Ei voi muuta johtopäätöstä vetää kun katsoo noiden Varkauden mollaamis kirjoitusten määrää, ne on tuplaantunut. Hyviä uutisiahan on nyt vain tullut. Andritz on saamassa lisää töitä, akkutehtaan sijoitusanti tuotti sille miljoonia jne. Nyt ne joutuu sulta perimään takaisin kun ei mennytkään niin kuin piti.
Varkkila saanut palkankorotuksen Kuopiolta
10
536
Vastaukset
- Varkkila
"Lisää töitä ja sijoitusannit tuottaa miljoonia, Kauppakatu on entistä vilkkaampi, asukasluku nousee räjähdysmäisesti, eläkeläiset ostaa kaikki luxus-asunnot, asuntojen hinnat nousee kohisten, asunnot viedään käsistä Kommilassa, 1/4 neliön laattojen vaihto riittää viemärin ympäriltä kh-rempassa... ostoskeskus rakennetaan ja kaikki yritykset oikein innolla odottavat muuttoa sinne".....Niin tässä näitä sinun mainitsemiasi juttuja, jotka sinun mielestäsi ovat toteutuneet tai toteutuvat kohta.
On vain kummallista, että minun arvioimista tapahtumista on totetutunut suurempi määrä, kuin sinulla :)
Oletko muuten jo ottanut selvää niistä asioista, joista olen kysellyt jo muutaman kerran tässä parin vuoden aikana :)- simoooosilmukka
on palannut grillin karaokekisan palkintomatkalta. Olisit "hyvä" mies jäänyt sinne reissulles,
tai olisn toivonut sinun edes vähän viisastuneen, mutta ei. - Pärevalakee
Voe teitä poekija!
- Varkkila
Pärevalakee kirjoitti:
Voe teitä poekija!
Olisin oottanut aamuun ja sitten pistellyt tuulemaan. Totuus kuitenkin on kirkkaana kaikkien mielessä...Truunon väitteistä ei ole osunut kohdalleen oikeastaan mitään. Meikäläinen eikun porskuttaa. Lisäksi on selkeästi toteen näytettävissä, ettei Truuno halua/pysty vastaamaan esitettyihin väitteisiin mitään, vaikkakin hän on vaatimassa vastauksia muilta.
simoooosilmukka kirjoitti:
on palannut grillin karaokekisan palkintomatkalta. Olisit "hyvä" mies jäänyt sinne reissulles,
tai olisn toivonut sinun edes vähän viisastuneen, mutta ei.Missä grillillä tuommoisia palkintoja jaetaan tuun heti sinne ottaa osaa mitä kisoja ne sitten onkin. Aurinkoahan tässä jo tarvittais tuon Varkkilan juttujen jälkeen.
- Varkkila
bruno2 kirjoitti:
Missä grillillä tuommoisia palkintoja jaetaan tuun heti sinne ottaa osaa mitä kisoja ne sitten onkin. Aurinkoahan tässä jo tarvittais tuon Varkkilan juttujen jälkeen.
Jospa se totuuden aurinko nyt sitten lämmittäisi yltiöpositiivin aurinkolaseista sen valheellisen huurun pois ja alkaisi se totuus pilkottamaan pikkuhiljalleen sielläkin :)
Totuus on..Väkiluku laskee koko ajan...Työttömien määrä nousee, kunnes alkaa väestön poistumisen myötä laskemaan=väki muuttaa töiden perässä pois.
Varkauden matkailusysteemit on ihan peestä ja niitä ei yltiöpositiivien selitykset muuksi muuta.
Varkaudessa on liikaa asuntoja tyhjillään, joten asuntojen hinnat laskee edelleen. Ongelmia Köpe, Kommila, Käpykangas jne...Eli vanhat kaupungin reuna-alueet. Palvelut kaikkoavat minimiin. Asuntoja ei todellakaan viedä käsistä, vaikka yltiöpositiivit niin yrittää selittää. Hyvä menee hyvältä paikalta oikealla hinnalla nopeastikin. Huonokuntoiset eivät liiku enää ollenkaan. Ei edes ne ns. sijoittajan unelmat Rellun varrelta ja Joutenlahdesta :)
Ja vielä kerran Truuno hyvä...Missä on se eläkeläisten Tsunami, joka ostaa kaikki asunnot pois täältä Varkaudesta....Niin ja missä on ne luxusasunnot kanssa? Ostoskeskus ja 23-tien suurremontti???? Ja se Ikeakin meni Kuopioon ja Heureka 2 menee Mikkeliin...Aina menee ohi ja kovaa. - ZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Varkkila kirjoitti:
Olisin oottanut aamuun ja sitten pistellyt tuulemaan. Totuus kuitenkin on kirkkaana kaikkien mielessä...Truunon väitteistä ei ole osunut kohdalleen oikeastaan mitään. Meikäläinen eikun porskuttaa. Lisäksi on selkeästi toteen näytettävissä, ettei Truuno halua/pysty vastaamaan esitettyihin väitteisiin mitään, vaikkakin hän on vaatimassa vastauksia muilta.
Koittakaa nyt mennä jo eteenpäin, homma on yhtä jankkaamista. Minä olen oikeassa, ei kun minä, eipäs kun minä! Onko elämän sisältö siinä, että täällä väittelette kumpi on oikeassa??? Alkaa jo kiinnostaa että oletteko aikuisia ihmisiä vai keskenkasvuisia teinejä??? Tasosta päätellen voisi luulla, että ette ole edes teini-iässä!!!
- Varkkila
ZZZZZZZZZZZZZZZZZ kirjoitti:
Koittakaa nyt mennä jo eteenpäin, homma on yhtä jankkaamista. Minä olen oikeassa, ei kun minä, eipäs kun minä! Onko elämän sisältö siinä, että täällä väittelette kumpi on oikeassa??? Alkaa jo kiinnostaa että oletteko aikuisia ihmisiä vai keskenkasvuisia teinejä??? Tasosta päätellen voisi luulla, että ette ole edes teini-iässä!!!
Ei siitä ole mitään epäilystä edes lukijoilla, kumpi on oikeassa. Ihmettelen tuollaista sanavalintaa totaalisesti...Truunolla on unelmia, jotka ei toteudu. Meikäläisen teksti on oikeassa. Siinä se menee lyhyellä oppimäärällä sinullekkin, niin ei tarvitse sinun enää koskaan jankuttaa selvää asiaa :)
- Pärevalakee
Varkkila kirjoitti:
Ei siitä ole mitään epäilystä edes lukijoilla, kumpi on oikeassa. Ihmettelen tuollaista sanavalintaa totaalisesti...Truunolla on unelmia, jotka ei toteudu. Meikäläisen teksti on oikeassa. Siinä se menee lyhyellä oppimäärällä sinullekkin, niin ei tarvitse sinun enää koskaan jankuttaa selvää asiaa :)
Voe voe vielä uuvestaan teitä pojat!
- Varkkila
Pärevalakee kirjoitti:
Voe voe vielä uuvestaan teitä pojat!
Siellä se tekosavolainen voevottelee...Opettele ensin kunnolla murre ja tule sitten juttelemaan...Huahahahahaaaaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969