Elikkäs olin vuoden Australiassa working holiday-viisumilla vuonna 2008..Kysymys kuuluu, onko minulla mahdollisuutta saada sitä toista WH-viisumia, jos menisin nyt sadonkorjuu töihin vai oisiko minun pitänyt hakea heti sitä sen ensimmäisen viisumin perään?
Haluan takaisin Australiaan!!
Toinen Working Holiday-viisumi!
2
666
Vastaukset
- ankkis85
Toinen wh viisumi on käsittääkseni mahdollinen vain, jos olit farmitöissä väh. 3kk ensimmäisen viisumin aikana. eli hedelmänpoimintaa tms. muuten ei onnistu, tai jos onnistuu, kerro minullekin! tahon kans takasin!
danceswithkangaroos.blogspot.com- jdfs
Itsella myos sellainen kasitys, etta toisen vuoden viisumin voi saada ainoastaan, jos teet farmihommia etc. sina aikana, kun olet Australiassa. Eli 3kk ensimmaisesta viisumista pitaa siis kayttaa tahan tyohon. Luultavasti jostain valtion sivuilta loytyy faktaa asiasta, mutta nain kasittaakseni homma menee, eli jos olet jo takaisin Suomessa, toisen vuoden viisumin saaminen on jo myohasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745