Päivi Räsänen julkinen kysymys.

Ilman uskoako

Miten on noudatatko Jeesuksen henkeä ?

Sen minkä teet näille heikoimmilleni sen sinä teet minulle.

Kykenetkö näkemään kärsivien kasvoissa Jeesuksen kasvot.

Luuletko että Jeesus lähestyy sinua kopeana ja täydellisenä vai syvästi syntisenä ja haavoitettuna?

5

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Populismia

Jos Päivi Räsänen keskittyisi todella ns."konservatiivisten arvojensa" puolustamiseen, hän puuttuisi nykytilanteeseen, jossa suurin osa kansasta elää raamatun vastaisesti.

Mutta miten Päivin kävisi jos hän vaihtaisikin keskittymisensä pienestä marginaalista suureen enemmistöön ja heidän esiaviolliseen seksiinsä, ehkäisyyn, abortteihin, eroamisiin ja uudelleen avioitumisiin (=huorintekoa).

Päivi ratsastaa homoudella kuin Babylonin portto monipäisellä lohikäärmeellään. Päivi ei oikein ymmärrä missä maailmassa elää ja mitä vastaan hänen täytyisi taistella. Päivi valitseekin mielellään itsestään poikkeavat ja "vammautuneet" ihmiset ja kerää heillä ääniä. Päivi ei ole katolinen kirkko, Päivi on vähän tämänpäivän Päivi. Muka "arvokonservatiivi". Jostain syystä vain homot Päiviä kiinnostaa. Näillä heikommilla kun on hyvä ratsastaa haarat levällään ääniä ja valtaa itselleen keräten.

Näissä homoviha-asioissa olen huomannut, että Jumala on melkoinen humoristi. Jumalalla on suuret linjat ja suunnitelma Päivinkin vihaa vastaan. Päivi ei sitä vielä ymmärrä.

• että näin!

Poimii raamatusta itsellensä parhaiten sopivat palat ja jättää epämukavat kohdat huomiotta!

• _aviomies_

Väitteesi ei pidä paikkaansa. Räsänen on todennut, että Raamattua tulee lukea KOKONAISUUTENA Jeesuksen sovitustyöstä ja Uudesta Testamentista käsin.

• Savoarolax

Jeesux tulemax auttamax!

• Jos kerran Räsäsen mielestä raamattu pitää tulkita kokonaisuutena, niin silloin raamattua pitää tulkita joukkona kirjoituksia¨jotka perustuvat todellisuuteen. Tai kirjoituksina joilla on historiallinen tausta. (Näin minä itse käsitän tämän asian)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe