroja

• Sarvitraktori kirjoitti:

olisko jollain tietoa mistä saisi esim ostettua lisä koneita esim peräjyrsimiä tai pieniä kyntöauroja

sain hommattua hondaan lumilingon ja on hyvä peli muutta olisko jollain jäänyt vieperäjyrsintä ei tarvitse olla välttämättä suoraan sopiva ja saa olla laittoa

• jkka

Hei, ne uudet harjat vähän kiinnostaa. Mulla on Honda F700 ja siinä kulunut lakaisuharja uusimistarpeessa, jos ne tarjottavat vaikka sopisivat tähän. Lähetän tarvittaessa kuvan. Varsinaisesti olen etsimässä peräkärryä ja maanmuokkauslisälaitetta.
        /JH

• Harjasturpa
        jkka kirjoitti:

Hei, ne uudet harjat vähän kiinnostaa. Mulla on Honda F700 ja siinä kulunut lakaisuharja uusimistarpeessa, jos ne tarjottavat vaikka sopisivat tähän. Lähetän tarvittaessa kuvan. Varsinaisesti olen etsimässä peräkärryä ja maanmuokkauslisälaitetta.
        /JH

Mittaa lamellin reikä ja ilmoita s-posti, niin tuumataan niitä harjahommia.

• Sarvitraktori

Tere
      Juu nyt sain hommattu tuollasen hondan F800 varusteita rupee olemaan kertynyt mutta vielä voisi tarjota jyrsin teriä tai peräjyrsintä. peräjyrsin ei tarvitse olal juuri hondaan sopiva voin koittaa sovitella muita siihen:

• jkka

Terve, kerro tännekin, jos tiedossa paikkoja josta saa lisävarusteita. Itelläni F700 ja siihen pikku säädöllä sopii 800:sen varusteet, luulisin. Erityisesti haen peräkärryä ja auraa.
        Jkka

• Sarvitraktori

Tervehdys taa eikö porukalla ole jäänyt kelekään peräjyrsintä ei tarvite välttämättä olla ihan timantti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      1986
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1381
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1285
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1201
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe