Miten pääsisin auttamaan kauempana olevaa fläppäri-kaveriani hänen pienessä (?) ongelmassaan etäyhteyksellä eli pääsisin hänen luvallaan hänen koneelleen kotoani käsin? Molemmilla xp-käyttikset.
Saisinko yksinkertaiset ohjeet?
Etä-helppivä tarvittais...
5
336
Vastaukset
- Rr
...Teamviewerillä...
-Rr - 3+19
sulle TeamViewer-täysversio ja autettavalle tuo TeamViewer QuickSupport
sä asennat itselles ohjelman, mutta autettavan tarvii vaan ladata tuo pieni ohjelma ja käynnistää se eli hänen ei tarvitse asentaa tai edes juuri säätää mitään
kokeilkaa se on aika helppoa - Inalein
Nii, onhan Windowsissa itsessäänkin etätukitoiminto. Ei siihen välttämättä mitään ylimääräisiä ohjelmia tarvita.
Autettavan pitää vaan lähettää tukipyyntö.
Käynnistä->Ohje ja tuki.->Lähetä tukipyyntö.-Kutsu ystäväsi muodostaman yhteys tietokoneeseesi etätukitoiminnon avulla.
Siitä sitten van ohjeiden mukaan.
Niijoo ja etätuki pitää toki sallia ohjauspaneelista.
Eli, Ohjauspaneeli->Järjestelmä->Etäjärjestelmä->täpit ruutuihin Avataan etäkoneen ohjauspaneelista → järjestelmä → etäjärjestelmä ja laitetaan ruksi siihen, missä lukee salli etäyhteys.
Käynnistetään toiselta koneelta apuohjelmista Etäpöytäyhteys. Tietokoneen nimeksi laitetaan sen ohjattavan koneen IP-osoite .
Yhdistettään ja sitten syötetään ohjattavan koneen käyttäjänimi ja salasana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532159En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101474
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681327- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969