Kiinnostaisi tietää vähän enemän rottien roduista ja väreistä. Mitä rotuja on olemassa? Entäs värejä? En ole mikään expertti niissä! Kertokaa eri roduista ja väreistä :D
ROTTIEN RODUT/VÄRIT
5
4853
Vastaukset
- rattttuss
ainakin rex, sileäkarvainen ja karvaton. Dumborottiakin on, eli korvat ovat normaalia suuremmat.
Värejä ja kuvioita on paljon!
väreistä löytyy kesyrottayhdistyksen sivuilta
http://www.kesyrottayhdistys.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=70&Itemid=74 - rotiskoja
Rotilla on suomessa hyväksytty kaksi turkkimuunnosta sileäkarvainen ja rex eli kiharakarvainen. Näiden lisäksi on olemassa myös pitkäkarvaisia, karvattomia ja velveteenejä, jotka ovat harvinaisempia, eivätkä ole skey:n hyväksymiä muunnoksia. Värejä ja kuvioita on todella paljon, kannattaa käydä skey:n sivuilta katsomassa!
- rottis1
Mulla on kaks dunborottaa
- Rottaintoilija
On olemassa myös
golden himalaya rotu joka on valkoinen mutta mustat silmät. - Sedä
Rotilla ei ole rotuja. Yleisiä turkkimuunnoksia on sileäkarvainen, rex (kihara) ja fuzzy (kalju). Muitakin (esim pitkäkarvainen) on mutta harvemmin saatavilla.
Golden Himalayan on vain yksi värimuunnos muiden joukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712