Matka varattu pääsiäiseksi New Yorkiin, ja hotellina kyseinen Hampton Inn. Onkohan kellään omakohtaista kokemusta hotellista, Tripadvisorissa suitsutetaan ainakin kovasti! Myös vinkit esim. hotellin lähellä olevista ravintoloista yms. ovat tervetulleita!
The Hampton Inn Times Square North
3
496
Vastaukset
- matkailija-x
Olin kuullut hyvää Hampton Innistä Sohossa, joten varasimme sieltä huoneen toissa kesänä. Hotelli kuitenkin vaihtui, kun saimme läheltä vielä paremman hotellin edullisemmin. Nyttävät olevan siistejä turistiluokan hotelleja.
Columbus Circlellä on ainakin Landmark, jonka Tribecan sisarravintolassa olen syönyt maittavan illallisen. Kuuluisa Carnegie Deli on myös lähistöllä, pastramileivästä riittää kahdelle lounaaksi. 46. katu 8. ja 9. Avenuen välillä tunnetaan nimellä "Restaurant row". John's pizzeriaa 44. kadulla, 8. ja 7. avenuen välissä ja sen sisaravintolaa Bleecker streetillä pidetään yhtenä New Yorkin parhaista pizzerioista (asiasta käydään toki ikuista kädenvääntöä mikä oikeasti on New Yorkin paras pizzapaikka...)
Metrolla liikkuu niin nopeasti, että ihan hotellin tuntumaan ei joka ilta tarvitse jäädä syömään. Esim A- ja C-junilla voi ajaa vaikka Canal Streetille, läheisellä West Broadwaylla on monta hyvää ravintolaa. Erityisesti mieleeni on jäänyt Novecento, jossa hyvän ruoan lisäksi oli mahtavat Mojitot.
Noilla junilla pääsee myös West Villageen ja Meat packing districtille, joissa on lukemattomia ravintoloita. - matkailijatar2
Olen ollut 2 kertaa Hampton Inn-ketjun hotellissa Manhattanilla (SoHossa) ja tykkäsin. Ketjun hotellit ovat suht samanlaisia, joten varmasti on ihan hyvä myös Times Squarella. Hotellimme oli tuolloin (2009) vain kahden tähden hotelli, koska silloin siellä ei ollut vielä baaria eikä ravintolaa, mutta huoneet olivat kuitenkin kuin neljän tähden hotellista, modernit ja siistit. Huoneen hintaan kuuluva aamiainen on kiva lisä. Tarjolla on (tai oli ainakin silloin) myös suomalaista miellyttäviä vaihtoehtoja, kuten tuoreita hedelmiä, hieman "tummempia" kokojyvämuroja, kolmea erilaista kahvia yms.yms. Tietenkin löytyi myös muffinsia ym. pullaa ja suolaista lämmintä, kuten munakasta ja pekonia, joten jokaiselle on tarjolla varmasti jotakin, jolla päivän saa mukavasti käyntiin. Ihanaa matkaa!
- fyifyifyi
Kun varaa New Yorkista hotellia, on syytä tarkistaa, onko siellä havaintoja luteista. Bedbugs rekistereitä löytyy pari googlettamalla. Asiasta voi olla kommentteja myös esim. Tripadvisor-palstalla. Lisäksi on syytä ottaa tosissaan ohjeet siitä, miten huoneen lutikkapitoisuss tarkistetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764