Vuosi vaihtui mutta muuttuiko mikään??

Noniin taas se vuosi vain sitten vaihtui ja siirryimme taas kohti uutta vuotta ja jätimme vuoden 2010 taaksemme niin on hyvä tässä kertoa taas niinkuin aikaisemminkin eli mitä menneestä vuodesta jäi käteen. No vastaushan on että ei yhtikäs mitään, mikään asia ei muuttunut, sitä paljon luvattua kumppania ei löytynyt taasenkaan niinkuin jo aikaisempina vuosina on luvattu. Itseasiassa oikeastaan minun pitäisi olla jo vuosia ollut onnellisesti naimisissa jos on luottamista lukuisten ennustajien ja selvännäkijöiden puheisiin, rahaa on palanut tolkuttomasti abaut 2500 yhteensä hyvistä neuvoista, mutta niinkuin eräs ennustaja sanoi tieto maksaa, kuinka monta vuotta mun pitää maksaa heille ja kuinka paljon lisää että nuo lupaukset toteutuisivat? Aina joka kevät on luvattu että syksyllä tapaat sen rakkaan ja taas syksyllä luvattu että keväällä tapaat sen rakkaan ja sitä rataa jatkunut monta vuotta ja rahaa palanut tästä tiedosta. Kysynkin nyt täältä jos joku vastaa että mikä tässä hommassa mun kohdalla nyt on mennyt oikeesti pieleen kun ei mitään kontaktia ole saanut. Toivo on kyllä jo menetetty ja ikää tulee koko ajan lisää. Kyl se on niin jos ite saan ennustaa niin yksin jään vaikken sitä halua, on mulle sitte luvattu mitä tahansa mut kun se lupauksen alkamisajankohta on jo 9 vuotta heittäny että kyllä uskon ettei mitään voi enää tapahtua mulle mitä kaikki on luvanneet. Mutta uusi vuosi ja todennäköisesti samaa rataa mennään niinkuin ennenkin vaikka silmät auki olenkin niin ei tulosta varmaankaan tule, mutta kaikille muille onnekkaille Hyvää alkanutta uutta vuotta 2011!!

5

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwwwwäiski

Lämpimät onnittelut sinulle nimimerkki "samu1"! Olet ottanut suuren askeleen elämässä. Se mitä koet, on oppimista. Juuri käsissäsi olevassa asiassa oppiminen on vaikeaa, sillä sen edellytyksenä on, että koko vallitseva käsitys ympäröivästä maailmasta muuttuu.

Muisti on se keino jonka avulla voimme vertailla menneitä asioita nykyisiin. Kun muistamme, vaikkapa että ennustaja on luvannut jotakin ja vertaamme sitä vallitsevaan nykyisyyteen ja löydämme eroa, muistamme tämän taas seikkana, että ennustus ei toteutunut. Sitten kun tällaisia kokemuksia kertyy useampia, on ihminen sen valinnan edessä jatkaako jääräpäisesti uskomista yliluonnollisiin höpötyksiin vai oppiiko kokemuksistaan, että ennustajat ovat pelkkää hevonkukkua.

Vaikuttaisi siltä että samu1 on ainakin näiden kovien vuosien jälkeen oppinut jotain arvokasta. Ehkä se 2500 euroa ei tältä kantilta katsottuna mennyt ihan hukkaan?

• Luin tuon vastauksesi ja yritin ottaa siitä rivien välistä selvää mutta en todellakaan ymmärtänyt mitä tekstillä tarkoitit?? Siis mitä olen kokenut ja oppinut?? No en oikeestaan mitään uutta. Jotain kuitenkin, se ainakin että kumppanin löytymiseen pitää tehdä kovasti töitä ja sekään ei auta yhtään ja että ennustuksiin ei ole yhtään luottamista. En koe olevani saanut mitään tuolla 2500 eurolla vaan vain väärää ja harhaan johtavaa tietoa.

• Annetta

Miksi et alkaisi luottamaan omiin kykyihisi ja menemään eteenpäin, mitenkä kuvailisin sen itse rakentamasta kuopasta, ottaisit spurtin kohti tuntemattomaa ja muuttaisit jalanjälkiäsi siten, että osuvat paremmin haluamiisi kuoppiin. On totta,että ohjeita,vinkkejä ja ennustuksia voi antaa, mutta toteuttaja on aina MINÄ itse, siis sen mitenkä vastaanotetaan tulevat tapahtumat vai ohitetaanko ne huomioimatta.

Voisitko yrittää, että sinulle itselle näytettäisiin unessa tuleva puoliso? Pyytäisit ennen nukkumaanmenoa tarkoin harkituin sanoin mitä haluat, vaikkapa näin: haluan unessa osoitettavan loppuelämän kumppanini. On erittäin hyvä jotta harkitset pyntösi tarkkaan sanoistaan,että et tule pyytäneeksi sellaista mitä et kuitenkaan halua elämääsi. Esitä rukouksesi vilpittömin mielin. Joskus on syytä uusia pyyntö useammin kuin kerran. Ja muista mennä ajoissa nukkumaan.

Ja lopeta yksinäisyytesi ennustaminen, sillä rukoilla voi tällä tavallakin. Kaikkea hyvää sinulle.

• Kaiken kokenut.....

sinun ois pitänyt käyttää ne vaimon hakuun tai etsimiseen. Mutta muista ei vaimo tuo aina onnea tullessaan . Niin jos ei lasketa sitä alku huumaa mukaan. Muista monet etsii vaimoa ja monet etsii keinoa millä pääsis eroon vaikeasta vaimosta. Täytyy kyllä olla tosi onnellinen jos nykyään löytää hyvän vaimon. Niitä on kuule harvassa.

• Kaiken kokenut..... kirjoitti:

sinun ois pitänyt käyttää ne vaimon hakuun tai etsimiseen. Mutta muista ei vaimo tuo aina onnea tullessaan . Niin jos ei lasketa sitä alku huumaa mukaan. Muista monet etsii vaimoa ja monet etsii keinoa millä pääsis eroon vaikeasta vaimosta. Täytyy kyllä olla tosi onnellinen jos nykyään löytää hyvän vaimon. Niitä on kuule harvassa.

olis saanu vaimon thaimaasta noillakin rahoilla. Mut hyvä tai huono mut ku ei oo päässy kontaktiin kummankaan ominaisuuden edustajan kanssa. Mut on tuomittu yksin vaikka muut muuta sanois. Huijausta ollu vaan kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe