On ilo silmälleni ja mielelleni kun näen naisen pukeneen kauniit pilllifarkut ja pitkävartiset korkosaappaat tai kesällä jalassa korkokumisaappaat. Samoin kaunis vyötäröpitunen nahkapusero ja kaunis nahkahame ja pitkävartiset korkosaappaat naisen yllä vetävät katseeni ja mieleni minun tekevi
Korkokumisaappaat/Korkosaappaat
5
815
Vastaukset
- Henny W.
Kesällä pinkki toppi, mustat farkut ja mustat korkokumisaappaat ovat täällä Pohjanmaalla kesällä ihan must. Käärmeitä, rottia jopa kissoja on aivan liikaa, mutta nauti niiden tallomisesta.
Henriikka W.- Luoteistuuli
Do it Henny!
Metsästä vain Henriikka, me pidämme kissantappokorkomme aina valmiina!
T. Elena - Adele
Luoteistuuli kirjoitti:
Do it Henny!
Metsästä vain Henriikka, me pidämme kissantappokorkomme aina valmiina!
T. ElenaMoi
Pidän korkosaappaitani myös kesällä. Murjoin korollani tänään yhden hullun siilin, joka yritti purra saapastani.
- poingpoingpoing..
KIva jos tykkäät! Minä pidän pillifarkkuja ja korkosaapikkaita..niissä on korkoa 6cm..:) Hametta ja korkosaapikkaita myös..nahkatakkia en omista..:P Minulla on pitkät jalat..
- Eetu
Korolliset kumisaappaat on ihan ok, ei vain tahdo enää mistään löytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722