Hei.Erehdyin tai minut erehdytettiin ottamaan eläkevakuutus noin 10 vuotta sitten.Joka vuosi sinne menee tilitys, mutta tappiollahan nuo säästöt on suhteessa mitä on maksanut.Säästöthän saa nostaa pois ennen eläkeikää tietyin perustein kuten vuoden työttömyys tai kassa on maksanut sen 200 päivää.Kysymykseni kuuluu, että miten tarkoin nämä vakuutusyhtiöt tarkastelee asioiden oikeinperäisyyttä. Kun olen saanut vaikkapa 100 päivää ansiosidonnaista, niin eihän sitä kehtaa ottaa lyhyttä työtä vastaan kun työttömyys katkeaa ja taas saisi odotella ainakin vuoden, että saisi säästöt nostettua. Entäpä jos laittaisin sen 100 päivän kohdalle itse 200 päivää ja kopioisin sen ja lähettäisin vakuutusyhtiöön.Voisiko mennä läpi, että kaveri on jo saanut 200 päivää kassalta ja saisi nostettua rahansa?
Huijaatteko te eläkevakuutusyhtiötä?
5
857
Vastaukset
- 8+17
Mutta jos jäät kiinni, vakuutusyhtiön juristit syö sut elävältä ja saat varmasti syytteitä roppakaupalla, alkaen törkeästä petoksesta, asiakirjan väärennöksestä ja ties mistä. Jos nyt kuitenkin jätät väliin.
- försäkringchief
Muistaakseni ehdot sanovat jotenkin näin: " 500 päivän aikana vähintään 200 lta päivältä..." eli ei tarvitse olla yhtäjaksoista tuo työttömyys. Huijata ei vakuutusyhtiötä tosiaan kannata, tai et saa mitään sun eläkesäästöistä :-)
- w
en tiedä epäilen että saavat yhtiöiltä sähköisesti,
MUTTA YMMÄRRÄ SEURAAVA > muista siirtää osake-rahastosidonnaiselta
pois silloin kun arvo on korkealla ja lähestyt eläkeikää, vaikka 3-5 vuotta ennen
ja laita korkosidonnaiselle,
ettei käy kuten naapurin
oli osakesidonnaisella ja hän jäi eläkkeelle, kun osakekurssit olivat kaikkein alimmillaan.,
ei ollut sitäkään tallessa, kun oli kymmeniä vuosia maksanut. - Ilman puoluetukea
Ettäkö asiakirjan väärennökseen? Jos sinulla on omatunto jäljellä, niin uskoisitko nauttivasi rahoista, jos koko ajan joutuisit pelkäämään ilmituloa, joka tapahtuisi ennemmin tai myöhemmin ja todennäköisesti ennemmin.
Yrittäkää kansalaiset uskoa, että vippaskonstit ovat sallittuja vain vaalirahoitusta haalittaessa. Siellä ei tarvitse muistaa eikä olla pikkutarkka, mihin "hyväntekeväisyyteen" kulloinkin rahoja käytetään. - jaska242
http://tupakoinninlopetus.fi Erinomaisia tapoja tuolla lopettaa tupakointi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709